ساخت حروف استیل در رشت

ساخت حروف برجسته با استفاده از متریال استیل یا چنلیوم بسیار رواج پیدا کرده است . حروف استیل یکی از زیر مجموعه های حروف برجسته می باشد که از زمان شروع تابلو سازی در ایران استفاده از حروف استیل رواج پیدا کرد و استفاده از حروف استیل در ساخت تابلوهای مدرن در ایران امروزه بسیار گسترده می باشد.

 

استفاده از حروف فلزی مانند آلومینیوم یا استیل مزایای بسیاری دارد و به خاطر استحکام و مقاومت در برابر زنگ زدگی و همچنین براق بودن و شیک بودن بسیار مورد توجه صاحبان صنایع و کارخانجات و فروشگاه ها در تهران و اصفهان و کرج و… جهت تابلو سازی و ساخت نما قرار گرفته است .

استفاده از تابلو های کامپوزیت و نصب و حروف برجسته چنلیوم بسیار مقرون به صرفه می باشد. در گذشته از حروف فلزی مانند مسی و برنجی و آهنی در تابلو سازی تهران و کرج و .. استفاده می‌شد. اما امروزه استفاده از حروف فلزی استیل و چنلیوم طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. زیرا دارای طراحی و ساختار جدیدتر و زیباتر و شیک می باشد .

۲۰۲۱۰۹۱۵ ۱۵۲۴۵۸ساخت حروف استیل در رشت

طراحی و ساخت حروف استیل در تابلو سازی پارسه

استفاده از دستگاه های مدرن جهت برش و جوش در ساخت حروف استیل کمک بسیار زیادی به گسترش ساخت و استفاده از حروف برجسته سیل در تابلو سازی گیلان و تهران نموده است. استفاده از رنگ ها و طرح های متنوع در حروف برجسته استیل

سلیقه بسیاری از مخاطبان و صاحبان صنایع و کسب و کار را پوشش می دهد. در واقع استفاده از حروف برجسته استیل در رنگ های مختلف جهت ساخت تابلو تبلیغاتی استیل در تابلو سازی پارسه در انواع مختلف کمک بسیار زیادی در تنوع انواع تابلوهای حروف برجسته نموده است .

در گذشته به دلیل عدم وجود تجهیزات و ماشین آلات مدرن جهت تابلو سازی هایگیلان و تهران  و.. ساخت و برش تابلو و حروف برجسته استیل با استفاده از قیچی دستی انجام و به صورت دستی جوشکاری می‌شد. اما امروزه با توجه به تولید دستگاههای مدرن مکانیزه جهت برش و جوش استیل روند و سرعت و کیفیت تولید حروف برجسته استیل بسیار افزایش پیدا کرده است. استفاده از دستگاه های مدرن امروزی جهت برش و جوش استیل سبب می شود تا کیفیت و زیبایی حروف استیل بسیار بالا تر برود و سطح براق حروف استیل خراب نشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان ما در تابلو سازی پارسه تماس حاصل فرمایید :

01333238342 – 01333238351

09118352825

رشت، خیابان معلم، خیابان استاد سرا

بعد از آتش نشانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *