تابلو سازی پارسه

تابلوسازی یا به صورت بیلبورد در میادین و عبورگاه‌ها و بزرگراه‌ها و یا در سردر محل کسب وکار، یا برفراز پشت بام‌ها نصب می‌شود و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

تابلوسازی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی در بین آحاد مردم به طرز چشم‌گیری توسعه و رواج یافته است به گونه‌ای که تابلوسازی دیگر یک هزینه محسوب نمی‌شود بلکه به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای کسب وکار به شمار می‌آید.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AD%D8%B1%D9%88%D9%81_%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D9%87_(%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88_%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C)
تابلوسازی یکی از ابزارهای تبلیغاتی

تابلو و تابلو سازي يكي از مهمترين ابزارها براي ديده شدن مي باشد. يك تابلو سر درب مغازه علاوه بر اينكه به ديده شدن و معرفي شما كمك خواهد كرد باعث خواهد شد در صورتي كه نكات مهم و اساسي در ساخت تابلو توسط تابلو ساز رعايت شود , يك تبليغ بسيار ويژه و مناسب براي شماست كه باعث هرچه بيشتر و بهتر ديده شدن شما مي شود.

تابلو هر چقدر کیفیت و زیبایی و نورپردازی بهتری داشته باشد تاثیرگذاری بیشتری در جذب مشتری خواهد داشت.

تابلوسازی در انواع مختلفی نظیر تابلوسازی چلنیوم، فلکسی، ال ای دی، فلز، نئون پلاستیک، لایت باکس و تلویزیون‌های شهری طراحی و پیاده‌سازی می‌شود هر کدام از آنها روند طراحی و پیاده‌سازی خاص خود را دارند.

تابلو سازی پارسه

پركاربردترين انواع تابلو ها عبارتنداز :

1- تابلو هاي چلنيوم

2- تابلوهاي پلاستيك

3- تابلو هاي فلزي

4- تابلوهاي رينگي

5- تابلوهاي ال اي دي (LED) ثابت

6- تابلوهاي ال اي دي (LED) روان

7- تابلو هاي كوچك و راهنماي حكي

8- تابلو هاي استيل

9- تابلو سازي با لامپ هاي نئون

10- تابلو سازي بنر

11- تابلو سازي فلكس (بدون نور)

12- تابلوسازي فلكس (نور از پشت)

13- تابلوسازي بك لايت.

تابلو برجسته چلنیوم به دلیل داشتن نورپردازی با رنگ‌های متفاوت و زیبا این روزها طرفداران بیشتری نسبت به دیگر نوع‌ها پیدا کرده است.

تابلو سازی پارسهمزایای ساخت تابلو:

تابلوسازی ماندگاری بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد و در برابر سرما، گرما، تابش خورشید و گرد و غبار مقاوم است و خراب نمی‌شود و اگر شرایطی فراهم شود که مجبور به جابجایی و نقل مکان شوید می‌توان به راحتی آن را در مناطق مختلف جغرافیایی جابجا کرد.

تابلوسازی به این دلیل نسبت به ابزارهای تبلیغاتی دیگر نظیر تراکت ارجحیت دارد که اکثر مردم وقتی تراکتی را دریافت می‌کنند خیلی کم به آن توجه می‌کنند و ممکن است حتی بدون نگاهی آن را دور بیاندازند اما تابلو وقتی در محل کسب و کار یا در میادین و گذرگاه‌ها و بزرگراه‌ها نصب می‌شوند به مدت طولانی در معرض دید عموم قرار می‌گیرند و خواه ناخواه هر فردی حتی شده یک‌بار هم به آن توجه می‌کند و زمانی که مورد نیاز او بود به مکان مورد نظر مراجعه می‌کند و ممکن است به مشتری همیشگی تبدیل شود.

در تابلوسازی چیزهایی که باید مدنظرقرار داده شود تا بیشتر مورد توجه عموم مردم قرار گیرد به شرح زیر است:

۱) استفاده از افکت‌های زیبای نور در رنگ‌های متنوع: نور در تابلوسازی و نمای تابلو تاثیر فراوانی دارد به خصوص اگر تابلو از نوع تابلو چلنیوم، نئون، LED، فلکسی و لایت باکس باشد، نورپردازی حرف اول را می‌زند.

۲) برجسته سازی تابلو و استفاده از طرح‌ها و زمینه‌های خاص و مدرن در تابلو: ساخت تابلوهایی با حروف برجسته جلوه زیبایی به تابلو می‌بخشد.

۳) رنگ آمیزی مناسب: برای انتخاب رنگ مناسب و موثر در ساخت تابلو نیاز به آشنایی کمی با رنگ‌ها و روانشناسی رنگ داریم اگر رنگ‌ها و نحوه ترکیب آنها را به خوبی بشناسیم و آنها را در تابلوسازی به درستی پیاده‌سازی کنیم قطعا تاثیربه‌سزایی در فکر و ذهن عموم خواهد داشت.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت تابلوسازی اندیشه افتاب، تولیدکننده و سازنده انواع تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی، تابلو نئون و تابلو تبلیغاتی به آدرس سایت تابلو سازی اندیشه افتاب مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *