معرفی 10 نوع تابلو تبلیغاتی

به جرات می توان گفت که امروزه تمام کسب و کارها برای معرفی خود از انواع تابلو تبلیغاتی بهره می برند. این تابلوها به خوبی معرف شغل و برند شماست و شما می توانید به نحو احسن از آن استفاده کنید و خود را به مشتری بشناسانید. در این بخش قصد داریم شما را با انواع تابلو تبلیغاتی و بررسی جوانب مختلف آن ها آشنا کنیم. برای اطلاعات بیشتر از خدمات تابلو چلینوم هم شما می توانید با کارشناسان ما در تابلو رویال تماس بگیرید.

انواع این نوع از تابلو ها کدام اند؟

وجود انواع تابلو تبلیغاتی موجب رونق رونق کسب وکارها شده است به نحوی که امروز هیچ شغلی را پیدا نخواهید کرد که از یکی از این تابلوها استفاده نکرده باشد. هر کدام از انواع تابلو تبلیغاتی برای یکی از شغل ها مناسب است و به هیچ عنوان نمی توان یک نسخه واحد برای تمام آن ها پیچید. پرکاربردترین تابلوها را در ادامه معرفی کرده ایم.

معرفی 10 نوع تابلو تبلیغاتی
معرفی 10 نوع تابلو تبلیغاتی

تابلو چلنیوم

اغلب افراد تابلوی تبلیغاتی را با نام تابلو چلنیوم می شناسند. تابلو چلنیوم از مشهورترین ابزارهای تبلیغاتی است که استفاده های بسیار گسترده ای دارد. رستوران ها , مغازه ها , بانک ها , مجتمع ها و طیف وسیعی از اماکن از تابلو چلنیوم استفاده می کنند. این تابلو که از محبوب ترین انواع تابلو تبلیغاتی نیز به شمار می آید دارای رنگ های متنوعی است و به دلیل نصب حروف برجسته بر روی آن به نام تابلوی حروف برجسته نیز شناخته می شوند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از تابلوسازی حروف برجسته مقالات دیگر ما را مطالعه کنید.

تابلو پلاستیکی

تابلوی پلاستیکی دارای شباهت زیادی به تابلوی چلنیوم است اما یک تفاوت عمده دارد و آن هم جنس حروف برجسته ای است که در آن استفاده می شود. حروف تابلو پلاستیکی به وسیله پلاستیک ساخته می شوند و فاقد لبه هستند که این ویژگی موجب عدم خوانایی تابلو از کنار خواهد شد. تابلوی پلاستیکی که از انواع تابلو تبلیغاتی محسوب می شود دارای عمر کمتری نسبت به چلنیوم است.

تابلو فلزی

تابلو فلزی از ورق های فولاد ساخته می شود و حروف به صورت برجسته بر روی زمینه کار قرار می گیرند. نکته مهمی که در ساخت و تولید تابلوهای فلزی وجود دارد این است که فلز قادر به عبور نور از خود نیست و در تمام اماکن نمی توان از آن استفاده کرد. بلکه بهترین موارد استفاده از آن در مکان هایی است که نیاز به نوردهی تابلو نباشد. به طور مثال در داخل مجتمع های مسکونی و اداری قابل استفاده می باشند.

تابلو استیل رینگی

تابلوی استیل رینگی نمونه ای انواع تابلو تبلیغاتی است که دارای جذابیت بی نظیری می باشد. ترکیب فلز و لبه های رینگی موجب افزایش زیبایی آن خواهد شد. دوام و مقاومت این تابلو موجب می شود تا در تمام اقلیم ها قابل استفاده باشد. برای نورپردازی این تابلو از لامپ هالوژن یا SMD استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر از حروف استیل رینگی می توانید مقالات پیشین ما را مطالعه کنید.

معرفی 10 نوع تابلو تبلیغاتی
معرفی 10 نوع تابلو تبلیغاتی

تابلو LED ثابت

تابلوهای LED به وفور در سطح شهر مشاهده می شوند. دلیل گستردگی استفاده از این تابلوها ثابت بودن و جذابیت آن هاست. در هر شغلی غیر از مشاغل پزشکی و رسمی می توانید از این تابلو برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید و محصولات خود را به نمایش بگذارید. به طور مثال اگر صاحب یک فروشگاه هستید می توانید محصولاتی که دارای بیشترین فروش یا تخفیف هستند را در معرض دید مشتری بگذارید تا موجب افزایش فروش و رونق کسب و کار شما شود.

تابلو LED روان

در تابلوهای LED روان می توانید متن , انیمیشن و تصویر را به نمایش بگذارید. این تابلوها در دو مدل عرضه شده اند که می توان به تک رنگ و مولتی کالر اشاره کرد. در تابلوی LED تک رنگ شما در نمایش رنگ ها محدودیت دارید. به این معنی که زمینه کار به طور ثابت مشکی است و برای نمایش متن و تصویر می توانید از رنگ دلخواه استفاده کنید. اما در مدل مولتی کار وضعیت متفاوت است. شما هیچ محدودیتی در رنگ نخواهید داشت و می توانید تصویر مورد نظر خود را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارید.

تابلو استیل

تنوع رنگ در تابلو استیل محدود است و شما دو انتخاب پیش رو دارید. رنگ نقره ای و رنگ طلایی. تابلو استیل از زیباترین و در عین حال از مقاوم ترین انواع تابلو تبلیغاتی است که مورد توجه بسیاری از کسب و کارها واقع شده است. اما یکی از معایب آن عدم عبور نور از ورق های استیل است. به همین دلیل بیشترین کاربرد آن به عنوان تابلوی راهنما در مجتمع های اداری , مسکونی و شهری می باشد. برای اطلاعات بیشتر از قیمت تابلو استیل شما می توانید مقالات دیگر ما را مطالعه کنید.

تابلو نئون

کاربرد تابلوهای نئون روز به روز در حال کاهش است اما هنوز هم یکی از زیباترین تابلوها شناخته می شود. حروف تابلوهای نئون توسط لوله های پلاستیکی ساخته می شود و با تزریق گاز نئون به درون لوله ها نوردهی آن انجام می شود. یکی از دلایل کاهش استفاده از آن را می توان عدم کیفیت نوردهی دانست.

گاز نئون در طول زمان یکدستی و یکنواختی خود را از دست می دهد و موجب کاهش زیبایی در نوردهی تابلو می شود. با این اوصاف بعد از مدتی شاهد پرنور بودن بخشی از تابلو نسبت به بخشی دیگر خواهید بود و برای رفع این مساله باید هر چند ماه یکبار اقدام به شارژ گاز نئون کرد. برای اطلاعات بیشتر از تابلو نئون پلاستیک می توانید مقالات دیگر ما را نیز مطالعه کنید.

تابلو بنر

در سال های گذشته تمام تابلوهای تبلیغاتی از بنر ساخته می شدند اما امروزه به دلیل افزایش تنوع در طراحی و تولید انواع تابلو تبلیغاتی شاهد کم رنگ شدن بنر هستیم. تابلوهای بنری توسط اسکلت فلزی و بنر ساخته میشوند که نورپردازی آن ها از بیرون و به وسیله تابش مستقیم به وسیله پروژکتور تامین می شود. عدم مقاومت بالا و ماندگاری طولانی مدت باعث شده تا کمتر به سراغ آن برویم.

معرفی 10 نوع تابلو تبلیغاتی

معرفی 10 نوع تابلو تبلیغاتی

تابلو لایت باکس

تابلوهای لایت را به عنوان تابلوهای چراغدار نیز می شناسند. این تابلوها در انواع مختلفی شامل فریم لس , اسنپ فریم و … هستند که هر کدام کاربرد منحصر به فردی دارند. ساخت این تابلوها به گونه ای است که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به تعویض تصویر و جایگزینی تصویر جدید در آن کنید.

کابرد تابلوهای لایت باکس در به نمایش گذاشتن یک پیام یا محصول در اماکن عمومی است. لایت باکس ها قابلیت نصب بر روی تمام سطح را دارند و به صورت آویزان و ایستاده قابل استفاده هستند. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از لایت باکس تبلیغاتی مقاله مربوطه را در لینک مطالعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *