کاربرد تابلو چلنیوم طلایی چیست ؟

تابلوسازی یکی از ابزارهای خیلی مفید تبلیغاتی است که سبب معرفی برند تجاری در محل کسب و کار می شود. تابلوسازی انواع و اقسام مختلفی دارد که کاربرد تابلو چلنیوم طلایی که از پر سفارش ترین آنها است و به عنوان به روز ترین و مدرن ترین تابلوها در میان مشتریان است.

کاربرد تابلو چلنیوم طلایی به روش های مختلفی مانند تابلو چلنیوم لترمکس، تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم دوبل، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم پانچی و دیگر مدل ها طراحی و پیاده سازی می شود.

یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار چلنیوم، تابلو چلنیوم طلایی می باشد. در ادامه این مقاله اطلاعاتی درباه این تابلو و همچنین کاربرد تابلو چلنیوم طلایی صحبت می کنیم.

کاربرد تابلو چلنیوم طلایی چیست ؟

کاربرد تابلو چلنیوم طلایی

کاربرد تابلو چلنیوم طلایی جلوه زیبایی را برای تابلو سر درب کسب و کار شما به ارمغان می آورد. تابلو چلنیوم طلایی می تواند به عنوان تابلو سالنی و تبلیغاتی محیطی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

از تابلو چلنیوم طلایی می توان برای تبلیغات به عنوان تابلو مغازه چلنیوم طلایی، تابلو شرکتی چلنیوم طلایی و یا تابلو فروشگاهی چلنیوم طلایی بهره برد.

و در همه این موارد کاربرد این تابلو زیاد است.تابلو چلنیوم طلایی از جمله انواع مدل های تابو چلنیوم است و به تابلو چلنیوم ساده خیلی شبیه است. و می توان گفت که تنها فرقی که دارد این است که در ساخت و کاربرد تابلو چلنیوم طلا یی از رول چلنیوم طلایی و پلکسی گلاس طلایی رنگ استفاده می شود.

کاربرد تابلو چلنیوم طلایی چیست ؟

تابلو چلنیوم طلایی چه قابلیت هایی دارد

از جمله خصوصیات و ویژگی های تابلو  چلنیوم طلایی که “کاربرد تابلو چلنیوم طلایی” را بیشتر می کند، می توان به این موارد اشاره کرد:
• کاربرد تابلو چلنیوم طلایی در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی و محیطی مقاومت بالایی دارد.

• اگر برای ساخت تابلو چلنیوم از اجناس اصلی و مرغوب استفاده شود، کاربرد تابلو چلنیوم طلایی به عنوان یک تابلوی مدرن، سال ها می تواند برای تبلیغات در نقطه فروش مورد استفاده قرار بگیرد.

• تنوع طرح و رنگ

• عدم تغییر رنگ و تغییر شکل به مرور زمان از دیگر مزایای کاربرد تابلو چلنیوم طلایی است.

• تنوع رنگ و طرح نیز از مزایا و کاربرد تابلو چلنیوم طلایی است

• نورپردازی در  کاربرد تابلو چلنیوم طلایی با استفاده از لامپ های اس ام دی انجام می شود. لامپ های اس ام دی مصرف برق خیلی پایینی دارد.

• تمام مدل های تابلو چلنیوم تا زمان نصب حاوی یک روکش نایلونی محافظ هستند که از ایجاد خط و خش بر روی متریال ممانعت می کند.

• همه حروف برجسته چلنیوم دارای یک نوار اسفنجی هستند. این نوار این امکان را فراهم می کند که حروف برجسته چلنیوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار حفاظت شوند. به همین دلیل است که درون حروف برجسته چلنیوم هیچ گاه کثیف نمی شود و همواره براق و درخشان است.

کاربرد تابلو چلنیوم طلایی چیست ؟

قیمت تابلو چلنیوم

می توان گفت که عوامل بسیاری بر روی قیمت تابلوسازی تاثیر می گذارد. از جمله متر محیط و وسایل مورد استفاده، ارتفاع تابلو از زمین بستگی دارد. البته با توجه به اینکه رول طلایی در مقایسه با دیگر رول های رنگی گران تر است و از پرطرفدارترین و پرمصرف ترین وسایل تابلوسازی برای کاربرد تابلو چلنیوم طلایی محسوب می شود.

عامل دیگر نوع تابلو است که به صورت رینگی، دوبل، پانچی که هر کدام قیمت های متفاوتی بر اساس نوع متریال و روش نصب و کاربرد تابلو چلنیوم طلایی دارد که با محاسبه همه این موارد قیمت نهایی تعیین می شود.

کاربرد تابلو چلنیوم طلایی چیست ؟

انواع تابلو چلنیوم طلا یی

تابلو چلنیوم ساده

یکی از ابتدایی ترین نمونه های کاربرد تابلو چلنیوم طلایی که از یک لایه ورق پلکسی یا همان پلی کربنات به رنگ طلایی برای ساخت رویه حروف و رول چلنیوم طلایی که برای ساخت لبه های حروف استفاده می شود. در آخر نیز لامپ ها داخل حروف برجسته جاساز می شود و بر روی زیرساز پی وی سی سوار می شوند.

دوبل طلایی

برای ساخت تابلوهای چلنیوم دوبل طلایی، رویه حروف از دو لایه ورق پلکسی پانچ شده و اطراف حروف نیز با استفاده از رول چلنیوم طلایی رنگ درست می شود.

تابلوهای چلنیوم طلایی پولکی

اگر دوست دارید که تابلوی شما خیلی بدرخشد و جذابیت خیلی زیادی در کنار کاربرد تابلو چلنیوم طلایی داشته باشد توصیه می شود که تابلوهای چلنیوم طلایی پولکی سفارش دهید. برای اینکه زیبایی و درخشش آن را چند برابر کنید برای زیرساز آن از تایل های پولکی استفاده کنید.

بعد از فرایند طراحی این تابلو نوبت به حروف برجسته ای است که در بخش زیرساز تابلو شما نیاز به ورق پلاستیکی یا همان تایل دارد. با توجه به نوع طرحی تابلو از تایل های پولکی که با کارتان مناسب است اعم از گرد، مربع، لوزی و دیگر اشکال را به نمایش بپذارید.

این نوع تابلو به دلیل داشتن قابلیت لغزنده بودن چشم هر رهگذری را به خود خیره می کند.

کاربرد تابلو چلنیوم طلایی چیست ؟

تابلو چلنیوم طلا یی رینگی

برای ساخت این تابلو بعد از طراحی کاربرد تابلو چلنیوم طلایی ، با استفاده از دستگاه برش لیزری دو پلکسی را برش دهید. در مرحله ی بعدی که نوبت به ساخت لبه حروف است که از ورق های استیل به شکل رینگ خم خورده است به کاربرده می شود.

رویه کار و لبه های رینگی نیز به یکدیگر مونتاژ می شوند و بعد از تکمیل شدن کار نوبت به نصب لامپ های اس ام دی می رسد که حروف بر روی ورق پی وی سی سوار می شوند، در صورتی که قصد دارید که به صورت ترکیبی تابلوی خود را سفارش دهید می توانید ورق های کامپوزیت را جایگزین زیرساز پی وی سی کنید.

در واقع تابلوی چلنیوم رینگی و تابلوی کامپوزیت هم زمان مقابل دید قرار دهید می توانید چوب ترموود را جایگزین زیرساز استفاده کنید و یک تابلوی خاص و جذاب ترکیبی با نمای چوبی همراه با حروف برجسته کاربرد تابلو چلنیوم طلایی داشته باشید که در مقایسه با دیگر تابلوها خاص تر است.

همچنان که تنوع در تابلو چلنیوم طلایی زیاد است می توان گفت که کاربرد تابلو چلنیوم طلایی بسیار است و البته قابل ذکر است که این تابلو بسیار جذاب و چشمگیر است.

تابلو چلنیوم طلایی پلکسی دوبل

برای ساخت این نوع تابلوها نیاز به دو لایه ورق پلکسی با دو رنگ متضاد دارید. اطراف حروف چلنیوم را باید از رول طلایی با قطر 7 یا 9 سانتی متری استفاده کنید و برای زیرساز حروف برجسته از ورق های پی وی سی استفاده نمایید.

تابلو چلنیوم طلایی پانچی

شیوه ی ساخت تابلوهای پانچی به این صورت است که رویه یا لبه یا هر دو از طریق دستگاه پانچ به شکل های متفاوت هندسی مانند مربع، دایره، مستطیل و ستاره یا هر مدلی که سفارش دهید پانچ می شود.

تولید این نوع تابلوها با استفاده از دستگاه های مخصوص لیزر و پانچ و رویه و لبه های حروف نیز به شکل زیگزاگی و ردیفی پانچ می شود. در طول ساخت تابلو پانچی باید به قطر پانچ، تراکم و قطر لبه های آن توجه خاصی کرد تا سبب نشان دادن بلوک های اس ام دی روی کار نشود و یا شکل مشبک بودن حروف برجسته و براق بودن و چشمک زدن حروف به صورت نازیبا جلوه نکند.

کاربرد تابلو چلنیوم طلایی در هر مواردی که قابل استفاده است می تواند زیبایی زیادی به شما هدیه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *