تابلو استیل طلایی چیست

تابلو استیل در تابلو سازی یک نوع تابلو تبلیغاتی است که از زمان های دور به شکل های مختلفی توسط افراد مجرب و متخصص در کارگاه های تابلو سازی تولید می شده است و از همان ابتدای ورودش مورد استقبال اکثر مشتریان قرار داشته و کماکان شاهد سفارش این نوع از تابلو در سبک های متفاوتی توسط مشتریان می باشیم؛ نکته ای که در رابطه با همین مبحث قصد داریم به آن بپردازیم تابلو استیل طلایی است که از فروش بالایی برخوردار می باشد.

تابلو استیل طلایی چیستاستیل یک نوع آلیاژ است که از آهن تشکیل شده است که کربن موجود در آن کمتر از 2 درصد می باشد؛ استیل در بسیاری از صنعت ها به کار می رود که برخی از آنها عبارتند از صنعت خودرو سازی، تولید ظروف، مبلمان سازی، کابینت سازی، ساختمان سازی و اصناف بسیاری دیگر که مسلما نام بردن تمامی آنها در این مبحث نمی گنجد.
تابلو سازی یکی دیگر از صنایع است که کاربرد استیل در آن نقش بسزایی دارد و می توان از عمده ترین استیل های مصرفی در این حرفه را استیل 304 نگیر عنوان نمود که از دوام و کاربرد بسیار بالایی در شرایط مختلف جوی برخوردار است.

نگ طلایی یکی از هم خانواده ها و طیف های رنگ زرد است که همراه با ترکیب کردن دو رنگ کرم و زرد تولید می شود؛ رنگ طلایی از نظر روانشناسی نماد ثروت، قدرت، موفقیت، اعتبار، بخشندگی و محبت است که در همین راستا به کار بردن این رنگ در جهت تولید و ساخت یک تابلو می تواند به یک واحد صنفی اعتبار بالایی ببخشد.
استیل طلایی انواع مختلفی دارد و همانطور که عنوان کردیم نوع 304 آن از مرغوب ترین ها بشمار می رود و از نظر رنگ بندی در دو مدل براق و خشدار در بازار موجود می باشد.
استیل طلایی در صنعت تابلو سازی در جهت ساخت برخی از تابلو های تبلیغاتی به کار می رود که می توانیم به مواردی چون حروف های برجسته، تابلو راهنمای طبقات، تابلو لایت باکس، تابلو های شناسایی و … اشاره داشته باشیم؛ همچنین نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم ضخامت ورق های استیل است که بیشترین مصرف آن در تابلو سازی شامل ورق های 0/5، 0/6، 0/7 و ورق های استیل 1 میلیمتر هستند.

از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین تابلو های استیل در تابلو سازی، به قطع و یقین حروف برجسته استیل است که برخی آن را تابلو استیل نیز می نامند؛ این حروف برجسته در انواع مختلفی ساخته می شود که یکی از زیباترین رنگ بندی آنها رنگ طلایی است. برخی از حروف های برجسته استیل طلایی در تابلو سازی که امروزه از مدرن ترین و جدیدترین تابلو های تبلیغاتی نیز محسوب می شوند عبارتند از حروف استیل رینگی طلایی، حروف استیل طلایی پلکسی گلاس، حروف استیل طلایی پانچی، حروف استیل طلایی نور اندریک، حروف استیل پلاست طلایی و تلفیق حروف برجسته استیل طلایی با دیگر حروف های برجسته که تمامی آنها کاربرد هایی به عنوان تابلو استیل سردر مغازه، شرکت، اداراه ها و یا محیط های داخلیشان دارند.
نکته آخر و مهمی که باید در مورد حروف های برجسته استیل طلایی به آن نگاهی داشته باشیم این است که حروف استیل طلایی قابلیت ساخت به صورت بدون نور و یا نور پردازی شده را دارد.

تابلو شناسایی به تابلو هایی گفته می شود که به چندین شکل ساخته می شود و هر کدام از آنها در اماکن مختص به خود مورد استفاده قرار می گیرند؛ به عنوان مثال تابلو شناسایی سردر اتاق اداری همانطور که از نامش مشخص است به عنوان معرفی یک اتاق در یک اداره، شرکت یا محیط های مشابه مورد استفاده قرار می گیرد؛ و یا تابلو شناسایی رو میزی که اکثر افراد با آن مواجه شده اند که معمولا کاربرد آنها روی میز ها می باشد، به عنوان مثال تابلو شناسایی رو میزی رستوران ها، تابلو رو میزی مدیریت، تابلو رو میزی معاونت و دیگر موارد مشابه.
تابلو شناسایی استیل مانند دیگر تابلو های تبلیغاتی در رنگ های مختلفی تولید می شود که یکی از جذاب ترین آنها تابلو شناسایی استیل طلایی است که می توان متن و تصاویر را روی این تابلو به صورت چاپی، برش روز رنگ و یا حک به نمایش در آورد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *