بررسی تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم راهی عالی برای شناسایی لوگو شما است. این علائمت های 3 بعدی به لطف نورپردازی منفرد روی هر حرف و رنگ ها و فونت هایی که با لوگو شما مطابقت دارند ، توجه مشتریان را جلب کرده و مشتریان جدیدی را سمت شما جذب می کند.

بانکها ، ساختمانهای اداری ، فروشگاههای کوچک و بیمارستانها می توانند برای اینکه جلوه بهتری به ظاهر خود دهند از تابلو مغازه استفاده کنند. این گرافیک های سه بعدی دارای حروف مجزا با نور جداگانه است که جلوه بیشتری به کلی تبلیغات شما می دهد.

از آنجا که شرکت آرک گرافی دارای طیف گسترده ای از رنگ ها ، فونت و اندازه ها است ، شما می توانید نوشتار و حروف اختصاصی خود را طراحی کنید که به شما امکان می دهد مشتریانتان بلافاصله با نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند.

کلیت تابلو چلنیوم شامل حروف ، اعداد ، علائم نگارشی و سایر علائم هستند و هر یک از این حروف از مواد بسیار سبک مانند ورق آلومینیوم و اکریلیک ساخته شده است تا به حفظ ظاهر زیبای آن و اطمینان از استفاده طولانی مدت کمک کند.چون مقاومت تابلو چلنیوم برای هر مغازه حائز اهمیت است.

بررسی تابلو چلنیوم
بررسی تابلو چلنیوم

چه نوع تابلو چلنیوم موجود است؟

حروفی با نور از جلو

رایج ترین تابلوهای چلنیوم دارای ظاهری زیبا با استفاده از اکریلیک می باشد. پشت این حروف معمولا آلومینیومی و دارای درپوش های تزئینی هستند. این حروف چلنیوم کاملاً قابل تنظیم هستند و در قسمت داخلی هر حرف ماژول های LED پنهان شده اند. از آنجا که می توان آنها را از مسافت های دور مشاهده کرد ، اگر بخواهید توجه رانندگانی را که از روبه روی مغازه شما عبور می کنند جلب کنید ، حروف کانال با نور پردازی از جلو بهترین انتخاب می باشد. نور LED درخشان و حروف ضخیم و درشت را انتخاب کنید تا خواندن آنها از دور راحت تر شود.

تابلو چلنیوم دقیقا چیست؟

حروف چلنیوم نوعی تابلو سه بعدی است که از حروف پلاستیکی یا فلزی ساخته شده به صورت جداگانه تشکیل شده است. به طور معمول برای استفاده بیرونی در ساختمانهای تجاری اعمال می شود ، متن روی تابلوها از داخل هر حرف روشن می شود. این علائم حتی در روز قابل مشاهده و در شب درخشان هستند ، جذابیت زیادی را به ساختمان شما می دهند.و عمق زیادی به ساختمان شما می دهد.

ویژگی های اصلی تابلو چلنیوم

این تابلو در دو نوع وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد :

حروف استاندار سه بعدی است با نوارهای LED یا نئون منعکس شده است تا ظاهر تابلو را روشن کند. کناره ها و پشتی ها به طور کلی از آلومینیوم ساخته شده اند. قسمت جلوی آن از پلکسی گلس ساخته شده .

دوام یک مزیت در تعریف حروف چلنیوم است که باید مورد بررسی واقع شود. حروف چلنیوم بسیار سبک هستند اما معمولاً از آلومینیوم ساخته شده اند که برای مقاومت در برابر آتش سوزی به اندازه کافی محکم است. براساس یافته های دانشگاهی ، آلومینیوم همچنین بهترین ماده برای مقاومت در برابر فرسایش است.

چلنیوم خیره کننده است! این نکته برای تعریف حروف چلنیوم از نظر مزایا شایسته برجسته است. برای ارائه دید روز و شب و جلب توجه عموم مردم بصورت شبانه روزی ، هر حرف با نور منبت کاری شده است. مردم در تمام ساعات روز حتی از دور متوجه برند شما می شوند.

این حروف پایدار بوده و در طولانی مدت هزینه بسیار کمتری دارند. با استفاده از آلومینیوم ، نورپردازی کارآمد ، ضمن صرفه جویی در هزینه ، باعث افزایش دید برندتان می شود. مطالعات نشان می دهد که به خصوص لامپ های LED قرمز بیست تا شصت درصد انرژی کمتری نسبت به چراغ های نئون مصرف می کنند.

بررسی تابلو چلنیوم
بررسی تابلو چلنیوم

رول چلنیوم

چنلیوم ماده اصلی این تابلو است و بهمین خاطر نام این تابلو را چلنیوم نام گزاری کرده اند. چلنیوم نوعی آلومینیوم می باشد که آنرا به شکل برگه های آینه ای تبدیل می کنند و در برای ساخت حروف برجسته چلنیوم به عنوان لبه کار مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلوهای چلنیوم طیف وسیعی از مزایا را برای شما به ارمغان می آورد. آنها سبک ، مقرون به صرفه بوده و خارق العاده به نظر می رسند. استفاده از پلکسی براق در سطح این تابلو باعث می شود که چشم افرادی را که از آنجا عبور می کنند جلب کند ، به همین دلیل آنها گزینه های بهتری برای تابلوها در نمای خارجی یک ملک تجاری هستند.

حروف چلنیوم دقیقا چیست؟

حروف چلنیوم که تشکیل شده از آلومینیوم و پلکسی است در حقیقت حروف الفبا است که در پشت آن چراغ هایی روشن است که باعث می شود نور از پشت بتابد . که باعث ایجاد یک محیط عالی با درخشش ملایم را فراهم می کند.

بررسی تابلو چلنیوم
بررسی تابلو چلنیوم

سطح عمقی حرف تابلو چلنیوم از چه جنسی است؟

3 نوع مواد فلزی ، فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم و آهن وجود دارد که صفحه عمقی از آن ساخته شده است. ضخامت این سطح 3.5 سانتی متر ~ 4 سانتی متر به طور معمول است. همچنین می تواند براساس نیازهای شما سفارشی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *