تابلو سه بعدی تبلیغاتی

با یک گردش کوتاه در خیابان ها و بازار می‌توان به اهمیت استفاده از انواع تابلوهای تبلیغاتی پی ‌برد. حال این سوال برای برخی از افراد پیش می‌آید که، تابلو سه بعدی تبلیغاتی چیست و چه تاثیری در بازار رقابتی خواهد داشت؟!

تابلو سه بعدی تبلیغاتی نقش بسزایی در افزایش میزان فروش و همچنین دریافت سود سالیانه بیشتر برای انواع مراکز دولتی، سازمان‌ها و شرکت‌ها و غیره خواهند داشت.

خصوصیات برجسته در این نوع از تابلوهای تبلیغاتی، سبب افزایش موارد استفاده از آنها در بازار رقابتی نیز خواهد شد. این نوع از تابلوها می‌توانند تاثیر مستقیمی بر روی افزایش محبوبیت کالا و خدمات توسط برندهای معتبر، در بازارهای فروش، داشته باشند.

جذابیت خاص، تاثیر گذاری مستقیم، کیفیت بسیار بالا و موارد استفاده گسترده از این نوع از تابلوها، از جمله دلایل مهم برای محبوبیت آنها در بازار به شمار می‌روند.

تابلو سه بعدی و استفاده آن در تبلیغات

تابلوهای سه بعدی از انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند که با استفاده از طراحی‌های خیره کننده و به کارگیری بهترین متد روز دنیا، به صورت سه بعدی طراحی و تولید می‌شوند.

این طراحی منحصر بفرد در انواع تابلوهای تبلیغاتی موجب شده است که مخاطبین بتوانند به راحتی از هر زاویه‌ای، دید مطلوبی نسبت به برند و آرم مورد نظر، داشته باشند.

لذا با توجه به مزایای برجسته در این نوع از تابلوها، شاهد افزایش موارد استفاده از آنها، برای جلب توجه مخاطبین در سراسر کشور، خواهیم بود.

تابلو سه بعدی تبلیغاتی
تابلو سه بعدی تبلیغاتی

تفاوت تابلو سه بعدی با تابلو معمولی

با ورود تکنولوژی به عصر جدید، شاهد تحول‌های شگرفی در زمینه‌های مختلف زندگی بشر بوده‌ایم. یکی از مهمترین تاثیرات تکنولوژی، تاثیر بر روی تبلیغات تاثیرگذار و کاربردی می‌باشد.

تابلوها از جمله کالاهای تبلیغاتی کهن و دیرینه‌ای هستند که در گذر زمان دستخوش تغییرات شده و هر بار با جذابیت‌های خاصی به بازار عرضه شده‌اند.

امروزه نیز این نوع از کالاهای تبلیغاتی، با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، به تابلو سه بعدی تبلیغاتی مبدل شدند که مزایای فوق العاده‌ای را برای مصرف کنندگان در بر خواهند داشت.

اما از جمله تفاوت‌های بارز در این نوع از تابلوها با انواع تابلوهای معمولی عبارتند از:

  • تابلوهای معمولی از یک سطح صاف و فلت برخوردار هستند. این تابلوها از هیچ برجستگی برخوردار نخواهند بود. در مقابل تابلو تبلیغاتی سه بعدی ، از نما و جلوه‌ای سه بعدی یا چند بعدی برخوردار بوده که بر جذابیت تابلوها تاثیر بسیار زیادی داشته است.
  • یکی از مهمترین فاکتورها برای تابلوهای سه بعدی تبلیغاتی، استفاده از دقت و ظرافت بیشتر در طراحی و تولید آن است. این دقت و ظرافت نیز وابسته به استفاده از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه می‌باشد. در صورتی که در تولید تابلوهای معمولی، نیازی به دقت و ظرافت بسیار بالا نبوده و تجربه در این زمینه برای طراحی و تولید آنها، کافی است.
  • از دیگر تفاوت‌های بین تابلو معمولی و تابلو سه بعدی تبلیغاتی، می‌توان به هزینه‌ی بیشتر تابلوهای سه بعدی اشاره کرد. این نوع از تابلوها به دلیل استفاده از متریال‌های خاص، طراحی‌های مدرن و همچنین استفاده از تجهیزات کاربردی و مناسب و بسیاری از موارد دیگر، قیمت بالاتری را نسبت به تابلو معمولی در بر خواهند داشت.
  • تاثیرگذاری بیشتر در بازار رقابتی و برخورداری از میزان توجه بیشتر، از دیگر تفاوت‌های تابلو سه بعدی تبلیغاتی در مقایسه با تابلوهای معمولی به شمار می‌رود که یکی از دلایل مهم جهت افزایش موارد استفاده از این تابلوهای سه بعدی در بازار، به شمار می‌رود.
  • یکی از مهمترین تفاوت‌های تابلو معمولی با تابلو سه بعدی تبلیغاتی، مراحل تولید آنها است.

مراحل تولید تابلو سه بعدی تبلیغاتی

در تولید تابلو سه بعدی تبلیغاتی، پس از طراحی خاص با استفاده از نرم افزارهای مناسب، قالب مورد نظر برای حروف برجسته انتخاب می‌شود.

سپس پلکسی را با استفاده از گرمادهی به شکل قالب مورد نظر، در می‌آورند. در مرحله‌ی بعدی از آهنربای مخصوص برای ثابت نگه داشتن پلکسی گلاس استفاده کرده و در نهایت از چسب مخصوص برای نگهداری آنها، استفاده می‌کنند.

پس از انتخاب مناسب زیرسازی کار، اقدام به نورپردازی حروف با استفاده از SMD خواهند نمود. حال نوبت به انتخاب نمای کار و در نهایت نصب تابلو تبلیغاتی جذاب و خیره کننده می‌باشد.

این مراحل مختص تابلوهای تبلیغاتی سه بعدی بوده و برای تولید تابلوهای معمولی از این روش استفاده نخواهند کرد.

تابلو سه بعدی تبلیغاتی
تابلو سه بعدی تبلیغاتی

انواع تابلو سه بعدی تبلیغاتی

با در نظر گرفتن اهمیت استفاده از تابلوهای تبلیغاتی برای جلب توجه مخاطبین، در نظر گرفتن برخی از نکات مهم از جمله تنوع گسترده‌ی این نوع از تابلوهای تبلیغاتی، بسی مهم و ضروری بوده است.

تابلو چلنیوم سه بعدی

خصوصیات بارز در این نوع از تابلوها، آنها را به پرمخاطب‌ترین تابلوها در بازار رقابتی، مبدل نموده است. از جمله خصوصیات بارز در این نوع از تابلوهای تبلیغاتی، می‌توان به: برخورداری از متریال آلومینیومی انواع حروف برجسته که سبب سهولت استفاده از آنها بر روی تابلوها خواهد شد.

برخورداری از افکت‌های بسیار زیبا و جذاب، طراحی و تولید انواع ورق‌های پلکسی گلاس و همچنین به کارگیری لبه‌های چلنیوم برای تولید جذاب اشاره نمود. این نوع از تابلوها از جذابیت ظاهری بسیار زیادی برخوردار هستند.

تابلو حروف برجسته وکیوم

یکی از دلایل محبوبیت بسیار زیاد این نوع از تابلوها، استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های فانتزی در طراحی و تولید آنها، بوده است. لازم به ذکر است که در طراحی و تولید این نوع از تابلوها نیز از حروف پلکسی استفاده می‌شود.

این نوع از تابلوها اغلب با توجه به فعالیت‌های مختلف مصرف کنندگان، انتخاب و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تابلو حروف برجسته استیل

دوام بسیار بالا، کاربرد گسترده، برخورداری از بعد جذاب و افزایش جلوه‌ی خیره کننده‌ی بصری در این نوع از تابلوها، از جمله دلایل محبوبیت آنها به شمار می‌روند.

این نوع از تابلوها در دو نوع بسیار متداول طلایی و نقره‌ای وجود دارند که می‌توانند جلوه‌ای کلاسیک و خیره کننده را برای مخاطب به همراه داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *