تابلو لایت باکس تبلیغاتی

لایت باکس را می توان  یکی از روش های نوین و موثرترین ابزار تبلیغات تجاری که در فضای بیرونی و داخلی مورد استفاده قرار می گیرد دانست .

تابلو لایت باکس تبلیغاتی که توسط گروه صنعتی کسا طراحی و ساخته می شود یکی از شیوه های تبلیغاتی کسب و کارها می باشد که باعث جذب مشتری، افزایش چشمگیر میزان فروش و کمک به دیده شدن هرچه بیشتر کسب و کار می شود.

لایت باکس چیست؟

لایت باکس به نمونه ای از تابلو تبلیغاتی اطلاق می گردد که علاوه بر جنبه تبلیغاتی، جنبه دکوراتیو نیز دارند.

زیرا این نوع محصول تبلیغاتی طراحی ویژه و زیبایی دارند که باعث می شود تا هر فردی برای لحظاتی جذب آنها بشود.

مهم نیست که چه تعداد منابع تبلیغاتی دیگری وجود دارد ممکن است تصور کنید با ظهور فناوری‌ و تکنولوژی تبلیغات آنلاین دیگر نیازی به این نوع از تبلیغات آفلاین نباشد، اما تبلیغات بصری همیشه و همچنان در حوزه بازاریابی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

یکی از مهم‌ترین متد ها و شیوه ‌های تبلیغاتی برای هر کسب‌ و کار و تجارتی تابلو های لایت‌باکس هستند.

این تابلو های روشن به طور خاصی باعث جذب مشتری و افزایش قابل ‌توجهی در میزان فروش و همچنین دیده شدن هرچه بیشتر کسب‌ و کار شما می‌شوند.

خوشبختانه گروه صنعتی کسا همواره از ارائه بهترین نمونه کار تابلو لایت باکس تبلیغاتی، مشاوره رایگان با راهنمایی ساخت بهترین و جدید ترین تابلو لایت باکس شما را راهنمایی میکنند و میتوانید با شروع بهتر جان تازه ای به کسب کار خودتان را بدهید.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

تابلو لایت باکس تبلیغاتی
تابلو لایت باکس تبلیغاتی

لایت باکس تبلیغاتی به خاطر اینکه توسط نور روشن می گردد، هم در شب و هم در روز تاثیر گذاری بسیار بیشتری نسبت به سایر تابلو ها دارد.

بدین ترتیب افرادی که به دنبال تهیه یک تابلو تبلیغاتی شیک و زیبا و در عین حال مفید و کاربردی هستند، می توانند این محصول را انتخاب کنند.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

ساخت تابلو لایت‌باکس به دو صورت انجام و به بازار عرضه می گردد. اولین نمونه از آنها بک لایت فضای خارجی out door و نمونه بعدی آنها بک لایت  فضای داخلی in door نام دارند.

این تابلو در فضای خارجی معمولا دارای ضخامتی برابر با 6 الی 13 سانتیمتر هستند. lightbox های فضای داخل با ضخامت کمتری ساخته شده و معمولا ضخامت این نوع از آنها بین 1.8 الی 6 سانتیمتر است.

انواع تابلوهای لایت باکس

این محصول در انواع مختلف و با تنوع زیاد در بازار موجود است ولی هر کدام کاربری های متفاوتی دارند که خاص همان نوع می باشد.هر مشتری با توجه به نیاز خود و کاربری آن می تواند این ابزار تبلیغاتی را سفارش دهد. در این جا به بررسی پر کاربردترین آن ها پرداخته ایم.

کریستالی

از زیباترین نوع لایت‌باکس ها می توان به همین نوع اشاره کرد که از ضخامت کمی برخوردار می باشد در نتیجه ظرافت بالایی دارد.در این محصول از دو لایه پلکسی گلاس با یک بک لایت استفاده می شود و تصویر در بین این دو لایه قرار می گیرید.

آلومینیومی

در ساخت این نوع تابلو از آلومینیوم استفاده شده است که ظاهر بسیار زیبایی دارد و بیشترین کاربرد آن در فضاهای خاص مانند پایانه های مترو و اتوبوس است.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

پارچه ای

متریال ساخت این نوع از تابلوهای لایت‌باکس پارچه می باشد که با استفاده از تکنولوژی خاصی نور می تواند از بافت آن عبور کند. مکان های قابل استفاده از این نوع ابزار فضاهای داخلی، بیرونی و همچنین مکان های فرهنگی می باشد.

فریم لس

این محصول از نظر ظاهری با لایت‌باکس های قدیمی تفاوت زیادی دارند و همچنین چاپ عکس و تصویر در این نوع، بر روی پارچه مخصوص انجام می شود که تعویض عکس نیز در آن به راحتی انجام می شود.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

این نوع تابلو ها همانند استند آرایشی ، دیواری و یا آویزی به کار برده می شود.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

 مگنت

نام دیگر این نوع لایت‌باکس آهنربایی است که با طراحی ظریف و با فریم آلومینیوم و لامپ SMD ساخته می شود. این نوع لایت‌باکس برای نمایش در خانه تا لوگو و دفاتر اداری و یا رستوران ها و تصاویر تبلیغاتی کاربرد دارد.

این نوع به صورت آویزی و دیواری قابل نصب هستند.

تابلو لایت باکس تبلیغاتی
تابلو لایت باکس تبلیغاتی

 اسنپ فریم

این تابلو با فریم ظریف ساخته می شود و در دکوراسیون های داخلی به صورت پنجره های مجازی مورد استفاده قرار می گیرد که اگر چندین فریم از این نوع در کنار یکدیگر قرار بگیرد جلوه خاصی به صورت عکس های پانوراما به فضای داخلی می بخشد.

اصول مهم طراحی لایت ‌باکس های تبلیغاتی

یکی از جذاب‌ترین و منحصر به فرد ترین تابلوهای تبلیغاتی که پس از ورود به بازار رقابتی توجه بسیاری از  افراد در مشاغل مختلف را به سمت خود جلب نموده است.

خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد در این نوع از تابلوها، سبب شده که هیچ محدودیتی برای استفاده از آنها در موارد مختلف، از جمله: مکان‌ها و مشاغل مختلف، نداشته باشید. اگر به دنبال معرفی برند خود با کیفیت بسیار مطلوب و ایده آل هستید، می‌توانید از جذاب‌ترین نوع تابلو‌های تبلیغاتی یا همان نور نما استفاده نمایید.

یکی از موارد قابل توجه برای طراحی و ساخت این نوع از تابلوها، توجه به اصول مهم کاربردی و نکات تاثیرگذار در جذابیت آنها می‌باشد.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

زمانی شما می‌توانید از یک تابلو تبلیغاتی حرفه‌ای بهره‌مند گردید که، این نوع از تابلوها توسط کادر مجرب و متخصص (که در این زمینه تجربه و تخصص کافی را کسب نموده و به یک کادر حرفه‌ای مبدل شده‌اند) طراحی و تولید شده باشند.

اما پاسخ به برخی از سوالات، می‌تواند در  طراحی این نوع از تابلوها، شما را همراهی نماید. سوالاتی از قبیل:

  • تابلو قرار است برای چه فضایی مورد استفاده قرار بگیرد؟
  • تاثیر گذاری تابلوهای اطراف، به چه نحو است؟
  • کدام یک از انواع تابلوهای تبلیغاتی، تاثیر گذاری بیشتری بر روی محیط مورد نظر شما دارند؟
  • از چه رنگهایی می‌توان برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کرد؟

و بسیاری از سوالات دیگر در این زمینه، می‌توانند در تاثیرگذاری بیشتر این نوع از تابلوها، نقش مهمی داشته باشند.

چاپ طرح لایت باکس

از دیگر عوامل تاثیرگذار در جذابیت فوق العاده انواع لایت‌باکس تبلیغاتی، توجه به چاپ فوق العاده و باکیفیت آنها است. نکات کاربردی و مهم بسیار زیادی در این زمینه می‌توانند شما را همراهی کنند تا، بتوانید یک چاپ ایده آل و منحصر به فرد برای تابلو لایت‌باکس تبلیغاتی مورد نظر خود را، تجربه کنید.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

لذا در نظر گرفتن گام‌های مهم در این زمینه، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. مهمترین گام‌ها برای برخورداری از یک چاپ برجسته، عبارتند از:

ابعاد سازه

در این مرحله با توجه به اندازه، ضخامت و ابعاد سازه ، می‌توان اندازه فایل چاپی را انتخاب نموده و در نتیجه یک تابلو تبلیغاتی منحصر به فرد را طراحی و تولید نمایید. لازم به ذکر است که در انتخاب ابعاد سازه، باید به مواردی از جمله: موضوع تبلیغاتی، محل تبلیغ و برخی از موارد دیگر نیز توجه نمود.

توجه به وضوح تصویر

در طراحی و چاپ این نوع لایت باکس تبلیغاتی باید در نظر داشت که، حداقل تراکم پیکسلی برابر با ۱۲۰ و حداکثر تراکم پیکسلی ۱۵۰ پیکسل بر اینچ باشد. در این صورت شما از یک تابلو تبلیغاتی استاندارد و باکیفیت برخوردار شده‌اید.

حالت رنگ مناسب

از دیگر عوامل موثر بر روی جذابیت این ابزار، بهره برداری از سیستم رنگی آنها است. در صورتی که بهترین حالت رنگ را برای تابلو لایت‌باکس های تبلیغاتی خود (با توجه به پیشنهادات برجسته‌ی کادر حرفه‌ای گروه صنعتی کسا) انتخاب کنید، می‌توانید شاهد بهترین کیفیت رنگ با تاثیرگذاری حیرت انگیز این محصول بر روی مخاطبین، باشید.

توجه به فرمت های تعیین شده در لایت باکس تبلیغاتی

فرمت‌های چاپی قابل توجهی از جمله فرمت‌هایی نظیر: TIFF، PDF، JPEG به عنوان مرسوم ترین فرمت‌ها برای چاپ و طراحی در نظر گرفته شده‌اند. لازم به ذکر است که انتخاب فرمت‌ها برای برخورداری از یک چاپ برجسته نباید کمتر از 10 پوینت باشد.

نحوه نصب لایت باکس

مراحل نصب لایت باکس به محیط بستگی دارد. در صورت این تابلو در فضای باز، عایق در برابر نور، باد، باران و سایر عوامل فرسایش ضروری است و کیفیت مواد اولیه نیز باید عالی باشد. نصب این تابلو با میخ و پیچ و چند ابزار ساده روی زمین یا سطح صاف انجام می شود و نیازی به تجهیزات خاصی نیست.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

نصب لایت باکس در فضای داخلی (Indoor)

نصب لایت باکس در داخل محیط کمی متفاوت است زیرا نیازی به مواد ضد عایق نخواهد بود و برای نصب لایت‌باکس به ابزار و لوازم بیشتری نیاز خواهد بود. مثلا برای نصب لایت‌باکس چرخشی بسته به مدل آن را با یک تکه فلز و پنل به دیوار می چسبانند سپس با پیچ وصل می کنند. در نهایت می توان گفت بسته به نوع تابلو و محل نصب، مراحل نصب مشخص می شود.

نصب لایت باکس در فضای بیرونی (outdoor)

برخی از باکس لایت ها در فضای بیرونی مورد استفاده می شوند. کاربری این باکس ها به جهت فرایند تبلیغاتی است و ضخامت در آن، بیشتر است.

نوع متریال و جنس استفاده شده در این باکس ها در برابر نوسانات محیطی مانند باران، نور و باد و یا تابش خورشید، از مقاومت خوب و بالای برخوردار می باشند.

ویژگی لایت باکس فضای خارجی

  • به روز رسانی گرافیک
  • مواد
  • امنیت گرافیک
  • فاصله دید
  • سادگی
تابلو لایت باکس تبلیغاتی
تابلو لایت باکس تبلیغاتی

فریم و جنس بدنه در نصب لایت باکس

امروزه این محصول بر اساس فریم دار بودن و یا فریم لس بودن ساخته و تولید می شوند. در این مقاله ما به نوع مدرن، یعنی فریم لس بودن آن پرداخته ایم.

ساخت لایت‌باکس ها بر اساس سه اصل مهم صورت می گیرد:

  1.   بر اساس نوع طرحی که مورد نظر است.
  2.   نوع فرین دار بودن یا فریم لس بودن
  3.   کیفیت درخشش نور

lightbox فرم لس در دو متریال پارچه ای و آلومینیومی ساخته می شود.

نصب لایت باکس فریم لس آلومینیومی

با استفاده از روش چاپ سابلیمیشن Sublimation Printing طرح مورد نظر را چاپ می نماییم و با استفاده از تابش نور به وسیله فناوری LED، در باکس فریم لس آلومینیومی، اقدام به نمایش و جلوه خاص طرح می نماییم.

نصب لایت باکس فریم لس پارچه ای

این نوع ، امروزه به عنوان بروز ترین و مدرن ترین لایت‌باکس شناخته شده است. به جهت چاپ شکل های درخواستی و یا نام برند و متن خاص در این نوع، از چاپگر دیجیتالی رنگی استفاده و بکار برده می شود.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

بر اساس آن، طرح مورد نظر بر روی پارچه که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است چاپ می‌شود.

به علت مدرن بودن این راهکار می ‌توان گفت که، استفاده از باکس فریم لس پارچه ای امروزه، می‌تواند به عنوان یک امتیاز رقابتی موجبات ارتقا ارزش برند و افزایش فروش را برای شما به دنبال داشته باشد.

بر این اساس استفاده از سازه‌های خلاقانه لایت‌باکس پارچه ای فریم لس در محیط های عمومی، می توان به جرات گفت برند شما در شرایط فوق العاده ای دیده خواهد شد و از ثانیه ها می توانید به عنوان ابزاری برای تبلیغات طلایی و خاص بهره مند شوید.

سیستم نور دهی تابلو لایت باکس

سال ها قبل سیستم نور دهی لایت باکس های تبلیغاتی با استفاده از لامپ فلورسنت یا همان مهتابی برقرار بود. این سیستم به خاطر مشکلات عمده ای که داشت و پیشرفت های گسترده ای که در لامپ ها انجام شد، با تغییرات بسیار زیادی مواجه شده است.

پس از چند سال لامپ های ال ای دی یا همان smd جایگزین لامپ فلورسنت شدند. لامپ های ال ای دی کیفیت بالاتری نسبت به سیستم قبلی یعنی مهتابی داشتند.

لازم به ذکر است که در ساخت تابلو چلنیوم و تابلو روان ال ای دی هنوز از لامپ های LED و SMD استفاده میشود.

اما هنوز هم این چیزی نبود که مخاطب را به صورت ۱۰۰ درصد راضی کند. زیرا در صورتی که یکی از لامپ های ال ای دی با مشکل مواجه شود، بخشی از آن خاموش خواهد شد.

امروزه برای حل مشکل در مکانیسم روشنایی تابلو برای بک لایت، سیستم مدرنی مورد استفاده قرار می گیرد.

در این سیستم معمولا از لامپ های ال ای دی استفاده شده، با این تفاوت که این بار به جای استفاده در پشت آن ، لامپ ها در بغل نصب شده و با استفاده از لیزر، پترن ایجاد شده و نور را با شکست ۹۰ درجه مواجه می کند.

این کار باعث می شود تا در صورتی که یکی از لامپ ها با مشکل مواجه شود، باز هم همه بخش های این تابلو تبلیغاتی روشنایی کامل داشته باشند.

تابلو لایت باکس تبلیغاتی
تابلو لایت باکس تبلیغاتی

لایت باکس بک لایت

لایت‌باکس بک لایت یا تابلو های پشت چراغ دار ، به تابلو های گفته می شود که در پشت تصاویر سیستم های نور دهی تعبیه شده و تصاویر با استفاده از نورها روشن می شوند که جلوه ها و زیبایی های خاصی به تصاویر می دهند.

از لایت‌باکس بک لایت می توان در دکوراسیون داخلی منازل ، تابلو های تبلیغاتی و فضاهای اداری استفاده نمود.

گروه صنعتی کسا به صورت تخصصی بر روی انواع تابلو های بک لایت متمرکز می باشد و در سایز های مختلف و با قاب عکس های متنوع قادر به تولید این تابلو ها به صورت گسترده و با کیفیت عالی میباشد.

کاربرد های لایت باکس بک لایت

لایت‌باکس تبلیغاتی در مراکز مختلفی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال تابلو مغازه در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و همچنین نمایشگاه ها، مترو، ترمینال ها، فرودگاه ها و… می توان اقدام به نصب این نوع از تابلو ها کرد.

زیرا در این مکان ها رفت و آمد بسیار زیاد بوده و هر گونه تبلیغاتی می تواند مفید واقع شود.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

از این تابلو بک لابت برای اطلاع رسانی در مراکز درمانی، مدارس، آموزشگاه ها و… نیز می توان استفاده کرد.

در فروشگاه ها و داروخانه ها نیز برای معرفی محصولات جدید و کاربردی می توان از باکس تبلیغاتی استفاده نمود. این محصول در مراکز ورزشی و کلینیک ها نیز می تواند گزینه مناسبی برای معرفی خدمات ارائه شده به مراجعه کنندگان باشد.

باکس تبلیغاتی می تواند جنبه دکوراتیو نیز داشته باشد. بدین ترتیب در اجرای سقف کاذب و ساخت آسمان مجازی نیز می توان از این نوع تابلو ها استفاده کرد و همچنین شیوه های نصب لایت باکس نیز قابل اهمیت در تبلیغات است.

اطلاع رسانی رویداد های مختلفی همچون همایش و سمینار ها نیز می تواند توسط لایت‌باکس بک لایت نیز انجام شود.

چاپ لایت باکس بک لایت

یکی از کاربردی‌ترین و تاثیرگذارترین المان‌ها در تابلو تبلیغاتی، چاپ بک لایت است. این تابلو برای بک لایت با نور پردازی ایده‌آل، مدرن و کاربردی در پشت تابلو و یا کناره‌های تابلوها، می‌توانند نقش بسزایی در تبلیغات مفید و کاربردی شما داشته باشند.

اما در کنار جذابیت‌های استفاده از نورهای خیره کننده در این تابلوها، چاپ آنها نیز از ابزار مهم و تاثیرگذار برای تبلیغات به شمار می‌رود. برای چاپ بک لایت از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌کنند که هر کدام با برخورداری از خصوصیات ویژه، برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از شیوه‌های چاپ بک لایت می‌توان به:

  • چاپ جوهر افشان
  • چاپ لیزری
  • چاپ اسکرین

اشاره نمود. هر کدام از این شیوه‌های چاپی، می‌توانند در چاپ بک لایت تاثیرگذار و مفید بوده و نقش مهمی را در بر داشته باشند. لذا مدیران برجسته در صنایع و مشاغل مختلف، گاها با توجه به موارد استفاده از انواع تابلوهای تبلیغاتی، اقدام به انتخاب دقیق و هوشمندانه‌ی انواع چاپ بک لایت خواهند نمود.

برخی از این شیوه‌های چاپ، مقاومت بسیار بالایی را برای تابلوهای تبلیغاتی در برابر عوامل مختلف مانند: آب و غیره به همراه خواهند داشت. لذا انتخاب آنها برای موارد استفاده‌ی بیرونی، بسیار مطلوب می‌باشد.

جنس بدنه تابلو لایت باکس تبلیغاتی

یکی از مشخصاتی که برای سفارش دهنده اهمیت بسیار زیادی دارد، این است که جنس بدنه لایت باکس تبلیغاتی از چه متریالی ساخته شده است.

معمولا جنس بدنه تابلو های پشت چراغ دار ها بر اساس مکان استفاده می تواند متغیر باشد. به همین خاطر در هنگام سفارش باید به این موضوع توجه کنید که تابلو تبلیغاتی که سفارش می دهید را برای استفاده در داخل ساختمان نیاز دارید و یا می خواهید آن را در فضای باز نصب کنید.

معمولا تابلو هایی که در داخل نصب می گردند (in door) را می توان با استفاده از ام دی اف نیز تولید کرد. این موضوع باعث شده تا حالت دکوراتیو پیدا کرده و تاثیر گذاری بیشتری بر روی مخاطب داشته باشند.

جنس بدنه این تابلو لایت‌باکس تبلیغاتی که فضای باز نصب شده (out door) می تواند از متریالی مانند آلومینیوم، ورق گالوانیزه یا کامپوزیت انتخاب شود. هر کدام از این متریال دارای خاصیت ضد آب و ضد پوسیدگی بوده و این موضوع باعث طولانی شدن عمر تابلو های تبلیغاتی می گردد.

بدین ترتیب نیاز به تعویض نداشته و در صورت نیاز تنها تصویر تبلیغاتی را می توان تعویض کرد. این موضوع در کاهش هزینه ها تاثیر گذار می باشد، زیرا نیاز به سفارش تابلوی جدید با فواصل زمانی کوتاه نمی باشد.

مزایای استفاده از انواع تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس تبلیغاتی
تابلو لایت باکس تبلیغاتی

فواید و مزیت های تابلو لایت‌باکس مخصوصا برای تبلیغ بسیار زیاد هستند ما برخی از آنها را برای شما شرح می دهیم که مهمترین مزیت آن مصرف کم برق است که صرفه اقتصادی خوبی نیز دارد.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی

مصرف برق کم

یکی از مزایای اصلی که می توان برای انواع تابلو های بک لایت به آن اشاره کرد، مصرف برق بسیار کم آنها است. این موضوع به خاطر استفاده از لامپ های ال ای دی بوده که دارای مصرف برق نا چیزی هستند.

وزن کم و پرتابل بودن

یکی دیگر از مزایای اصلی انواعلایت‌باکس ها ، وزن سبک آنها است. این موضوع باعث شده تا این تابلو ها قابلیت حمل و نقل آسان و راحتی داشته باشند. بدین ترتیب انواع آنها پرتابل بوده و به راحتی می توان آنها را جابجا کرد.

راحت بودن تعویض چاپ

ممکن است به دلیل گذشت زمان زیاد و تابش مستقیم نور آفتاب و همچنین سرما و گرمای شدید، چاپ موجود بر روی لایت‌باکس تبلیغاتی با مشکلاتی مواجه شود. در این صورت نیاز است که این چاپ تعویض شود.

هر فردی بدون تخصص خاصی می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی چاپ این تابلو های تبلیغاتی را تعویض نماید.

نصب آسان و راحت

نصب این تابلو های تبلیغاتی بک لایت بسیار ساده و راحت است. این موضوع باعث شده تا افرادی که می خواهند از این تابلو ها استفاده کنند، به راحتی بتوانند در محل مورد نیاز این تابلو ها را نصب نمایند. مکان نصب این نوع از تابلو های تبلیغاتی نیز بسیار متنوع می باشد.

( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

کاربرد لایت باکس تبلیغاتی

این نوع تابلو اغلب برای تبلیغات استفاده می شوند اما در برخی از اماکن کاربرد فراوانی برای تبلیغ دارند که این مکان ها عبارتند از : منوهای رستوران ، تابلو های نمایشگاهی ، تابلو های داخلی شرکت ها ، تابلو های راهنمای مکان های گردشگری و تفریحی ، صندوق های پذیرش در داروخانه و بیمارستان ها و تابلو های نمایشگاه های عکاسی و…

اما اصلی ترین مزیت استفاده از لایت‌باکس تبلیغاتی جذب مشتری است که اگر نحوه نصب و تعیین موقعیت این نوع تابلو به درستی انجام بشود شما با افزایش جذب مشتری رو به رو خواهی شد.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

تابلو لایت باکس تبلیغاتی
تابلو لایت باکس تبلیغاتی

عوامل موثر در قیمت لایت باکس تبلیغاتی

عوامل بسیار زیادی بر روی تعیین قیمت این نوع از تابلوهای تبلیغاتی تاثیرگذار هستند که با توجه به این عوامل، می‌توانید از یک از یک تابلو تبلیغاتی کاربردی و مقرون به صرفه بهره‌مند گردید. از جمله این عوامل عبارتند از:

  • نوع مناسب و درخور انواع تابلوهای در نظر گرفته شده از نمونه‌های تابلوهای لایت باکس
  • اندازه (ابعاد و ضخامت) تابلو تبلیغاتی
  • متریال به کار برده شده در چاپ کیک با در نظر گرفتن جنس باکس تبلیغاتی
  • استفاده استفاده و یا عدم استفاده از نور در داخل تابلو
  • توجه آی دیوار و ایستاده تا برای تبلت
  • استفاده از نورپردازی و همچنین لامپهای در نظر گرفته شده برای تابلوهای تبلیغاتی

با در نظر گرفتن تاثیرات هر کدام از این موارد، می‌توانید تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود را با هزینه‌ی در نظر گرفته شده، انتخاب و از آنها به بهترین نحو بهره‌برداری کنید.( تابلو لایت باکس تبلیغاتی )

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *