ساخت حروف برجسته در رشت

ساخت تابلو های حروف برجسته ی متنوع با استفاده از ماتریال و روش های نورپردازی گوناگون به صورت کلاسیک و فانتزی با الگوگیری از آخرین مدل ها و دیزاین های خارجی یکی از ابتکارات نوین و وجه تمایزات تابلو سازی پارسه در هنر و صنعت تابلوسازی در ایران در مقایسه با سایر تابلوسازی ها و شرکت های تبلیغاتی به حساب می آید.

به موجب این تنوع وسیع خدمات در تابلوسازی حق انتخاب بیشتری از نظر گزینش مدل و تصمیم گیری جهت میزان صرف بودجه برای خرید در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

ساخت حروف برجسته در رشتنورپردازی حروف برجسته :

 جهت نورپردازی حروف برجسته از انواع لامپ و ماژول های ال ای دی LED و اسم ام دی SMD بهره گرفته می شود که در تابلوسازی پارسه ماژول های اس ام دی کره پیشنهاد اول به مشتریان به لحاظ کیفیت و ماندگاری بالا می باشد.

تابلوهای چنلیوم پلکسی دوبل

یکی از انواع تابلوهای حروف برجسته در ایران تابلوهای چنلیوم پلکسی دوبل میباشند. اینگونه تابلوها از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور چنلیوم و با پلکسی اضافه در روی کار از جنس پلکسی در رنگ های متنوع قابل اجرا خواهد بود.

البته رنگ مشکی معمولا برای این نوع کار کاربرد بیشتری دارد. تابلو های برجسته چنلیوم پلکسی دوبل قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند. این تابلوها به علت داشتن حاشیه نورانی و مرکز تیره نمای خوبی هم در روز و هم در شب حتی از فواصل دورتر خواهند داشت.

تابلوسازی پارسه سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته چنلیوم پلکسی دوبل سفارشات شما را در گیلان و سراسر کشور می پذیرد.

تابلوهای چنلیوم حاشیه دار

تابلوهای چنلیوم حاشیه دار از انواع حروف برجسته چنلیوم می باشد که از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور لبه چنلیوم و حاشیه از جنس پلکسی در رنگهای متنوع قابل اجرا هستند. تابلو های برجسته چنلیوم حاشیه دار قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند.

تابلوهای حروف برجسته چنلیوم ستاره ای

تابلوهای حروف برجسته چنلیوم ستاره ای از انواع تابلو حروف برجسته چنلیوم هستند. تفاوت این سبک از تابلو حروف برجسته چنلیوم با نوع معمول در نمای ستاره ای و درخشان آن است ؛ نور اس ام دی SMD داخل حروف برجسته با شکست از داخل تابلو به چشم بیننده ساطع می گردد که این برق ملایم در عین حال چشمک زن ، عابران در حال حرکت را به خود جذب کرده و جلوه ی فوق العاده ای از خود نمایان می سازد.

حروف برجسته پلاستيک سه بعدي وکيوم

حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم در واقع از جدیدترین انواع حروف برجسته پلاستیک در صنعت تابلو سازی کشور می باشد. این نوع تابلوها به دلیل نور دهی ، تنوع رنگ و مدل و همچنین شکل فانتزی که میتوان به آن داد رقابتی تنگاتنگ را با حروف برجسته چنلیوم آغاز کرده اند. ساخت حروف های برجسته سه بعدی وکیوم با دستگاه تمام اتوماتیک و نسبت به گذشته در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

ساخت حروف برجسته در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *