تابلو ال ای دی چیست؟

مزایا تابلو ال ای دی LED

تا‌بلو‌LED تصاویر و پیام‌های متنی را برای مدت زمان طولانی نمایش می‌دهند و به شما این امکان را می دهد که پیام خود را اغلب تغییر دهید. دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای تعویض قطعات تابلو، تعویض حروف و هزینه نصب نخواهید داشت. به لطف تا‌بلو‌LED به راحتی می توانید در فضای باز یک ترافیک برانگیزاننده ایجاد و مردم را به سمت کسب و کار خود را بکشید. همچنین استفاده از یک تابلو ال ای دی در فضای بسته این فرصت را به شما می دهد که تجربه بهتری را برای مشتریان فراهم کنید.

گنجاندن نمایشگرهای پر جنب و جوش LED و فناوری که روز به روز پیشرفت می کند بسیار اثرگذار است. تا‌بلو‌LED یک رسانه بسیار موثر بازاریابی برای مشاغل یا سازمان‌هایی مانند مراکز مذهبی و بانک ها هستند. ارزش افزوده LED های فوق العاده روشن باعث می شود که تابلوهای شما حتی در زیر نور شدید خورشید قابل مشاهده باشد. در نتیجه پیام شما را از روز به شب ببرد و دوباره برگرداند.

تابلو ال ای دی چیست؟نکاتی پیش از سفارش تابلو ال ای دی

علائم تجاری چیز جدیدی نیستند. قرن هاست که از آنها استفاده می شود. با این حال ، فناوری تابلوهای تجاری سفارشی ارتقا یافته و طی چند دهه گذشته محبوبیت تا‌بلو‌LED بسیار رشد داشته و همین باعث شده تا سفارش تابلو ال ای دی روز به روز افزایش یابد. در نتیجه برای داشتن بهترین انتخاب لازم است تا به خوبی با تا‌بلو‌ال‌ای‌دی آشنا شویم.

انواع تابلو led

1- تا‌بلو ال‌ای‌دی ثابت (قیمت پایین تری نسبت به تابلو روان دارد) . 2- تا‌بلو ال‌ای‌دی روان

تابلو ال ای دی ثابت :

احتمالا بارهای دیدید که محتوای نمایشی یک سری از تا‌بلو ال‌ای‌دی ها کاملا ثابت بوده و در طول زمان تغییری نمیکند. به نوع تابلو ها،‌تابلو ثابت میگوییم. این تابلو نسبت به تابلو روان ارزان تر است و کاربردش بیشتر برای زمانی است که قصد داشته باشید محتوای تابلو از فاصله زیاد هم به خوبی قابل نمایش باشد.

تابلو ال ای دی روان :

این تابلو یکی از پرفروش ترین تا‌بلوهای ال‌ای‌دی به شمار میرود و تقریبا در هر راسته ای چند تا از این تابلوها پیدا خواهید کرد. در این مدل، محتوای متنی و تصویری به شکل انیمیشن های روان به نمایش در می آید و انتخاب های متنوعی را به شما جهت شیوه نمایش میدهند. قیمت تابلو روان بالاتر از تابلو ثابت است.

تابلو ال ای دی تک رنگ،‌ سه رنگ و یا چند رنگ

تابلوهای led از نظر نوع هم در سه دسته بندی تقسیم میشوند.

1- تابلوی ال‌ای‌دی تک رنگ: در این مدل شما یک رنگ خاص را انتخاب میکنید و محتوای تابلو به همان رنگ نمایش داده میشود.

2- تابلوی ال‌ای‌دی سه رنگ : در این مدل دست شما برای طراحی محتوا بازتر بوده و میتوانید از سه رنگ مختلف به صورت همزمان استفاده کنید.

3- تابلوی ال‌ای‌دی تمام رنگ : ایده آل ترین تابلو برای نمایش تبلیغات، تیزر سینمایی، گالری عکس و … تابلوهای ال ای دی led تمام رنگ هستند. امکان نمایش هر محتوایی در این تابلوها فراهم بوده و هیچ محدودیتی را تجربه نخواهید کرد.

مزایای استفاده از نمایشگر LED چیست؟

  • طول عمر بالا اولین مزیت استفاده از تا‌بلو‌LED است. تا‌بلو‌ال‌ای‌دی اگر با متریال باکیفیت ساخته شوند، از پایداری و ایستادگی بالایی برخوردار شده و ضمن مقاومت در برابر عوامل صدمه زننده، از استقامت بالا در برابر شکنندگی نیز برخوردار میشوند. (فراموش نکنیم که این تابلوها ضد آب نیز میباشند.)
  • نگهداری آسان دومین مزیت استفاده از تا‌بلو‌ال‌ای‌دی است. چرا که هزینه تعمیرات و سرویس این تابلو بسیار پایین بوده و برای انتقال آن به مکان دیگری نیز دچار چالش های فراوان نخواهید شد.
  • صرفه جویی در زمان و مصرف برق سومین مزیت استفاده از تا‌بلو‌LED است. این تابلو ها نسبت به دیگر تابلو مدت زمان کمتری برای ساخت نیاز دارند و به دلیل استفاده از لامپ های LED بهینه سازی شده،‌ مصرف برق کمتری نیز دارند. لازم به ذکر است که میزان روشنایی این لامپ ها قابل تنظیم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *