تابلو تبلیغاتی متحرک چیست؟

آینده کسب و کار شما به تصمیمی که امروز میگیرد بستگی دارد. تابلو تبلیغاتی متحرک وسیله است تا برند شما را معرفی کرده و کسب درآمد بیشتر، را تضمین می نماید. تابلو تبلیغاتی باعث جذب مشتری شده و شما را از رقبا متمایز می سازد. عناصر موجود در این تابلوها، متحرک می باشند که این امر در جلب توجه بیننده بسیار کارآمد است.

با توجه به محبوبیت رو از افزون این تبلیغات بهتر است برای کسب و کار خود اقدام به خرید تابلو تبلیغاتی متحرک نمایید. این نوع از تبلیغات که به تابلو های روان نیز معروف هستند بیشترین بازخورد از سمت مشتریان را داشته همچنین تابلو  تبلیغاتی متحرک در مقایسه با سایر روش های بازاریابی بیشترین تعداد بازدید را دارند.

تابلو تبلیغاتی متحرک به دلیل پویا بودن، بیشتر در خاطر مصرف کننده باقی می ماند و نگرش مثبتی نسبت به محصولات در افراد ایجاد می نماید.

تابلو تبلیغاتی متحرک چیست؟
تابلو تبلیغاتی متحرک چیست؟

تابلو تبلیغاتی متحرک از چه چیزی ساخته شده است؟

از جمله قطعات به کار رفته در تابلو تبلیغات متحرک دیودها می باشند، که شبیه به چراغ های (LED) هستند، به طور کامل یک شبکه را پوشش داده و از خود نور ساطع میکنند. دیودها به طور خطی و مستقیم بر روی تابلو تبلیغاتی قرار میگیرند. هزاران دیود به صورت هوشمندانه و با رنگ و وضوح بالا، پیام شما را پویا می نمایند.  برد های ترانزیستوری از دیگر  قطعات به کار رفته در این تابلو تبلیغاتی به شمار می آیند.

انواع تابلو تبلیغاتی متحرک

تک رنگ و یا چند رنگ بودن تابلو تبلیغاتی بر اساس سلیقه شما مشخص میشود. تابلو های تک رنگ برای نمایش محتویات مد نظر شما از یک رنگ مثلا قرمز استفاده میکنند در صورتی که در تابلو تبلیغاتی چند رنگ از تعداد بیشتری استفاده شده و می توانند تبلیغات شما را با رنگ های متفاوتی نمایش دهند.

تابلو های چند رنگ، زیر شاخه تابلو تبلیغاتی سه رنگ هم دارند که توسط آن می توانید از سه رنگ دلخواه مثلا آبی، قرمز و سبز تبلیغات خود را به نمایش بگذارید.

تابلو تک رنگ تبلیغاتی از ارزان ترین نوع تبلیغات روان به شمار می آید. همچنین دسته بندی این محصول می تواند بر اساس استفاده در محیط بیرون و یا فضاهای بسته باشد که بر این اساس تابلو تبلیغاتی ضد آب به شما معرفی میشوند. تابلو تبلیغاتی ضد آب در معابر و گذرگاهها استفاده میشود و مقاومت بیشتری نسبت به دسته اول دارد.

مزایای استفاده از تابلو تبلیغاتی متحرک

امروزه با استفاده بیشتر فناوری در تابلو تبلیغات، بیشتر افراد به استفاده از محصولاتی که بازخورد بیشتری دارند ترغیب میشوند. تابلو تبلیغاتی متحرک با بازدهی بالا در جذب مشتری از این دسته بازاریابی ها به شمار می آید. در ادامه به مزایای استفاده از تابلو تبلیغاتی متحرک اشاره میکنیم تا با این محصول آشنایی بیشتری پیدا نمایید و انتخاب بهتری از انوع تابلو تبلیغاتی داشته باشید.

  • دسترسی سریعتر و ارزان تر نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی، به تعداد بالایی از افراد
  • امکان ساخت در ابعاد و اندازه های مختلف
  • هدف قرار دادن مخاطبان و مناطق خاص
  • نمایش متن و یا تصویر از پیش تعیین شده
  • قابلیت تغییر فایل و ایجاد تبلیغات جدید
  • قابل اجرا در طرح ها و رنگ های مختلف
  • مصرف کم انرژی و مقرون به صرفه
  • ایجاد جلوه بصری و نمایش تبلیغات پویا
  • کیفیت نوری متفاوت و قابل تنظیم
  • استفاده از تصاویر گرافیکی متنوع
  • استفاده از فونت های خاص
  • ضد آب و قابل استفاده در فضای باز
  • بیشتر در خاطر مصرف کننده باقی می مانند
  • نگرش مثبتی نسبت به محصولات در افراد ایجاد می نمایند.
تابلو تبلیغاتی متحرک چیست؟
تابلو تبلیغاتی متحرک چیست؟

امکانات در تابلو تبلیغات متحرک

با گسترش هنر تابلو سازی، امکانات در تابلو تبلیغاتی روز به روز افزایش پیدا می کند تا در بهتر نمایش دادن پیام شما به مخاطبان تاثیر بیشتری داشته باشد. از جمله امکانات تابلو تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

از جمله امکاناتی که بعد از نصب تابلو تبلیغاتی متحرک در اختیار شما قرار میگیرد استفاده از جلوه های گرافیکی زیبا و جذاب است که به راحتی در ذهن مخاطب باقی خواهند ماند. شما می توانید به راحتی متن پیام خود را تغییر دهید و با استفاده از درگاه USB موجود در تابلو، آن را به نمایش بگذارید. همچنین توسط این قابلیت می توانید از متن ها با فونت های خاص استفاده کنید و در صورت نیاز آن را تغییر دهید. همانطور که می دانید در تابلو های قدیمی تر مانند چلنیوم این قابلیت وجود نداشت و تا پایان عمر تابلو فقط یک تبلیغ قابل مشاهده بود.

تابلو تبلیغاتی متحرک این امکان را برای شما فراهم میکند تا به راحتی بتوانید مقدار روشنایی ویود  ها را تنظیم نمایید که این امر در کاهش هزینه های برق مصرفی و انرژی تاثیر مثبتی می گذارد. اگر برای محصولات خود تبلیغات جدید در نظر گرفته اید می توانید به راحتی با تنظیم نور بیشتر، مخاطبان بیشتری به سمت خود دعوت نمایید. روشنایی چشم نواز تابلو تبلیغاتی و استفاده درست از رنگ ها به راحتی به تعداد افراد بازدید کننده از محصولات شما می افزاید و موجب افزایش فروش و درآمد بیشتر خواهد شد.

در بعضی از اداره جات ها مانند بانک یا بیمارستان نمایش زمان، ساعت و دمای هوا از مزیت های یک تابلو تبلیغاتی به شمار می آید که به راحتی می توانید آن را به تابلو خود اضافه کنید.

حتماً شما هم تابلو تبلیغاتی سر در مغزه ها یا تابلو های بزرگ سر گذرگاه ها را دیده اید و از نزدیک با این محصول آشنایی دارید. کاربری آسان و نمایش آنچه در ذهن شماست از دیگر امکانات تابلو تبلیغاتی متحرک به شمار می آیند که می توانید در زمان خرید تابلو تبلیغاتی خود به آن فکر کنید.

آیا تلویزیون شهری در دسته ی تابلو تبلیغات متحرک قرار میگیرد.

پاسخ به این سوال بسیار ساده است . بله . با گسترش تکنولوژی و درگیر شدن آن با هنر تابلو سازی، امروزه تابلو هایی با کیفیت پخش تصاویر بالا در دسترس قرار گرفته اند. تلویزیون های شهری هم در دسته تابلو تبلیغاتی متحرک قرار دارند و با پخش تصاویر و متون مخاطب را به سمت شما جذب می کنند. تلویزیون های شهری دارای کیفیت تصویر بالاتری بوده و قابلیت پخش فیلم و یا برنامه های تلویزیونی به صورت زنده را دارند.

آیا خرید تابلو تبلیغاتی متحرک در جذب مشتری تاثیری دارد؟

در پایان مطلب باید گفت تابلو تبلیغاتی متحرک، جزئی از بهترین نوع های تبلیغات می باشد که مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند. هرچه تبلیغات کسب و کار شما بهتر باشد و نوع نمایش آن تاثیر گذار تر، در فروش بیشتر تاثیر گذار خواهند بود. با انتخاب درست از تابلو تبلیغاتی به راحتی می توانید افراد جدید را به خریداران محصولات خود اضافه کنید.

 

تابلو تبلیغاتی متحرک چیست؟
تابلو تبلیغاتی متحرک چیست؟

چه چیزی تبلیغات را موثر میکند؟

برای بهتر دیده شدن تبلیغات شما پیشنهاد میشود در تابلو تبلیغاتی متحرک خود از تکنیک های بازاریابی احساسی استفاده کنید. فراخوانی افراد را به شیوهای جالب و به یاد ماندنی در تابلو به نمایش بگذارید مثلا از حس شوخ طبعی یا خشم و همدلی بهره ببرید. همچنین می توانید دو آگهی کاملا متفاوت را با فاصله چند دقیقه از یکدیگر در تابلو به نمایش بگذارید. تابلو تبلیغاتی متحرک احساس فوریت به انجام کار را در نظر بیننده ایجاد میکند.

هزینه ساخت تابلو تبلیغاتی متحرک چقدر است؟

هزینه ساخت تابلو تبلیغاتی متحرک مانند سایر تابلوهای تبلیغات بستگی به ابعاد و نوع سفارش شما از رنگ و کیفیت تابلو دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *