تابلو کامپوزیت در رشت

تابلو کامپوزیت  امروزه به عنوان تبلیغات مدرن، بسیار مورد استفاده قرار گرفته و یکی از رایج ترین روش‌های ساخت تابلوهای تبلیغاتی است. کامپوزیت در لغت به معنای مخلوط مرکب می‌باشد و به صورت ترکیبی از ورق ­های آماده بوده که از جنس پلی اتیلن و آلومینیوم ساخته شده است. دو ورق آلومینیوم در دو طرف پلی اتیلن قرار گرفته و ورق‌های کامپوزیت ساخته می‌شود.

همچنین از مواد دیگری مانند چسب، لایه چسب عایق، لایه رنگ PVDF ، لایه رنگ پلی استر و پوشش مناسب از جنس نایلون نیز استفاده می‌شود.

تابلو کامپوزیت در رشت کاربرد تابلوهای کامپوزیت :

در صنعت خودروسازی، ساختمان سازی، هواپیما و دیگر صنایع، از این متریال بسیار استفاده می‌شود.  شغل و صنعت دیگری که ورق‌های کامپوزیت در آن بسیار کاربرد دارد، حرفه تابلو سازی است.

در صنعت تابلو سازی، این ورق ها بیشتر به جهت نماسازی سردر مکانهای تجاری استفاده می‌شوند که در اصطلاح به آن تابلو کامپوزیت میگویند.

در واقع برای تعریف اصولی و دقیق از کاربرد آن در ساخت تابلو، میتوان گفت که کامپوزیت برای نصب تابلوهای تبلیغاتی، به عنوان یک نمای زیر کار بوده و تکمیل کننده تابلو با هر زمینه دلخواهی می‌باشد.

بدنه تابلوی کامپوزیت، از ورقهای کامپوزیت ساخته شده و با استفاده از انواع حروف برجسته، پیام­های تبلیغاتی روی تابلو درج می‌شود.

ساخت تابلوی کامپوزیت برای اولین بار به سال 1969 برمی‌گردد که توسط کشور آلمان بهره برداری شد.

امروزه یکی از زیباترین و بروزترین تابلوهای تبلیغاتی که برای زیباسازی نما هم استفاده می‌شود، تابلو کامپوزیت است که برای نماهای ساختمان، تابلو سردر مغازه ­ها و جایگاه های سوخت بسیار کاربرد دارد.

مزیت تابلو کامپوزیت:

این تابلوها دارای آلیاژ مقاوم، سبک و بادوام بوده و بستر مناسبی برای نصب انواع حروف برجسته می‌باشند. همچنین قابل پیاده سازی در رنگ‌های دلخواه و متفاوت هستند.

این تابلو در مقابل اشعه ماورا بنفش و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده و دارای خاصیت پاکسازی خودکار در برابر آلودگیهای محیط و گرد و غبار است.

به همین علت دائما زیبا و براق جلوه می‌کند و کثیف نمی‌شود.

ورق­های کامپوزیت را می‌توان خیلی راحت به شکل و فرم دلخواه تبدیل کرد.

این تابلو قابل شست و شو، ضد زنگ، ضد حریق و عایق حرارت می‌باشد.

تابلو کامپوزیت در اقصی نقاط جهان در دسترس بوده و هزینه نصب و اجرای آن نسبت به متریال­های دیگر، کمتر است. به این علت که ورق­های کامپوزیت به صورت آماده هستند، مدت زمان نصب و اجرا این تابلو بسیار کمتر از سایر تابلوها می­باشد.

با توجه به رنگ مورد نظر و ضخامت ورق ­ها، قیمت این تابلوها متفاوت بوده و ورق‌های ضخیم­تر، از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار هستند؛ در نتیجه قیمت ورقهای کامپوزیت ضخیم از ورق‌های کامپوزیت نازک بیشتر می‌باشد.

تابلو کامپوزیت در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *