تابلو نقشه جهان یکی از زیباترین و پرکاربردترین المان های دکوراسیون داخلی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. تنوع طرح و رنگ این تابلو بسیار زیاد است و به راحتی با هر رنگ و سبکی هماهنگ می شود. از این تابلو می توان در سبک های مختلف دکوراسیون کلاسیک و مدرن استفاده کرد.

تابلو نقشه جهان چیست ؟

استفاده از تابلو نقشه جهان در دکوراسیون منزل

اگر به دنبال تابلویی خاص و شیک برای شرکت و یا منزل خود هستید، تابلو نقشه جهان بهترین گزینه برای شما می باشد. زیبایی، تنوع رنگ، کیفیت بالا، استحکام زیاد، عمر طولانی و…

همگی از ویژگی های این تابلو به شمار می رود که آن را به المانی مناسب و جذاب در دکوراسیون تبدیل می کند. طرح این تابلو هرگز قدیمی نمی شود و با گذشت زمان و تغییر دکوراسیون نیز می توانید مجددا از آن استفاده کنید.

 

ساخت تابلو نقشه جهان

در ساخت تابلو نقشه جهان هیچ محدودیتی وجود ندارد و مشتریان عزیز می توانند تابلو را مطابق سلیقه خود در رنگ و ابعاد دلخواه سفارش دهند. در ساخت یک تابلو زیبا و بی نقص به همان اندازه که طراحی دقیق و جذاب اهمیت دارد، استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت نیز حائز اهمیت است.

قسمت رویی کار، مهمترین بخش تابلو می باشد و در حقیقت جلوه اصلی تابلو به این بخش بستگی دارد. این قسمت را می توان از مواد متنوعی چون استیل، چوب، پلاستیک، پلکسی گلاس و… تهیه کرد.

استیل در تابلو سازی جایگاه ویژه ای دارد. ویژگی های منحصر به فرد استیل باعث شده است که این فلز به عنوان متریالی مناسب در ساخت این نوع تابلو ها به کار گرفته شود.

تابلو نقشه جهان چیست ؟

نمونه تابلو

مزایای استفاده از استیل در ساخت تابلو های نقشه جهان

  1. استیل فلزی محکم است و در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم می باشد. بنابراین استفاده از استیل در ساخت تابلو نقشه جهان، احتمال آسیب دیدن تابلو در زمان نصب و پس از آن را کاهش می دهد.
  2. ورقه های استیل درخشان و زیبا هستند و زیبایی و جلوه تابلو را چند برابر می کنند.
  3. استیل در برابر عوامل محیطی، رطوبت، گرما و… مقاوم است و تغییر شکل و حالت نمی دهد.
  4. می توان در کنار ورقه های استیل از متریال دیگری چون پلکسی گلاس نیز استفاده کرد.
  5. ورقه های استیل رنگ های متنوعی دارد. ظاهر درخشان و جذاب استیل نیازی به رنگ یا پولیش زدن ندارد.
  6. تابلو نقشه جهان استیل به راحتی تمیز می شود و نیازی به مواد پاک کننده خاص ندارد.
  7. استیل هرگز کدر نمی شود و با گذشت زمان درخشندگی ظاهر خود را حفظ می کند.
  8. در تابلو های استیل برای افزایش زیبایی کار می توان در قسمت زیرین تابلو از نور استفاده کرد.

تابلو نقشه جهان چیست ؟

نورپردازی در تابلو های نقشه جهان

کاربرد تابلو های نقشه جهان

تابلو نقشه جهان از تابلو های دکوراتیو مدرن به شمار می رود که این روز ها در دکوراسیون داخلی محیط های مختلف، بسیار به چشم می خورد. امروزه اکثر شرکت ها و هلدینگ های بزرگ و بین المللی از این تابلو زیبا در دکوراسیون دفتر مدیریت خود استفاده می کنند.

این تابلو جلوه ای خاص و لاکچری به محیط می دهد و به نوعی نشان دهنده فعالیت بین المللی آن شرکت می باشد. در ادامه چند مورد از کاربرد این تابلو زیبا و منحصر به فرد بررسی شده است.

  1. آژانس های مسافرتی : نصب تابلو نقشه جهان در آژانس های مسافرتی که پرواز های بین المللی دارند، انتخابی هوشمندانه و خلاقانه است. این تابلو در چنین محیط هایی علاوه زیبا سازی فضا، در جلب نظر افراد نیز موثر می باشد.
  2. شرکت های صادرات و واردات : استفاده از این تابلو در شرکت هایی که فعالیت بین المللی دارند، به نوعی معرف حوزه کاری و محدوده جغرافیایی تجارت آن ها می باشد.
  3. دفاتر وکالت : در چند سال اخیر تابلو های طرح نقشه جهان در دکوراسیون دفاتر وکالتی که به صورت برون مرزی فعالیت می کنند، بسیار به چشم می خورد.
  4. موسسه های آموزشی زبان های خارجی : دکوراسیون داخلی موسسه های آموزشی در معرفی و تبلیغ آن ها بسیار تاثیر گذار است. تابلو نقشه جهان با فضای آموزشگاه های زبان، هماهنگی دارد و استفاده از آن تصویر خوبی در ذهن مراجعه کنندگان می سازد.

 

سفارش تابلو نقشه جهان

همانطور که در بخش های قبل نیز به آن اشاره کردیم، تابلو های طرح نقشه جهان در طرح های بسیار متنوعی ساخته می شوند. طراحی و ساخت این تابلو به صورت سفارشی انجام می گیرد و مشتریان می توانند طرح و رنگ تابلو را کاملا هماهنگ با دکوراسیون محیط خود انتخاب کنند.

ظرافت طرح از فاکتور های اصلی در ساخت تابلو های نقشه جهان به حساب می آید که تابلو ساز ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند. هر چه برش های طرح ظریف تر و دقیق تر انجام شود، کار زیباتر و جذاب تر خواهد بود.

در ساخت تابلو های نقشه زمین تلاش می شود تا با به کارگیری جدیدترین ابزار برش، طرحی ظریف و زیبا بدست بیاید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کار ها می توانید با کارشناسان تابلوسازی پارسه تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *