تابلو لایت باکس تبلیغاتی در رشت

لایت باکس چیست؟

لایت باکس به نمونه ای از تابلو تبلیغاتی اطلاق می گردد که علاوه بر جنبه تبلیغاتی، جنبه دکوراتیو نیز دارند. زیرا این نوع محصول تبلیغاتی طراحی ویژه و زیبایی دارند که باعث می شود تا هر فردی برای لحظاتی جذب آنها شود.

لایت باکس تبلیغاتی به دلیل اینکه توسط نور روشن می گردد، هم در شب و هم در روز تاثیر گذاری بسیار بیشتری نسبت به سایر تابلو ها دارد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال تهیه یک تابلو تبلیغاتی شیک و زیبا و در عین حال مفید و کاربردی هستند، می توانند این محصول را انتخاب کنند.

ساخت تابلو لایت باکس به دو صورت انجام و به بازار عرضه می گردد. اولین نمونه از آنها بک لایت فضای خارجی out door و نمونه بعدی آنها بک لایت  فضای داخلی in door نام دارند. لایت باکس فضای خارجی معمولا دارای ضخامتی برابر با 6 الی 13 سانتیمتر هستند. لایت باکس های های فضای داخل با ضخامت کمتری ساخته شده و معمولا ضخامت این نوع از آنها بین 1.8 الی 6 سانتیمتر است.

 

تابلو لایت باکس تبلیغاتی در رشت
تابلو لایت باکس تبلیغاتی در رشت

انواع تابلوهای لایت باکس

این تابلو تبلیغاتی در انواع مختلف و با تنوع زیاد در بازار موجود است ولی هر کدام کاربری های متفاوتی دارند که خاص همان نوع می باشد.هر مشتری با توجه به نیاز خود و کاربری آن می تواند این ابزار تبلیغاتی را سفارش دهد. در این جا به بررسی پر کاربردترین آن ها پرداخته ایم.

کریستالی

از زیباترین نوع لایت باکس ها می توان به همین نوع اشاره کرد که از ضخامت کمی برخوردار می باشد در نتیجه ظرافت بالایی دارد. در این محصول از دو لایه پلکسی گلاس با یک بک لایت استفاده می شود و تصویر در بین این دو لایه قرار می گیرید.

آلومینیومی

در ساخت این نوع از لایت باکس از آلومینیوم استفاده شده است که ظاهر بسیار زیبایی دارد و بیشترین کاربرد آن در فضاهای خاص مانند پایانه های مترو و اتوبوس است.

پارچه ای

متریال ساخت این نوع از تابلوهای لایت باکس پارچه می باشد که با استفاده از تکنولوژی خاصی نور می تواند از بافت آن عبور کند. مکان های قابل استفاده از این نوع ابزار فضاهای داخلی، بیرونی و همچنین مکان های فرهنگی می باشد.

اصول مهم طراحی لایت ‌باکس های تبلیغاتی

یکی از جذاب‌ترین و منحصر به فرد ترین تابلوهای تبلیغاتی که پس از ورود به بازار رقابتی توجه بسیاری از  افراد در مشاغل مختلف را به سمت خود جلب نموده است، تابلو لایت باکس است.

خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد در این نوع از تابلوها، سبب شده که هیچ محدودیتی برای استفاده از آنها در موارد مختلف، از جمله: مکان‌ها و مشاغل مختلف، نداشته باشید. اگر به دنبال معرفی برند خود با کیفیت بسیار مطلوب و ایده آل هستید، می‌توانید از جذاب‌ترین نوع تابلو‌های تبلیغاتی یا همان لایت باکس استفاده نمایید.

یکی از موارد قابل توجه برای طراحی و ساخت این نوع از تابلوها، توجه به اصول مهم کاربردی و نکات تاثیرگذار در جذابیت آنها می‌باشد.

زمانی شما می‌توانید از یک تابلو تبلیغاتی حرفه‌ای بهره‌مند گردید که، این نوع از تابلوها توسط کادر مجرب و متخصص (که در این زمینه تجربه و تخصص کافی را کسب نموده و به یک کادر حرفه‌ای مبدل شده‌اند) طراحی و تولید شده باشند.

اما پاسخ به برخی از سوالات، می‌تواند در  طراحی این نوع از تابلوها، شما را همراهی نماید. سوالاتی از قبیل:

  • تابلو قرار است برای چه فضایی مورد استفاده قرار بگیرد؟
  • تاثیر گذاری تابلوهای اطراف، به چه نحو است؟
  • کدام یک از انواع تابلوهای تبلیغاتی، تاثیر گذاری بیشتری بر روی محیط مورد نظر شما دارند؟
  • از چه رنگهایی می‌توان برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کرد؟

و بسیاری از سوالات دیگر در این زمینه، می‌توانند در تاثیرگذاری بیشتر این نوع از تابلوها، نقش مهمی داشته باشند.

تابلو لایت باکس تبلیغاتی در رشت
تابلو لایت باکس تبلیغاتی در رشت

چاپ طرح لایت باکس

از دیگر عوامل تاثیرگذار در جذابیت فوق العاده انواع لایت باکس تبلیغاتی، توجه به چاپ فوق العاده و باکیفیت آنها است. نکات کاربردی و مهم بسیار زیادی در این زمینه می‌توانند شما را همراهی کنند تا، بتوانید یک چاپ ایده آل و منحصر به فرد برای تابلو لایت باکس تبلیغاتی مورد نظر خود را، تجربه کنید.

لذا در نظر گرفتن گام‌های مهم در این زمینه، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. مهمترین گام‌ها برای برخورداری از یک چاپ برجسته، عبارتند از:

ابعاد سازه

در این مرحله با توجه به اندازه، ضخامت و ابعاد سازه ، می‌توان اندازه فایل چاپی را انتخاب نموده و در نتیجه یک لایت باکس تبلیغاتی منحصر به فرد را طراحی و تولید نمایید. لازم به ذکر است که در انتخاب ابعاد سازه، باید به مواردی از جمله: موضوع تبلیغاتی، محل تبلیغ و برخی از موارد دیگر نیز توجه نمود.

توجه به وضوح تصویر

در طراحی و چاپ این نوع لایت باکس تبلیغاتی باید در نظر داشت که، حداقل تراکم پیکسلی برابر با ۱۲۰ و حداکثر تراکم پیکسلی ۱۵۰ پیکسل بر اینچ باشد. در این صورت شما از یک تابلو تبلیغاتی استاندارد و باکیفیت برخوردار شده‌اید.

حالت رنگ مناسب

از دیگر عوامل موثر بر روی جذابیت این ابزار، بهره برداری از سیستم رنگی آنها است. در صورتی که بهترین حالت رنگ را برای تابلو لایت باکس های تبلیغاتی خود (با توجه به پیشنهادات برجسته‌ی کادر حرفه‌ای گروه صنعتی کسا) انتخاب کنید، می‌توانید شاهد بهترین کیفیت رنگ با تاثیرگذاری حیرت انگیز این محصول بر روی مخاطبین، باشید.

توجه به فرمت های تعیین شده در لایت باکس تبلیغاتی

فرمت‌های چاپی قابل توجهی از جمله فرمت‌هایی نظیر: TIFF، PDF، JPEG به عنوان مرسوم ترین فرمت‌ها برای چاپ و طراحی در نظر گرفته شده‌اند. لازم به ذکر است که انتخاب فرمت‌ها برای برخورداری از یک چاپ برجسته نباید کمتر از 10 پوینت باشد.

 

تابلو لایت باکس تبلیغاتی در رشت
تابلو لایت باکس تبلیغاتی در رشت

نحوه نصب لایت باکس

لایت باکس‌‌‍‌ ها در انواع بسیار زیادی طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام از آنها، شرایط خاصی را برای نصب در بر خواهند داشت. کادر مجرب و متخصصی که اقدام به طراحی و تولید این نوع از تابلوهای تبلیغاتی می‌نمایند، شرایط نصب آنها را نیز در نظر خواهند گرفت.

لذا برخی از انواع این نوع از تابلوهای تبلیغاتی به صورت مگنتی، طراحی و تولید می‌شوند و برخی از آنها نیز با برخورداری از سیم و یا زنجیر تعبیه شده در این نوع از تابلوها و یا با برخورداری از قلاب‌های  مناسب، شرایط ایده آل و مطلوبی را برای نصب در بر خواهند داشت.

اما لازم به ذکر است که برای نصب این نوع تابلوهای تبلیغاتی، استفاده از تجربه و تخصص افراد حرفه ای‌ و متخصص در زمینه نصب و بهره برداری، بسیار حائز اهمیت بوده است.

زیرا این افراد می‌توانند به بهترین نحو، تابلوهای تبلیغاتی را نصب نموده و شرایط مطلوبی، از جمله: تامین نور کافی، شرایط نصب مطلوب و ایده‌آل و بسیاری از مزایای دیگر را برای این نوع از تابلوها، در نظر بگیرند.

برای مشاوره، سفارش  کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. تابلوسازی پارسه همراه همیشگی شما خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *