حروف برجسته آگاما، روشی نوین برای جذب مشتری

می توان گفت که یکی از تحولات صنعت تابلوسازی حروف برجسته آگاما است. مهم ترین ویژگی این حروف برجسته، روش نورپردازی آن است. رنگ نمایش داده شده در این نوع از تابلوها با نوع ورقی است که در آن بکار می رود متناسب است که در آن بکار می رود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا درباره حروف برجسته آگاما بپردازیم.

حروف برجسته آگاما، روشی نوین برای جذب مشتری

حروف برجسته آگاما

مناسب است که در همین ابتدا با حروف برجسته آگاما آشنا شوید. آگاما نوعی ورق است، در خصوص تابلو چلنیوم حروف برجسته بر روی ورق های پلکسی برش داده می شدند و بعد از نصب آنها با استفاده از لامپ های اس ال ای دی نور خود را ساطع می کرند.

اما حروف برجسته آگاما بر روی ورق های آگاما برش داده می شدند. می توان شاخص ترین خصوصیت ورق های آگاما را در نمایش نور و رنگ ورق بدون لامپ دانست.

این نوع از تابلوها هنگامی که خاموش هستند باز هم از خود نور ساطع می کنند. این ورق ها در انواع رنگ های زیبا و جذاب در دسترس هستند و تمام کسب و کارها برای معرفی و رونق خود می توانند از آنها استفاده کنند. هنگامی که تابلو خاموش است رنگ بکار رفته در ورق می تواند سبب نورپردازی شود.

حروف برجسته آگاما، روشی نوین برای جذب مشتری

همه چیز در مورد حروف برجسته آگاما

تحول حروف برجسته آگاما در صنعت تابلوسازی

همچنان که می دانید صنعت تابلوسازی روز به روز در حال پیشرفت است. زیبایی و جذابیت در حوزه تبلیغات بصری خیلی مهم است و هنگامی که یک برند و یا کسب و کار به به واسطه تصاویر جذاب در ذهن بیننده نقش ببندد، سبب جذب مشتری به طرف آن برند می شود.

تابلوسازی علاوه بر اینکه یک صنعت باشد یک هنر است و تا هنگامی که خلاقیت وجود دارد هنر به پایان نمی رسد. اکنون استفاده از “حروف برجسته آگاما” توانسته تغییر و تحولی در صنعت تابلوسازی به وجود بیاورد و همچنان سبب افزایش جذابیت این صنعت شود.

حروف برجسته آگاما، روشی نوین برای جذب مشتری

ویژگی حروف برجسته آگاما

این حروف ویژگی های خاص خود را دارند که سبب شده تا افراد بسیاری از آنها استقبال کنند و با اکثر کسب و کارها منطبق باشد. در ادامه به مهم ترین ویژگی های این حروف برجسته اشاره می کنیم.

نوردهی در حالت خاموش

شاخص ترین خصوصیت این ورق ها نوردهی در حالت خاموش است. مثلا اگر حروف برجسته بر روی ورق آگاما که به رنگ قرمز است برش داده شود و لامپ ال ای دی سفید در آن کار گذاشته شود، هنگامی که تابلو روشن است به رنگ سفید است و زمانی که تابلو خاموش باشد، به رنگ قرمز است. این ویژگی می تواند در زمان شب یک خصوصیت جذاب محسوب شود.

چرا که شما می توانید شب ها نور تابلو را خاموش کنید و از نور ورق های آگاما برای جذب مشتری استفاده کنید. بدیهی است که این مسئله می تواند باعث کاهش مصرف برق نیز شود. البته ناگفته نماند که به کار بردن لامپ های ال ای دی نیز سبب پیشگیری از مصرف بی رویه برق در صنعت تابلوسازی می شود.

دورنگ بودن

از دیگر خصوصیات جذاب این تابلو دو رنگ بودن آن است چرا که هنگامی که شما قصد استفاده از لامپ های رنگی در تابلو را داشته باشید، می توانید پس از خاموش کردن تابلو از نور ورق نیز استفاده کنید.

به عبارتی استفاده از تابلوهای حروف برجسته آگاما یک تیز و دو نشان است، چرا که ورق های آگاما در حالت خاموش نیز خاصیت نورپردازی خود را حفظ می کنند.

رنگ های متنوع

ورق های آگاما دارای تنوع بی نظیری در رنگ و طرح هستند و هر نوع سلیقه ای می تواند به نحو احسن از آن ها استفاده کند. این تنوع سبب شده که با تمام کسب و کارها منطبق باشد. وجود رنگ های روشن تا تیره این امکان را به مشتری می دهد تا خوب ترین انتخاب را داشته باشد.

حروف برجسته آگاما، روشی نوین برای جذب مشتری

نحوه ساخت حروف برجسته آگاما

می توان گفت که روش ساخت این حروف مانند حروف چلنیوم است و مراحل زیر در ساخت آن دخیل است:

طراحی

ابتدا طرح در نرم افزار هایی مانند اتوکد طراحی می شود. این نوع از نرم افزارها به این دلیل که برداری می باشند می توانند کیفیت فوق العاده ای را به شما نشان دهند. فونت، سایز و غیره در این نرم افزارها به خوبی طراحی و پیاده سازی می شود.

برش

بعد از این که کار طراحی تمام شد، نوبت به برش حروف می رسد. در این بخش باید حروف برجسته را بر روی ورق های آگاما طراحی کنید این ورق ها در انواع مختلفی موجود هستند که بنابر نیاز خود یکی از آنها را انتخاب می کنید.

زمینه کار

بعد از اتمام برش حروف بر روی ورق های آگاما باید آها را بر روی زمینه کار نصب کرد. پیش از این کار باید لامپ های ال ای دی را به تعداد کافی بر روی زمینه کار و در زیر حروف قرار داد. زمینه کار می تواند از نوع چوب یا آلومینیوم باشد. زمینه های مختلف دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

نورپردازی

به طور معمول برای این تابلوها از اس ام دی فول کالر استفاده می شود. اس ام دی ها می توانند تا  میلیون رنگ را نمایش دهند و به میزان چشم گیری کیفیت و زیبایی کار با بالا ببرند. این نوع از نورپردازی نه تنها در تابلوهای آگاما بلکه در انواع دیگر مانند چلنیوم و استیل نیز کاربرد دارد.

روش پیاده سازی حروف برجسته آگاما

همچنان که بارها اشاره کردیم به کار گیری از تابلو تبلیغاتی سبب جذب مشتری و آشنایی برند و کالا مناسب به مخاطبان می باشد.

البته متاسفانه برخی اوقات تابلوهای تبلیغاتی تاثیر و بازخورد منفی داشته و مشتریان نه تنها جذب تابلو تبلیغاتی نمی شوند بلکه احساس منفی نیز نسبت به آن سبک تبلیغاتی در مشتری به وجود می آید. قطعا اجرا و پیاده سازی مطلوب اصول تابلوهای تبلیغاتی سبب جذب مشتری خواهد شد.

نکات مهم در طراحی و نصب تابلو حروف آگاما

نصب تابلو تبلیغاتی در مکان مناسب و قابل دیدن

رعایت استاندارد سایز تابلو تبلیغاتی به گونه ای که سایز تابلو نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک که به چشم مخاطب نیاید.

استفاده از نوشته مطلوب به گونه ای که برای خواننده جذابیت داشته باشد و تکراری نباشد.

فونت استفاده شده باید به گونه ای باشد که سبب زیبایی بخشیدن به تابلو باشد.

از جمله مهم ترین نکات پیاده سازی تابلو تبلیغاتی در زمینه بکارگیری و استفاده از ترکیب رنگ مطلوب می باشد. رنگ ها تاثیر بسزایی در ذهنیت مخاطبان دارند و حتما باید رنگ های مورد استفاده با یکدیگر مطابقت داشته باشد.

لحاظ کردن مخاطب و سلیقه ی او از دیگر نکات مهم در پیاده سازی حروف برجسته آگاما می باشد و به صورت نمونه برای تالار های زیبایی هر چقدر تابلو پر زرق و برق تر باشد، تاثیرگذاری بیشتری دارد. البته برای دفتر کار وکالت هر قدر تابلو تبلیغاتی شیک تر و معمولی تر باشد مناسب تر است.

زمینه کار در تابلو حروف برجسته آگاما نیز موثر است. مثلا در جذب مشتری برای یک تابلو تبلیغاتی نمای کامپوزیت بهتر است و برای یک نوع تابلو تبلیغاتی نمای ترموود مطلوب تر است.

حروف برجسته آگاما، روشی نوین برای جذب مشتری

قیمت تابلو حروف برجسته آگاما

تابلو حروف برجسته آگاما مانند دیگر تابلوهای تبلیغاتی قیمت ثابت و مشخصی ندارد. چرا که فاکتورهای موثر بر قیمت خیلی متنوع می باشند. این فاکتورها را در ادامه بیان خواهیم کرد.

سایز تابلو تبلیغاتی

سایز از جمله فاکتورهای مهم در طراحی تابلوهای تبلیغاتی است، چرا که نقش مهمی در جذب مشتری ایفا می کند. قطعا هر چقدر سایز تابلو بزرگ تر باشد قیمت آن نیز بیشتر است و هر چه سایز کوچک تر باشد، در نتیجه قیمت تابلو نیز کمتر است.

نوع اس ام دی

اس ام دی ها لامپ هایی می باشند که به وسیله آنها به نورپردازی حروف می پردازیم. عموما اس ام دی ها رشته ای هستند و دارای خصوصیاتی مانند ضد آب بودن و عمر طولانی داشتن می باشند.

متریال بکار رفته در ورق

ورق هایی که در ساخت تابلو آگاما استفاده می شود، خیلی مهم است. به طور معمول از ورق هایی مانند پلکسی و چلنیوم استفاده می شود که به زیبایی کار اضافه می کند.

نوع نمای تابلو

نمای تابلو با متریال مختلفی ساخته می شود که انتخاب آن به سلیقه مشتری و البته بودجه او بستگی دارد. در این حال حاظر چوب ترموود از گران ترین نوع نمای ساختمان محسوب می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *