تابلوسازی در رشت

تابلوسازی چیست؟

تابلوسازی حرفه ای همراه و ادغام شده با هنر خط، رنگ، نور پردازی و ایده های نو می باشد. یک گروه تابلوسازی با تجربه و خلاق نیز باید تمام این ویژگی ها را داشته باشد. تابلوها یا به صورت بیلبورد در میادین، عبورگاه‌ها و بزرگراه‌ها و یا در سردرب محل کسب وکار، یا برفراز پشت بام‌ها نصب می‌شوند و در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.  داشتن تابلو مناسب با کسب و کارتان می تواند شما را از دیگر رقبا متمایز کند.

تابلوسازی در رشت
تابلوسازی در رشت

معرفی انواع تابلو تبلیغاتی

اگر به فکر گسترش و رونق کسب و کار خود هستید تابلوهای تبلیغاتی کمک بسیار بزرگی به شما می کنند، از این رو در ادامه به بررسی انواع تابلوهای مغازه می پردازیم.

1. تابلو چنلیوم

2.تابلو فلزی

3.تابلو پلاستیکی

4.تابلو استیل رینگی

5. تابلو LED ثابت

6.تابلو LED روان

7. تابلو نئونی

8. تابلو لایت باکس

یک تابلو تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تابلو های تبلیغاتی اصولا بر سر درب مغازه ها و فروشگاه ها نصب می شوند و بدیهی است که مخاطب فرصت این را ندارد که به تمام جزئیات توجه کند. در نتیجه شما باید در انتخاب هر چیزی که بر روی تابلو نصب می کنید دقت داشته باشید. به طور مثال حتما از عناصر و المان های مرتبط با شغل خود بر روی تابلو استفاده کنید تا حتی اگر مشتری نتوانست متن تابلو را بخواند با دیدن آنها متوجه نوع کسب و کار شما شود.

مزایای تابلوسازی در کسب و کار

اگر به دنبال راه تبلیغاتی هستید باید بدانید که تابلوسازی به نسبت دیگر ابزار های تبلیغاتی تاثیر بیشتری در نگاه مشتریان شما دارد. تابلو در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم است و می توانید از آن در دراز مدت استفاده کنید.

وقتی تابلو شما در معرض عموم قرار می گیرد، باعث می شود که بیشتر افرادی که از آن جا رد می شوند حداقل یک نگاهی به آن بیندازند و در زمان مورد نیاز به سراغ محل تبلیغاتی تابلو بروند یا با آن تماس بگیرند. اگر می خواهید تابلو شما در نظر افراد بیشتر جلب توجه کند باید برخی ویژگی ها به مجموعه ای که کار تابلوسازی شما را انجام می دهند بگویید تا آن ها را در تابلو سفارشی شما لحاظ کنند.

این ویژگی ها شامل :

  • به کارگیری افکت های نوری در رنگ متون
  • استفاده از طرح ها و زمینه های متنوع
  • استفاده از رنگ های متناسب با طرح تبلیغاتی شما
تابلوسازی در رشت
تابلوسازی در رشت

انواع تابلو ها برای کسب و کار ها

تابلو مغازه 

یکی از پرکاربردترین نوع تابلوهای تبلیغاتی که در فرایند تابلوسازی سفارش داده می شود تابلو مغازه است . تابلو مغازه می تواند شامل هر نوع صنفی از جمله داروخانه ها ، لباس فروشی ها ، لوازم خانگی ، سوپر مارکت ها و غیره باشد .

تابلو فروشگاهی 

فروشگاه ها مکان هایی با وسعت بالا هستند که در طول روز ما انسانها برای تهیه ملزومات و مایحتاج روزانه خود به آنجا مراجعه می کنیم و انواع خوراکی ها و اقلام و کالاهای مصرفی خود را تهیه می نماییم با بهره گیری از تابلو فروشگاهی به  راحتی می توانید محل فروشگاه ها را در محل خود بیابید .

تابلو شرکتی 

در سطح هر شهر، شرکت های کوچک و بزرگ زیادی قرار دارند معمولاً همه شرکت ها چه خرد و چه کلان همه از طریق دیگر روش های بازاریابی و تبلیغات، مخاطبان خاص خود را می یابند اما باز هم برای معرفی شرکت خود به مراجعینشان، از یک تابلو تبلیغاتی و یا تابلو شرکتی در سر درب شرکت خود بهره می برند تا مشتریان بتوانند به راحتی مکان شرکت آنها را بیابند .

تابلو نمایشگاهی 

هر ساله نمایشگاه های زیادی در اقصی نقاط ایران برگزار می شود که شرکت ها و تولید کننده های بزرگ برای آشنایی بیشتر مردم و شرکت های ذی نفع، محصولات خود را در این نمایشگاه ها ، به نمایش می گذارند . هر نمایشگاه به صورت غرفه بندی برگزار می شود و هر غرفه محصولات و کالاهای تولید خود را به عموم نمایش می دهد با نصب تابلو نمایشگاهی به راحتی می توانید مشتریان را به سوی غرفه خودتان هدایت کنید .

تابلو کارخانجات 

کارخانه ها مکان هایی هستند که به تولید مواد اولیه و یا مواد اصلی یک کالا می پردازند. بیشتر آن ها به عنوان یک عمده فروش با شرکت های کوچک و یا خرد در ارتباط هستند تا اینکه بخواهد با مصرف کنندگان در ارتباط باشد.

در طول شبانه روز افراد و رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین به این کارخانه ورود و خروج می کنند . با نصب تابلو کارخانه در سر درب کارخانه خود می توانید علاوه بر معرفی برند ، یک ابزار راهنمایی مناسبی جهت یافتن مراجعین خود پیاده سازی نمایید.

هزینه طراحی در تابلوسازی چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه طراحی که در تابلوسازی محاسبه می شود به عوامل متعددی بستگی دارد ازجمله نوع طرح، پر حجم بودن یا ساده بودن تابلو می باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب نیز می تواند در قیمت گذاری تابلو نقش بسیار موثری داشته باشد. متخصصین تابلوسازی در تابلو پارسه با استفاده از ابزارهای مخصوص و طراحی حرفه ای سعی دارند تا مناسب ترین تابلو را بر اساس استاندارد و سلیقه شما طراحی و تولید کنند.

تابلوسازی در رشت
تابلوسازی در رشت

نکات بسیار مهم قبل از سفارش به تابلوسازی

خودتان به تنهایی در انتخاب نوع تابو برای کسب کارتان زمان صرف نکنید برای انجام این کار ، موارد مهم را چک کنید سپس از افراد متخصص و با رزومه در زمینه تابلوسازی کمک بگیرید و یا با صاحب فروشگاه ها یا مغازه های که تابلوهای زیبا و با کیفیتی دارند مشورت کنید، و با معیارهای مربوط به سفارش تابلو آشنا شوید.

به این نکته توجه کنید که تابلوی مغازه و کسب و کار را نمی توان مدام و زود به زود تغییر داد. زیرا هزینه این تابلو ها زیاد است. در انتخاب طرح و رنگ تابلو به قدری توجه کنید که چندین سال بتوانید از آن استفاده کنید تا با توجه به قیمت بالای تابلو مجبور نشوید آن را عوض کنید. در نهایت توصیه ما به شما این است که سعی کنید از متخصصین در زمینه تابلوسازی کمک بگیرید تا در آینده به مشکل بر نخوردید.

نتیجه گیری

در حال حاضر ساخت تابلو توانسته تبدیل به یکی از مشاغل پرسود تبدیل شود. این صنعت روز به روز در حال پیشرفت می باشد و در آینده ای نزدیک می تواند به جایگاه بسیار خوبی در میان سایر مشاغل تبدیل شود. شما می توانید برای دریافت مشاوره با این شرکت ها ارتباط برقرار کنید تا بتوانند شما را در انتخاب تابلوی مناسب کسب و کارتان راهنمایی کنند.

همان طور که متوجه شده اید، تابلوسازی یکی از اصناف تبلیغاتی محیطی به شمار می آید. یکی از نیاز های اساسی در هر کسب و کاری داشتن یک تابلو مناسب می باشد. تابلویی که سفارش می دهید می تواند با هنر خط، رنگ، نورپردازی، ایده های جدید و سلیقه شما ادغام شود. در همی راستا، مجموعه تابلو پارسه همواره آماده پاسخگویی و در دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد.

تابلوسازی در رشت
تابلوسازی در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *