آیا میدانید تابلو چلنیوم طلایی چیست و چه فرقی با بقیه تابلو ها دارد ؟

امروزه روش های تبلیغات زیادی برای معرفی برندینگ و کسب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد یکی از دغدغه های معمول مدیران کسب و کارهایی است که در راس آن مشتریان می باشند.

اگر این سوال برای شما هم پیش آمده است که تابلو چلنیوم طلایی چیست، بهتر است بدانید که این تابلو چلنیوم طلایی چیست ؟ در جواب این سوال می توان گفت که با استفاده از ورق های پلکسی گلاس طلایی، اس ام دی هایی با رنگ طلایی و رول چلنیوم طلایی ساخته شده است.

تابلو چلنیوم طلایی یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین انواع تابلوهای چلنیوم است که مورد استقبال بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است.

هر تولید کننده محصول یا ارائه دهنده خدمات تلاش می کند که از راه ابزارها و روش-های تبلیغاتی نام تجاری خود را به دیگران معرفی کند تا درآمد خود را از راه فروش محصولات و کالاهای خود افزایش دهد. پس در این مقاله از تابلوساز رشت با موضوع تابلو چلنیوم طلایی چیست همراه ما باشید تا نکات این نوع تابلو را در اختیارتان قرار دهیم.

آیا میدانید تابلو چلنیوم طلایی چیست و چه فرقی با بقیه تابلو ها دارد ؟

تابلو چلنیوم طلایی چیست

برخی از شرکت ها برای معرفی و شناساندن برند و نام تجاری خود به مردم هزینه هایی را خرج تبلیغات می کنند تا بتوانند در آیند از آن کسب درآمد نمایند.

هنگامی که نام برند شما بر سر زبان ها افتاد دیگر نیازی به هزینه کردن تبلیغ نیست، زیر نام برند شما به صورت دهان به دهان در میان مردم می چرخد.پس می توان گفت که تابلو چلنیوم طلایی چیست و چرا کاربرد دارد.

البته لازم است دقت کنید که تنها معروف شدن برند تان کفایت نمی کند بلکه شما باید بیشتر از قبل بر روی کیفیت محصولات خود نیز دقت کنید و رضایت مشتریان را جلب نمایید.

با پیدایش دستگاه های پیشرفته و بروز مانند دستگاه های برش لیزری، پی وی سی، سی ان سی و دستگاه های صنعتی در زمینه تابلوسازی دستگاه آبکاری فانتا کروم در این صنعت تحولات و رویدادهای بزرگی رخ داد و تابلوساز ها توانستند انواع تابلوهای تبلیغاتی در اشکال مختلف را طراحی و آماده کنند.

بنابراین در حال حاضر انواع تابلوهای تبلیغاتی در تنوع بسیار زیادی وجود دارد. در این گفتار قصد داریم در مورد یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع تابلوهای چلنیوم در صنعت تابلو سازی صحبت کنیم به نام تابلو چلنیوم طلایی چیست.

انواع تابلو چلنیوم طلایی

حال که دانستید که تابلو چلنیوم طلایی چیست، مناسب است که با انواع تابلوهای چلنیوم طلایی را نیز بشناسید. انواع تابلوهای چلنیوم طلایی عبارتند از:
1. تابلو چلنیوم ساده
2. دوبل طلایی
3. طلایی رینگی
4. تابلو چلنیوم طلایی پولکی
5. پلکسی دوبل
6. تابلو چلنیوم طلایی پانچ

 

تابلو چلنیوم ساده

از جمله ابتدایی ترین نمونه های تابلو چلنیوم برای پاسخ به سوال “تابلو چلنیوم طلایی چیست” این است که از یک لایه ورق پلکسی به رنگ طلایی جهت ساخت رویه حروف و رول چلنیوم طلایی که برای ساخت لبه های حروف استفاده می شود. در آخر نیز لامپ ها داخل حروف برجسته جا ساز می شوند و بر روی زیرساز پی وی سی سوار می شوند.

آیا میدانید تابلو چلنیوم طلایی چیست و چه فرقی با بقیه تابلو ها دارد ؟

دوبل طلایی

برای ساخت تابلوهای دوبل طلایی، رویه حروف از دو لایه ورق پلکسی پانچ شده از جنس پلی کربنات و اطراف حروف نیز با استفاده از رول چلنیوم طلایی رنگ تهیه می شود.البته لازم است قبل از سفارش این نوع تابلو چلنیوم با مفهوم تابلو چلنیوم طلایی چیست کاملا آشنا شده باشید .

تابلو چلنیوم طلایی پولکی

اگر تمایل دارید که بدانید مزیت تابلو چلنیوم طلایی چیست و تابلوی شما بسیار بدرخشد و جذابیت بالایی داشته باشد، توصیه می شود که تابلوهای چلنیوم طلایی پولکی سفارش دهید. برای اینکه زیبایی و درخشش آن را چند برابر کنید برای زیر ساز آن از تابلو های پولکی استفاده کنید.

بعد از فرایند طراحی این تابلو نوبت به حروف برجسته طلایی است که در بخش زیر ساز تابلو شما نیاز به ورق از جنس پلاستیک یا همان تایل دارد. با توجه به نوع طراحی تابلو از تایل های پولکی که متناسب با کارتان است اعم از گرد، مربع، لوزی و دیگر اشکال را به نمایش بگذارید. این نوع تابلو به دلیل داشتن قابلیت لغزنده بودن چشم هر رهگذری را به خود جلب می کند.

آیا میدانید تابلو چلنیوم طلایی چیست و چه فرقی با بقیه تابلو ها دارد ؟

طلایی رینگی

بعد از درک مفهوم تابلو چلنیوم طلایی چیست برای تولید و ساخت تابلو چلنیوم طلایی رینگی بعد از طراحی تابلو چلنیوم طلایی، با استفاده از دستگاه برش لیزری دو پلکسی را برش دهید.

در مرحله ی بعدی که نوبت به ساخت لبه حروف است که از ورق های استیل به شکل رینگ خم خورده است استفاده می شود. رویه کار و لبه های رینگی نیز به یکدیگر مونتاژ می شوند و بعد از تکمیل شدن کار نوبت به نصب لامپ های اس ام دی می رسد که حروف بر روی ورق پی وی سی سوار می شوند،

در صورتی که قصد دارید که به صورت ترکیبی تابلوی خود را سفارش دهید، می توانید ورق-های کامپوزیت را جایگزین زیر ساز استفاده کنید و یک تابلو خاص و جذاب ترکیبی با نمای چوبی همراه با حروف برجسته چلنیوم طلایی خلق کنید که در مقایسه با دیگر تابلوها شاخص تر است.

آیا میدانید تابلو چلنیوم طلایی چیست و چه فرقی با بقیه تابلو ها دارد ؟

پلکسی دوبل

برای ساخت این نوع تابلوها نیاز به دو لایه ورق پلکسی با دو رنگ متضاد است.البته شایان ذکر است فرد تابلوساز باید کاملا با مفهوم تابلو چلنیوم طلایی چیست آشنا باشد و تجربه این کار را به خوبی داشته باشد. در هنگام نصب ،  اطراف حروف چلنیوم را باید از رول طلایی با قطر 7 یا 9 سانت متر استفاده کنید و برای زیرساز حروف برجسته از ورق های پی وی سی استفاده نمایید.

آیا میدانید تابلو چلنیوم طلایی چیست و چه فرقی با بقیه تابلو ها دارد ؟

تابلو چلنیوم طلایی پانچی

تا به اینجا دانستید که تابلو چلنیوم طلایی چیست و همچنین با برخی از انواع آن نیز آشنا شدید. در ادامه تابلو چلنیوم طلایی پانچی یکی دیگر از انواع تابلوهای چلنیوم است.

شیوه ساخت تابلوهای پانچی به این صورت است که رویه یا لبه با هر دو از طریق دستگاه پانچ به اشکال مختلف هندسی مانند مستطیل، دایره، مربع و ستاره یا هر مدلی که مد نظر طراح یا مشتری است پانچ کنید.

تولید این نوع تابلو ها با استفاده از دستگاه های مخصوص لیزر و پانچ و رویه و لبه های حروف نیز به شکل زیگزاگی و ردیفی پانچ می شود.

در طول ساخت تابلو پانچی باید به قطر پانچ، تراکم و قطر لبه های آن توجه ویژه ای داشته باشید تا سبب نشان دادن بلوک ها اس ام دی روی کار نشود و یا شکل مشبک بودن حروف برجسته و براق بودن و چشمک زدن حروف به صورت نا زیبا جلوه نکند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *