ساخت حروف لاسوگاسی

ساخت حروف لاسوگاسی
ساخت حروف لاسوگاسی

ساخت حروف برجسته لاسوگاسی:

ایده ساخت حروف برجسته لاسوگاسی که به تازگی وارد صنعت تابلوسازی شده، از بعضی تابلوها در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا گرفته شده است.  نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی در سبک­های متفاوت، به این شهر جلوه زیبایی داده و یکی از علت­ها و جاذبه ­های مهم  گردشگری در لاس وگاس، نورپردازی زیبای تابلوهای تبلیغاتی شهر است.

نحوه ساخت حروف برجسته لاس وگاسی به گون ه­ای است که پیش از ساخت، در نرم ­افزارهای متفاوت از جمله کورل دراو، فاصله و تعداد لامپ­های مورد نیاز تعیین شده و پس از آن با در نظر داشتن نوع جنس که می­تواند از استیل، پلکسی گلس و یا فلز باشد، طرح تابلو را به کمک دستگاه لیزر برش می­دهند و لبه ­های کار توسط حروف سازان، در کناره حروف قرار خواهد گرفت. جهت نورپردازی، در فضاهای تعبیه شده بر روی حروف سرپیچ لامپ­ها قرار گرفته و در آخر کار، لامپ ­های در نظر گرفته شده بر روی سرپیچ بسته می­شوند و اقدام به سیم کشی و روشنایی می­کنند.

نحوه قرار گرفتن لامپ ها :

نحوه قرار گرفتن لامپ ­ها بر روی حروف برجسته لاس وگاسی به دو طریق انجام می­شود. در یک روش لامپ ­ها بین لبه کار و تقریبا درون حروف قرار می­گیرند و در روش دوم سطح کار را می­توان با لبه اصلی حروف به صورت مماس قرار داد و سپس لامپ ­ها را روی آن نصب کرد. در این نوع لامپ ­ها حروف بیرون از سطح قرار خواهند گرفت و هر دو روش با در نظر گرفتن سفارش مشتری قابل اجرا است.

تابلوهای حروف برجسته لاسوگاسی در مدل­های مختلف طراحی و ساخته می­شود، از جمله طرح زنگ زدگی و یا پتینه روی حروف  از مدل­های بسیار پرطرفدار می­باشد. در طول روز تابلوهای لاسوگاسی بیشترین روشنایی را در نمای فروشگاه و مغازه ­ها ایجاد می­کنند. نمادهای مورد استفاده در این تابلوها به نوع فعالیت فروشگاه و مغازه بستگی دارد. انواع شکل و طرح­های خوش آمدگویی، نمادهایی مثل خورشید و ستاره، غذاهای فست فود و نوشیدنی­ها، المان فلش در این مدل حروف برجسته بسیار دیده می­شود.

ساخت حروف لاسوگاسی
ساخت حروف لاسوگاسی

سخن پایانی

این تابلو ها به دلیل جذابیت طرفداران زیادی دارد. دلیل نامگذاری آن، به دلیل وجود تعداد بالای این تابلوها در شهر لاسوگاس آمریکا است. تابلو لاسوگاسی در شب نمای زیبایی داشته و نوعی که دارای حروف زنگ زده و پتینه کاری شده است، مشتری بیشتری دارد. در گذشته استفاده از این تابلوها رواج بیشتری داشت. بعد از صنعتی شدن شهر ها، تابلو لاسوگاسی در سردر مغازه ها کمتر دیده شد. اما در شرایط مدرن امروز، این تابلو دوباره جای خود را در شهرها پیدا کرده و روز به روز به مشتریان آن افزوده می شود. مجموعه ما برای ارائه زیباترین و شکیل ترین تابلوهای به روز دنیا اماده خدمت رسانی به شماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *