بهترین ابعاد تابلو مغازه چیست؟

می توان گفت ابعاد تابلو مغازه، اولین فاکتور در ساخت تابلو مغازه به حساب می آید و میزان حرفه ای بودن کسب و کار را نیز نشان می دهد و برند شما را به نمایش می گذارد.

عدم تناسب ابعاد تابلو با متراژ به جز مشکلاتی که در ظاهر مغازه و نصب آن به وجود می آورد، در جلب مشتری نیز موثر است. به همین دلیل در ادامه این مقاله سعی شده است همه عوامل مهم در تعیین ابعاد تابلو مغازه پرداخته شد تا متناسب با نوع کسب و کار خود بهترین ابعاد تابلو مغازه را بدانید و آن را تهیه نمایید.

بهترین ابعاد تابلو مغازه چیست؟

بهترین ابعاد تابلو مغازه

قطعا شما نیز این تجربه را داشتید که تابلو یا نمای یک مغازه شما را به خود جلب کرده است. یا اینکه برخی از تابلوها با اینکه ابعاد کوچکی دارند اما چگونه افراد را به سمت خود جلب می کنند.

این به این معنی است که در کنار اینکه تابلوهایی با ابعاد بزرگ می توانند نظر را به خود جلب نمایند یا برند را خواناتر کنند، به عنوان مثال تابلو چلنیوم می‌تواند نظر بیننده را به خود جلب کند. ابعاد کوچک نیز حائز اهمیت می باشند و باید راهکار بهتری در تعیین بهترین ابعاد تابلو مغازه داشت.

تابلو مغازه با عنوان تابلوهای تبلیغاتی در قوانین شهرداری بررسی می شود زیرا که هویت دادن به یک کسب و کار نوع خدمات و محصولات را نشان می دهد. بنابراین مناسب است با طراحی بهتر و احتمال ضرر را به حداقل برسانید و برای مدت زمان طولانی تا جایی که امکان دارد بهترین تبلیغ را به نمایش بگذارید.

همه چیز درباره بهترین ابعاد تابلو مغازه

بهترین ابعاد تابلو مغازه چیست؟

چرا ابعاد تابلو مغازه اهمیت دارد

در صنعت تابلوسازی، تابلو تبلیغاتی تاثیر بسزایی در زیباسازی نمای بیرونی مغازه دارد و با وجود اینکه شما ابعاد استاندارد را از شهرداری دریافت می کنید، بر اساس سبک های تازه و طراحی خود می توانید، ابعاد دقیق تری و بهتری را برای تابلو مغازه داشته باشید.

تابلو مغازه باید بتواند مخاطبان و مشتریانی که تا به حال از خدمات شما بهره نبرده اند را به خود جذب نماید و سبب شود که افراد با نگاه بهتری وارد مغازه شما شوند.

به طور مثال اگر ابعاد بزرگ و جسورانه را برای تابلو مغازه در نظر بگیرید سبب می شود که از نماهای دور مخاطب جذب شود و یا اگر تایپوگرافی و اندازه متن قوی داشته باشید، برند و یا عنوان تبلیغاتی خوانا و گیراتر می شود و در نتیجه برای مدت زمان طولانی تری به چشم عابر ان می آید.

بهترین ابعاد تابلو مغازه چیست؟

نقش سبک تابلوسازی در ابعاد تابلو مغازه

امروزه سبک ها در طرح و تناسبات اجرایی تاثیر زیادی دارند. به طور مثال سبک های مینیمال با زمینه ساده و ابعادی چون مکعبی و یا مربعی پیاده سازی می شوند و در بیشتر مواقع کادربندی ها چندان مشخص نیستند، در حالی که سبک وگاسی بیشتر طرفدار رنگ و نور هستند و با جزئیات بیشتری طراحی می شوند

و باید جزئیات اضافی را در ابعاد کلی در نظر گرفت. همچنین برخی از سبک ها نیز نمی توانند برای ابعاد زیاد بزرگ یا کوچک مناسب باشند و به همین سبب باید متناسب با ابعاد، سبک بهتری را انتخاب کرد.

بودجه مورد نیاز ابعاد تابلو مغازه

اجرای تبلیغات برای هر کسب وکاری بودجه محدود و خاصی را می طلبد اما برای سفارش تابلو هر چقدر هزینه کنید، اهمیت کسب وکار را نشان داده اید و می توانید با یک بار هزینه کردن تا سالها متمادی از آن بهره ببرید.

با این وجود بدیهی است که ابعاد بزرگ نیاز به صرف هزینه و بودجه بیشتری دارد چرا که احتیاج به تلاش، زحمت و دقت با جزئیات بیشتری است. با این وجود سعی نمایید که شما بهترین ابعاد تابلو مغازه را انتخاب نمایید تا بتوانید بهترین بازخورد را از آن داشته باشید.

فاکتورهای مهم در انتخاب ابعاد تابلو مغازه

تابلو مغازه باید دارای ویژگی هایی باشد که هنگامی که مشتری به آن نگاه می کند در کمترین زمان ممکن همه چیز را درباره کسب وکار و محصولات و خدمات شما دریافت نماید و جذب مغازه شما شود. از این رو لازم است که برخی از خصوصیات را بدانید تا در زمان انتخاب، “بهترین ابعاد تابلو مغازه” را سفارش دهید. برخی از این خصوصیات عبارتند از:

بهترین ابعاد تابلو مغازه چیست؟

تابلو تبلیغاتی باید کاملا خوانا باشد

همچنان که می دانید یکی از مهم ترین عوامل موثر درکیفیت و ابعاد تابلو مغزاه این است که تابلو باید کاملا خوانا باشد. در ایجاد این شرایط برای مشتری باید کارهای زیر را انجام دهید.

مطمئن باشید اگر مشتریدر چند ثانیه اول نتواند با تابلوی تبیلغاتی شما ارتباط برقرار نماید برای همیشه او را از دست داده اید مگر اینکه به طور اتفاقی وارد فروشگاه شما بشود. از جمله فاکتورهای مهم درخوانایی تابلو، ابعاد آن است. ابعاد تابلو باید کاملا متناسب با سر درب فروشگاه باشد.

قابل مشاهده از زوایای مختلف

یکی از موارد مهم در ایجاد خوانایی برای تابلو مغازه قابلیت مشاهده آن از زوایای مختلف می باشد. همه افرادی که از کنار فروشگاه شما عبور می کنند باید به راحتی تابلو شما را ببینند و همچنین بتوانند لوگو و متن آن را مشاهده نمایند.

در حال حاظر نوعی از تابلو تبلیغاتی دو طرفه وجود دارد که دارای دو طرف است که همه اطلاعات در هر دو طرف آن درج شده است. تابلوهای دو طرفه گزینه مناسبی برای جلب توجه مشتری و در نتیجه افزایش خوانایی آن محسوب می شود.

این تابلوها در ابعاد مختلفی نیز تولید می شوند که انتخاب آن به نیاز، سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. همچنین تابلوهایی که دارای نورپردازی عالی می باشد نیز برای مشتری جذابیت ایجاد می کند.

محل نصب تابلو مناسب باشد

محل نصب تابلو باید به گونه ای باشد که از فاصله دور نیز قابل دیدن باشد. برخی از افراد یک اشتباه بزرگ درسفارش ابعاد تابلو و محل نصب آن مرتکب می شود و آن هم عدم نصب تابلو بر سر درب فروشگاه است.

در صورتی که بهترین مکان برای نمایش تابلو سردرب فروشگاه است. اگر تابلو را در فاصله ای دور از فروشگاه نصب نمایید هیچ گونه تاثیری در جذب مشتری نخواهد داشت حتی اگر ابعادی بسیار بزرگ برای آن در نظر بگیرید.

بهترین ابعاد تابلو مغازه چیست؟

فونت و قطر قلم مناسب داشته باشد

برای انتخای بهترین ابعاد تابلو مغازه و همچنین خوانایی مناسب تابلو قط قلم و فونت حروف برجسته باید با ابعاد تابلو تناسب داشته باشد. اگر تابلو از ابعاد بزرگی برخوردار است شما نباید از قطر قلم کوچکی برای آنها استفاده کنید.

چرا که به هیچ عنوان جلوه خوبی پیدا نخواهد کرد و جذابیت خود را برای مشتری از دست می دهد. از این در در زمان سفارش تابلو تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم، حتما این موارد رابرای تابلوسازی مشخص نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *