ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

ساخت تابلو تبلیغاتی

شما زمانی که به ساخت تابلو تبلیغاتی فکر می‌کنید بهتر است در ابتدا ویژگی‌های یک تابلو تبلیغاتی استاندارد و با کیفیت را در نظر بگیرید؛ چراکه انواع مختلف تابلو اگر با کیفیت و تکنیک اصولی خود ساخته نشود صددرصد نمی‌تواند رضایت شما را بدست آورد و به همین دلیل است، که ما به شما توصیه می‌کنیم ساخت انواع مختلف تابلو تبلیغاتی خود را به یک تیم متبحر و مهمتر از همه باتجربه بسپارید.

تابلوسازی پارسه با سالها تجربه به راحتی می‌تواند با کمترین هزینه بهترین بازدهی را به شما ارائه دهد.

اصولا امروزه انواع تابلوهای فروشگاهی، شرکتی یا تابلوهایی که برای فضای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند به روش‌های خاصی ساخته می شوند که شما با توجه به قیمت، نوع کاربرد و کیفیت آن‌ها می‌توانید از تابلو مورد نظر خود به نحو احسن استفاده کنید.

تابلوهای تبلیغاتی بدون شک در مدل‌ها، طرح‌ها و البته روش‌های خاصی ساخته می‌شوند که هرکدام قطعا هزینه متفاوتی دارند و به همین دلیل شما در کنار کیفیت باید به دنبال قیمت مناسب نیز باشد.

کیفیت اولین و مهم‌ترین معیار برای ساخت تابلو تبلیغاتی

کیفیت اولین و مهمترین معیاری است که شما برای ساخت تابلو تبلیغاتی باید به آن توجه کنید؛ چرا که اگر معیار شما در ابتدا کیفیت نباشد صددرصد باید معایب خاصی را برای تابلوی خود در نظر بگیرید.

به این دلیل که بسیاری از تابلوها به واسطه کیفیت بالایی که در نوع مواد اولیه آن به کار می‌رود می‌تواند در انواع شرایط محیطی و جوی مقاومت، دوام و استقامت خود را نشان دهد و اگر شما تنها بخواهید به قیمت ارزان فکر کنید و به قول معروف کیفیت را فدای کمیت کنید صددرصد در کوتاه مدت مجبور به تعمیر و یا تعویض تابلو تبلیغاتی خود خواهید شد.

امروزه بسیاری از تابلو ها مانند تابلو های چنلیوم به راحتی به خاطر قسمت‌های مختلفی که دارد، اگر کیفیت را در این قسمت ها مانند بدنه، رویه و یا حتی رنگ کاری آن در نظر نگیرید، بدون شک بعد از استفاده نخواهید توانست رضایت بالایی را نسبت به نوع طراحی آن نیز احساس کنید؛ چرا که کیفیت همیشه باعث تضمین خدمات و همچنین طول عمر یک وسیله می‌گردد.

ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت
ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

به دنبال قیمت مناسب باشید نه قیمت ارزان

قیمت مناسب نیز نکته ای است که شما برای ساخت تابلو تبلیغاتی باید به آن توجه نمایید؛ چرا که اگر ما تاکید بسیار بر روی کیفیت داریم به این دلیل نیست که کیفیت را با یک قیمت بسیار بالا در نظر بگیرید؛

چرا که اصولا کیفیت در کنار قیمت مناسب همیشه می تواند بهترین بازدهی را به وجود آورد و به هر دلیل شما باید به یک مرکز و یا سایت اینترنتی معتبر مراجعه کنید، که علاوه بر تجربه و مهارت کاری بالا بتوانند خدمات خود را با قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی ارائه دهند.

اگر شما بخواهید به جای قیمت مناسب به قیمت ارزان و پایین فکر کنید، صدالبته تابلوی مورد نظر تبلیغاتی شما دوام، استاندارد، جذابیت و مهمتر از همه مرغوبیت کافی را نخواهد داشت و شما نسبت به طول عمر آن نباید امیدی داشته باشید.

بدین ترتیب که در کوتاه مدت یا نیاز به تعویض خواهد داشت و یا باید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. به همین خاطر از همان ابتدای کار پیشنهاد ما این است که به یک سایت آنلاین و معتبر مراجعه کنید و با بررسی نمونه‌های مورد نظر خود یک تابلوی تبلیغاتی خوش قیمت را با کیفیت عالی برای ساخت انتخاب کنید.

ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت
ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

به بودجه خود توجه کنید

شما برای ساخت تابلو تبلیغاتی سعی کنید به نوع مواد بکار رفته در تابلو نیز دقت داشته باشید؛ چرا که در این بین به عنوان مثال تابلو چنلیوم جزء تابلو هایی است که کاربرد بسیار زیادی دارد و همچنین به واسطه رویه، بدنه، نورپردازی ، حروف برجسته و بسیاری از بخش های دیگر آن شما باید مواد خاصی را برای ساخت در نظر بگیرید، که هر کدام از این مواد صددرصد هزینه خاصی را برای شما پیاده می‌کند.

اما بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی که نورپردازی خاصی را برای آن در نظر می‎گیرند، شما باید توجه داشته باشید که این نور با چه لامپی می تواند جذابیت بصری خود را به نمایش بگذارد.

اصولا استفاده از لامپ های کم مصرف به راحتی می‌تواند به مقرون به صرفه بودن روش نورپردازی در هر تابلویی اشاره داشته باشد و یا حتی نوع حروف برجسته که به روش دستی و یا با دستگاه باشد.

بدون شک قیمت متفاوتی را به نمایش می‌گذارد و به همین خاطر، شما نسبت به تابلویی که انتخاب می‌کنید بهتر است در ابتدای کار بودجه خود را نیز در نظر بگیرید؛ چراکه اگر شما در میانه راه متوجه شوید که بودجه شما نمی‌تواند از پس هزینه ساخت این تابلو تبلیغاتی بربیاید.

صدالبته ضرر بالایی را متحمل خواهید شد و به همین دلیل، از همان ابتدای کار نسبت به برآورد بودجه خود بیندیشد تا بتوانید یک تابلوی تبلیغاتی با کیفیت و با قیمت مناسب را برای خود انتخاب کنید.

یکی از عوامل مهم در زیبایی یک تابلو تبلیغاتی مانند تابلو چنلیوم ، تابلوهای استیل و دیگر حروف برجسته ، طرح تابلو می باشد.قبل از ساخت تابلوهای تبلیغاتی ابتدا باید تابلو مورد نظر طراحی شود.یک طراح با تجربه باید با رنگها و فونتها کاملا آشنا باشد تا توانایی طراحی زیبا برای یک تابلو تبلیغاتی را داشته باشد.

تابلوهای تبلیغاتی که بدون صرف وقت طراحی می شوند.حتی اگر از بهترین و زیباترین متریال مصرف شده ساخته شوند تابلوهای کاملا بی روحی خواهند بود.

 

برای خلق یک تابلو زیبا ، طراح باید علاوه بر مسلط بودن روی نرم افزارهای طراحی ، در ذهن خود ایده هایی برای هر چه زیباتر شدن تابلو را داشته باشد.به عنوان مثال برای طراحی یک تابلو چنلنیوم یا دیگر تابلو های تبلیغاتی ، طراح باید برای خلق یک طرح زیبا اطلاعاتی در مورد شغل و محصولی که قرار است تبلیغ شود داشته باشد تا بتواند با طرح خود مخاطب را هر چه بیشتر و بهتر به سمت محصول مورد نظر جذب کند.

در واقع این نوع طراحی است که می تواند مشوقی اولیه به عنوان شروع یک خرید باشد که در رابطه با همین مورد به چند نوع از تابلو های تبلیغاتی و تاثیر طراحی بر متریال و ارتباط میان آنها خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم | طراحی تابلو چلنیوم

 

امروزه حرفه تابلو سازی به دلیل استقبال بسیار بالای افراد از آن و سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی به سرعت رو به توسعه و پیشرفت است به طوری که این وسعت شامل طراحی تا اجرا خواهد بود. اما نکته ای که در همین مورد حائز اهمیت می باشد مبحث طراحی یکی از تابلو های تبلیغاتی مدرن به نام تابلو چنلیوم است.

تابلو چنلیوم دارای مزیت های بسیاری مانند برجسته بودن، تنوع در ساخت، مصرف برق پایین و همچنین طول عمر بالا است که تمامی اینها در کنار طراحی زیبا می تواند این مدل از حروف برجسته را به یکی از زیباترین تابلو های تبلیغاتی تبدیل نماید و تاثیرات مثبت طراحی را در جهت کسب در آمد و بازاریابی مشاغل به نمایش گذارد.

همانطور که گفتیم تابلو چنلیوم در انواع متفاوتی ساخته می شود و تمامی آنها نیاز به طراحی دارند و مراحل طراحی نیز کاملا متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال طراحی تابلو چنلیوم پانچ و تابلو چلنیوم پلکسی دوبل کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام از آنها نیازمند زمان متفاوتی نیز خواهند بود.

ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت
ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

تابلو نئون | طراحی تابلو نئون

تابلو نئون از تابلو های تبلیغاتی است که قبل از ساخت نیازمند طراحی می باشد که این طراحی می تواند با استفاده از انواع نرم افزارها انجام گیرد که یکی از کاربردی ترین آنها نرم افزار خطی کورل است. توسط نرم افزار کورل می توان تابلو های نئون را قبل از ساخت به روش های دلخواه طراحی نمود که این مورد همراه با خلاقیت در طراحی می تواند تابلو تبلیغاتی زیبایی را پدید آورد.

نکته دیگری که می بایست در مورد طراحی تابلو نئون به یاد داشت این است که بعد از طراحی، جهت ساخت تابلو نئون، طرح مورد نظر توسط دستگاه پلاتر بر روی کاغذ پیاده سازی شده و در نهایت توسط نئون ساز با استفاده از حرارت ساخته می شود.

تابلو لایت باکس | طراحی تابلو لایت باکس

یکی از تابلو های تبلیغاتی که امروزه میان مشتریان از استقبال بالایی برخوردار می باشد تابلو لایت باکس است که می توان از آن به عنوان تابلو تبلیغاتی سردر و یا محیط های داخلی فروشگاه ها، بیمارستان ها، مترو، فرودگاه، ترمینال و دیگر موارد مشابه به کار گرفت. تابلو لایت باکس نوعی از تابلو تبلیغاتی است که به شکل یک جعبه ساخته می شود و بعد از ساخت توسط اس ام دی و یا مهتابی مبادرت به نور پردازی آن می گردد.
جنسی که اغلب به عنوان قاب تابلو لایت باکس استفاده می شود آلومینیوم است که با توجه به نوع لایت باکس در سایز های مختلفی تولید می شود. در مورد طراحی تابلو لایت باکس نیز باید گفت که تابلو لایت باکس را می توان به صورت خطی و یا گرافیکی طراحی نمود که به ترتیب توسط نرم افزار های کورل و یا فتوشاپ می توان آنها را انجام داد.

در واقع مهمترین عاملی که می تواند در تابلو لایت باکس مخاطب و یا مشتریان را به سمت یک تبلیغ و یا عکس جذب نماید، نوع طراحی لایت باکس است که مسلما هر چه خلاقانه تر و حرفه ای تر انجام گیرد می تواند از امتیازات مثبت این نوع تابلو در جهت بازار یابی اصناف به شمار رود.

ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت
ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

تابلو حروف برجسته | طراحی تابلو حروف برجسته

حروف برجسته شامل بسیاری از متریال ها در تابلو سازی است. در واقع توسط متریال هایی مانند آلومینیوم، آهن، پلکسی گلاس، اس ام دی، پی وی سی و مواردی دیگر می توان تابلو های حروف برجسته تبلیغاتی را تولید نمود که از انواع آن نیز می توان به تابلو هایی مانند تابلو چنلیوم، تابلو حروف فلزی، حروف لبه سوئدی، حروف نئون پلاستیک، حروف استیل و انواع دیگر حروف برجسته اشاره نمود.

ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت
ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

مبحثی که در این مطلب باید مطرح نمود تاثیر طراحی در ساخت یک تابلو تبلیغاتی توسط انواع حروف برجسته می باشد. طراحی می تواند از مراحل اولیه و هسته اصلی یک تابلو تبلیغاتی باشد به طوری که در ساخت انواع تابلو حروف برجسته علاوه بر زیبایی به تابلو تبلیغاتی در جذب مشتری و بازاریابی مشاغل نیز مفید واقع شود.

طراحی در ساخت تابلو تبلیغاتی حروف برجسته شامل هارمونی رنگ ها و متریال های می باشد و این طرح تابلو حروف برجسته است که یک تابلو را از دیگر تابلو های شهر متمایز می سازد و هر قدر که در مراحل ساخت تابلو خلاقیت به خرج داده شود تابلو تبلیغاتی متفاوت تری به مرحله نصب می رسد.

تابلوسازی پارسه همراه با طرحان حرفه ای در مجموعه خود با ساخت تابلوهای تبلیغاتی همراه با طرح های زیبا آماده خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

 

کلام آخر

توجه داشته باشید که امروزه به خاطر تنوع بالایی که در انواع طرح ها، رنگ و همچنین کیفیت تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد. اصولا ساخت تابلو تبلیغاتی ممکن است برای برخی از افراد مقداری با دغدغه های ذهنی همراه باشد.

ما در این مقاله سعی داشتیم این دغدغه ذهنی را از این افراد دور کنیم و شما نیز به این مسئله بیاندیشید که اگر به اولویت بندی معیارهای که برای شما اهمیت دارد بپردازید، صددرصد خواهید توانست به راحتی تابلوی تبلیغاتی بی نظیری را با کیفیت و قیمت مناسب برای خود خریداری کنید.

چرا که تابلوهای تبلیغاتی به واسطه جذابیت فوق العاده خود این قدرت را دارند که قادر باشند بهترین راه بازاریابی و تبلیغات برای انواع حرفه و کسب و کار به حساب آیند و به همین دلیل، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که سعی کنید از همان ابتدای کار که بودجه خود را برای سفارش تابلو برآورد می‌کنید.

یک تابلو با کیفیت را برای ساخت انتخاب کنید. تا این تابلو بتواند با دوام و استقامت خود در کنار جذابیت طراحی خاص و اصولی خود نیز در طولانی مدت برای شما بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *