ویژگی های تابلو لایت باکس اسنپ اسلیم

 لایت باکس اسنپ اسلیم 

تابلو لایت باکس اسنپ اسلیم در دسته تابلوهای زیبا و تبلیغاتی قرار می گیرند که قصد داریم در این مطلب شما را با آن آشنا کنیم.

صنعت تابلوسازی به دلیل نیاز به خلاقیت و ایده پردازی جزو صنایع پر رونق در جهان است و چند سالی است که در کشور ما نیز تبدیل به یکی از پردرآمد ترین مشاغل شده است. در ادامه مطلب به بررسی ویژگی های لایت باکس اسنپ اسلیم خواهیم پرداخت پس تا انتهای این مقاله با تابلوپارسه همراه باشید.

ویژگی های تابلو لایت باکس اسنپ اسلیم

لایت باکس اسنپ اسلیم چیست؟ 

لایت باکس اسنپ اسلیم چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ تابلو سازی که یکی از بهترین شغل ها در بین هزاران شغل دیگر است فن و صنعتی است که در دسته شغل های هنری قرار می گیرد و تنوع ساخت اشکال تابلو تبلیغاتی در آن یکی‌ از انواع موارد حساس است.

محاسن و مزایای زیادی در این صنعت وجود دارد که در قبال همین موردها تمامی روزه شاهد ایده پردازی و خلاقیت در تابلو سازی هستیم که با اندکی هنرمندی شاهد وجود تابلوهایی زیبا در سردر اماکن تجاری , دکان ها و پاساژها خوا هیم بود .

همان گونه که می دانیم تابلو ها به صورت ها و گونه های مختلفی ایجاد میشوند که همه آن‌ها نیازمند رشته و هنر یک تیم تابلو سازی خواهد بود . مثلا تابلو لایت باکس که یک کدام از آن ها می‌باشد و در گونه های متفاوتی ساخته می توان به به کارگیری هنر و توجه در آن میتواند در تولیدی مختلف و قشنگ مفید واقع شود .

شما می توانید برای آشنایی با انواع تابلو مغازه مثل تابلو چلنیوم، تابلو نئون، تابلو استیل و غیره با کارشناسان ما در تابلوپارسه در تماس باشید.

 لایت باکس | تابلو لایت باکس

لایت باکس نامی بر گرفته از کلمه لاتین است که به باکس ای روشنایی پردازی شده اطلاق می شود . لایت در پارسی در معنای فروغ و باکس به معنای باکس است که در کنار یکدیگر باکس فروغ و روشنایی مفهوم می شود . لایت باکس ها میتوانند تحت عنوان تابلو عکس و یا این که تابلو تبلیغاتی در محیط های ذی‌ربط مورد به کارگیری قرار گیرند .

تابلو لایت باکس که دربردارنده پیام خاصی می‌باشد در اشکال متمایز همراه با متریال های متعدد ساخته میشوند که از کاربردی ترین آن‌ها می شود به آلومینیوم , پلکسی گلاس , اس ام دی , چاپ بک لایت , استیکر و منشاء تغذیه اشاره کرد .

ساخت باکس یا این که به عبارتی باکس تابلو لایت باکس بوسیله آلومینیوم , ام دی اف , آهن , چنلیوم , استیل و دیگر موردها قابل کاربرد ساخته می شود که ولی بایستی تیتر نمود که پرکاربرد ترین و بنیادی ترین روش ساخت باکس لایت باکس آلومینیوم است که درباره با مدل لایت باکس به حالت ها و بعد ها متفاوتی ساخته می گردند .

مثلا کادر لایت باکس آلومینیومی , لایت باکس کادر لس , لایت باکس مگنتی و لایت باکس اسنپ اسلیم که درپی به آن خوا هیم پرداخت از دید ضخامت و صورت ظاهری با یکدیگر متعدد میباشند و هر کدام از آن ها دارای خصوصیات ویژه و منحصر به فردی است که موجب انتخاب آن ها به عنوان مناسب ترین ابزار معرفی کسب و کار خواهد بود.

تابلو لایت باکس در تبلیغات و تابلو سازی به دلیل مصرف برق کم , ظواهر زیبا و در نتیجه جذب مشتری و بازاریابی از روش آن یکی از تابلو های کاربردی در بین صنف‌ها بشمار میرود که همگی این موردها در کنار نصب راحت و تعویض چاپ و تصویرتبلیغاتی از مزایای دارای اهمیت لایت باکس هستند .

 

لایت باکس اسنپ اسلیم  

گفتیم که تابلوهای لایت باکس در اشکال متمایز ساخته می‌شوند که متریال آلومینیوم در ساخت باکس آن از مورد ها کاربردی لایت باکس بشمار می‌رود . یکی‌از تازه ترین لایت باکس یا این که تابلو لایت باکس که امروزه از استقبال بالایی شامل است تابلو لایت باکس اسلیم اسنپی یا این که به عبارتی لایت باکس اسنپ اسلیم است .

باکس اسنپ اسلیم ظاهری مشابه به لایت باکس اسنپ قاب داراست و همانگونه که گفتیم از لایت باکس های امروزی هم بشمار می‌رود .این نوع لایت باکس دارنده ضخامتی حدود 1 . 5 سانتیمتر است که می توان اعلام‌کرد یکی از نازک ترین تابلوهای لایت باکس است.

کادر این گونه از لایت باکس که به وسیله آلومینیوم ساخت شده‌است قابلیت و امکان گشوده شدن زیاد راحت از چهار سمت را دارااست که نیاز به مهارت خاصی هم نخواهد داشت . بعداز گشودن کادر یا این که قاب باکس اسنپی اسلیم این قابلیت برای شخص وجود خواهد داشت که به راحتی اقدام به عوض کردن چاپ کند .

از کاربرد های باکس اسنپ اسلیم می شود به مواقعی نظیر به کارگیری در مکان های مختلفی مانند بیمارستان ها , مراکز درمانی , مترو ، فرودگاه ها  و ….. اشاره کرد.

ویژگی های تابلو لایت باکس اسنپ اسلیم

مشخصات لایت باکس اسنپ اسلیم

گفتیم که تابلو باکس اسنپ اسلیم مثل اکثری دیگر از لایت باکس ها به وسیله آلومینیوم ساخته می شود . اما کاربرد آلومینیوم تحت عنوان ساخت باکس این لایت باکس میباشد . گشوده شدن سهل وآسان فریم لایت باکس اسلیم اسنپی یکی مزیت ها و محاسن آن است و این قابلیت و امکان را آماده می نماید تا به راحتی اقدام به بده بستان و تغییر چاپ شود .

چاپ تابلو باکس اسنپ اسلیم از جور بک لایت است که بوسیله دستگاه مطابق با سایز تابلو چاپ می شود و داخل لایت باکس قرار داده می شود . چاپ بک لایت یکی چاپ هایی است که در قبال ضربه و خوردگی مقاوم نیست و باید جهت نگهداری از آن پس از گماردن چاپ در لایت باکس, روی بک لایت پلکسی گلاس واضح قرار داده شود .

راجع‌ به پلکسی گلاس هم می بایست به یاد داشت که پلکسی گلاس ها با مارک های مختلفی در بازار وجود دارند که هرمورد از آنان از دید کیفی به جور های متفاوتی تقسیم میگردند که سفارش میشود درباره با دسته پلکسی گلاس تابلو لایت باکس توجه ضروری را داشت و از مارک های دارای اعتبار جانور در بازار بهره مند شد .

ویژگی های تابلو لایت باکس اسنپ اسلیم

مزایا و معایب لایت باکس اسنپ اسلیم 

تابلو باکس اسنپ اسلیم مثل اکثری از تابلو های تبلیغاتی دارنده مزایا و معایبی است که باید گذشته از پیشنهاد و جور کاربرد لایت باکس کلیه موردها را در لحاظ داشت و بعد از آن مبادرت به توصیه آن نمود .

همان طور که گفتیم این گونه از لایت باکس یک کدام از جدیدترین لایت باکس ها در تابلو سازی است که قطر کم آن از محاسنش بشمار می‌رود . همینطور وزن کم , مصرف برق کم , تعویض آسوده چاپ و نصب راحت هم از سایر مزایای این تابلو می‌باشد .

بعضا از تابلو های باکس قابلیت و امکان ساخت دو طرفه را دارا هستند که قادر است از مزایای آن‌ها باشد . ولی درباره‌ی تابلو لایت باکس اسلیم اسنپی بایستی یاد آور شد که قابلیت ساخت به طریق دو طرفه در آن مقدور نیست و در صورت ساخت دو طرفه بایستی دوتا تابلو به طریق منقطع ساخته شود و به یکدیگر متصل شوند که می توان این قضیه را از معایب تابلو باکس اسنپ اسلیم دانست.

ارزش لایت باکس اسنپ اسلیم

ارزش تابلو لایت باکس اسنپ اسلیم در گروه های تابلو سازی با دقت به متر محیط , متر مربع , سانتیمتری و دیگر مورد ها محاسبه می شود که در انتها بایستی مبنای آن با دقت به نرخ تصویب شده اتحادیه باشد .

تابلو باکس اسنپ اسلیم با دقت به متریال های به عمل رفته در آن از بها های متمایز برخوردار‌است و مدل متریال می‌تواند در ارزش لایت باکس تاثیر گذار باشد .

برای مثال کاربرد پلکسی گلاس مرغوب , اس ام دی و چاپ کیفیت بالا نسبت به متریال های نا مرغوب قادر است بها تابلو لایت باکس را ارتقا دهد که مسلما ارتقاء بها در ماندگاری و تداوم بالای تابلو هم تاثیر گذار خواهد بود .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *