آشنایی با لایت باکس مگنتی

 لایت باکس مگنتی

لایت باکس مگنتی به دلایل متعددی از جمله زیبایی , تنوع و مدرن بودن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. این نوع از تابلوها که برای مکان های مختلف مناسب هستند دارای ضخامت کم هستند و همین نیزان ضخامت موجب شده تا ظاهری شکیل و زیبا داشته باشند.

در این مطلب شما را با جوانب مختلف لایت باکس مگنتی و بررسی آن آشنا خواهیم کرد . پس با تابلوپارسه همراه باشید.

آشنایی با لایت باکس مگنتی

 لایت باکس مگنتی

لایت باکس مگنتی جزو ابزارهای تبلیغاتی به شمار می رود که در بین تابلوهایی این دسته از محبوبیت زیادی برخوردار است. تابلوها نقش بسیار مهمی در معرفی شغل و جذب مخاطبان دارد. پس بهتر است که تابلو دارای زیبایی بصری باشد.

لایت باکس مگنتی به دلیل ویژگی های مختلفی که دارد بسیار زیباست . یکی از عواملی که موجب افزایش زیبایی در آن می شود ضخامت کم آن است. اغلب تابلوهایی که تحت عنوان مگنتی شناخته می شوند ظاهری مدرن و امروزی دارند.

معمولا از تابلوهای لایت باکس مگنتی در مکان های شلوغ استفاده می شود. زیرا این تابلوها دارای نور و درخششی زیبا هستند که هر چشمی را به خود خیره خواهد کرد.

امروزه در قنادی ها و رستوران ها به وفور از تابلوهای لایت باکس استفاده می شود. زیرا توانایی نمایش دادن کالاها و غذاهای مورد را دارد و می تواند آن ها را در محیطی واقعی به نمایش بگذارد.

در این مدل از لایت باکس از پلکسی سه میل به جهت حفظ از طرح چاپ شده “ برگه بک لیت ” به کارگیری می‌شود که با به کار گیری از نوار فلزی فراوان نازک درنظرگرفته شده در پشت کناره های رنگ شده پلکسی به نصیب آهنربایی درنظرگرفته شده در چارچوب اتصال پیدا کرده و منجر حفظ پلکسی حافظ میشود .

آشنایی با لایت باکس مگنتی
لایت باکس کریستالی

همچنین شما می توانید برای سفارش انواع تابلو مغازه از جمله تابلو نئون، تابلو چلنیوم،تابلو ال ای دی و غیره سفارشات خود را به ما بسپارید.

لایت باکس مگنت

بکارگیری این دسته لایت باکس در فضاهای خارجی و بیرونی سفارش نمی‌گردد و در فضاهای داخلی در ابعادی کوچکتر و هم اندازه ۱۲۰*۱۸۰ قابل ارائه می‌باشند .

تابلوهای لایت باکس مگنتی دچار محدودیت در ابعاد هستند و معمولا محدودیت سایز لایت باکس مگنتی به جهت ایجاد و عرضه ورق پلکسی در بعد ها ۱۲۰*۱۸۰ میباشد .

نکته مهمی که در خصوص تابلوهای لایت باکس وجود دارد و بهتر است قبل از خرید آن را بدانید این است که روش نصب این تابلو به روش نصب یکطرفه بر روی دیوار میباشد  و شما نمی توانید از آن به عنوان یک تابلوی دو طرفه استفاده کنید.

تابلوهای دو طرفه دارای مکانیزمی جداگانه هستند که در مطلب پیشین به آن اشاره کردیم. امروزه تابلوهای دو طرفه را می توان به عنوان جدیدترین نسل تابلوهای تبلیغاتی نامید.

 

ویژگی های تابلو لایت باکس مگنتی

ضخامت کم

از ویژگی ها و خصوصیات بارز لایت باکس مگنتی ضخامت کم آن است. همان طور که می دانید تابلوهایی که از قطر زیادی برخوردار هستند جلوه و زیبایی ندارد و به هیچ عنوان نمی توانند مخاطب را جذب کنند. امروزه مخاطب به دنبال زیبایی و جذابیت است و تابلوی مگنتی به خوبی توانسته انتظارات مشتری را برآورده کند.

تعویض و نصب راحت

مگنت به معنای آهن رباست. تابلوهای مگنتی به وسیله آهن ربا ساخته می شوند و این مساله به این معنی است که شما برای تعویض طرح نیازی به تغییر کامل تابلو نداید بلکه تنها لازم است تا مگنت های آن را باز کنید و طرح دلخواه خود را تغییر دهید.

این ویژگی موجب شده تا تابلوهای مگنتی از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشند و استفاده از آن ها نیز بسیار راحت و سهل شود.

مصرف کم انرژی

تابلوهای لایت باکس مگنتی توسط لامپ و روشنایی جلوه پیدا می کنند. حتما با خواندن این جمله تصور می کنید که بکارگیری و نصب لامپ در تابلوی مگنتی باعث افزایش مصرف انرژی در آن می شود.

در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و لامپ هایی که در این نوع ابزار تبلیغاتی استفاده می شود بسیار کم مصرف هستند و تاثری در میزان مصرف انرژی نخواهند داشت.

 

زیبایی ظاهری  

زیبایی و جذابیت اولین سخن را در دنیای تبلیغات می زند. ابزارهای تبلیغاتی باید زیبا باشند تا نظر مخاطب و مشتری به آن جذب شود. وجود خصوصیات مختلف در تابلوی مگنتی موجب شده تا ظاهر و جلوه ای زیبا ساخته شود.

پخش نور یکنواخت

در سال های گذشته که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی زیاد رواج نداشت اولین نسل از آن ها تحت عنوان تابلوی نئون پا به عرصه تبلیغات گذاشت. این تابلوها به دلیل روشنایی و نوری که از خود ساطع می کردند بسیار مورد توجه بودند اما با گذر زمان متوجه شدند که این تابلوها نیاز به شارژ مجدد دارند در غیر این صورت نور به صورت یکنواخت در آن پخش نمی شود.

تابلوهای مگنتی نیز توسط روشنایی و نور کار می کنند اما از مزایای آن می تواند به عدم تخریب آن در طول زمان اشاره کرد. شما می توانید سال های سال از نور یکنواخت تابلو لایت باکس مگنتی بهره ببرید.

 

لایت باکس مگنتی

مجموعه‌هایی که تغییر و تحول و تعویض مکرر تصویر تبلیغاتی خویش را در زمان کوتاه انجام میدهند مورد به کار گیری از لایت باکس مگنت شایسته ترین توصیه خواهد بود . در‌این جور لایت باکس قابلیت ردوبدل تصویر لایت جعبه به آسانی میسر است .

لایت باکس مگنت کادر آلومینیومی دارااست و تامین نوروروشنایی لایت جعبه با استعمال از طریق SMD از جمله مزیت های این نوع لایت باکس می‌باشد . اسم دیگر این لایت باکسها , لایت جعبه آهنربایی است به این برهان که برگه ای پلکسی روشن به امداد آهنربا روی لایت جعبه قرار می‌گیرد و این ورقه به آسانی جدا می شود .

ضخامت این لایت باکسها ۲ سانتی متر است و حداکثر بعدها آن ها ۸۰ * ۱۸۰ سانتی متر هست . مدل چاپ این لایت باکس ها بک لیت هست .

روی لایت مگنتی کاغذ پلکسی واضح درنظر گرفته میشود که به یاری آهنربا روی لایت باکس قرار گرفته و به آسانی جدا شده و عملیات بده بستان چاپ آسوده الوصول انجام می‌شود .

آشنایی با لایت باکس مگنتی

مشخصه‌های فنی لایت باکس مگنت  

مواردی که جزو مشخصات فنی تابلو مگنتی به آن اشاره می کنیم کلی هستند اما به دلیل پیشرفت تکنولوژی می توان شاهد تغییر آن ها در دوره های زمانی مختلف بود.

ضخامت : ۲ سانتی‌متر

حداکثرابعاد : ۸۰*۱۸۰ سانتی‌متر

دسته چاپ : برگه بک لیت

در حال حاضر تابلوهای لایت باکس بر روی برگه های بک لیت چاپ می شوند اما احتمال دارد که در سال های آینده بتوان متریال دیگری را نیز به آن اضافه کرد و از مزایای تابلو لایت باکس بیش از پیش بهره برد.  همچنین ابعادی که برای آن در نظر گرفته می شود نیز قابل تغییر خواهد بود.

اگر شغل شما به نحوی است که مجبور هستید به طور مکرر تصاویر تبلیغاتی خود را تغییر دهید به شما توصیه می کنیم تابلوی لایت باکس را امتحان کنید زیرا مقرون به صرفه خواهند بود و شما نیازی ندارید تا برای هر تصویر یک تابلوی جداگانه تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *