طراحی تابلو مغازه در رشت

اهمیت تابلو سازی و انتخاب یک مجموعه ی حرفه ای و قابل اعتماد بر هیچ کسی پوشیده نیست زیرا تابلوهای تبیلغاتی شما فروشنده های بی صدایی هستند که به جذب مشتری منجر می شوند. اثر بخشی تابلوهای تبلیغاتی برای ده ها سال است که اثبات شده است زیرا به هر حال مخاطبین شما به آن نگاه می کنند و تحت تاثیر آن ها قرار می گیرند.

می توان پیش بینی کرد که ساخت این نوع تابلوهای تبلیغاتی تا چه اندازه برای برند شما، موضوعی مهم و اساسی است. انتخاب یک تابلوسازی حرفه ای که با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا به ساخت تابلو تبلیغاتی هایی، تابلو های طبقاتی و یا تابلو های مغازه و … مورد نیاز شما بپردازد می تواند انقلاب بزرگی در تبلیغات شما پدیدار کند.

طراحی تابلو مغازه در رشت

طراحی تابلو مغازه در رشت

 

پارسه مجموعه ای کامل و مجهز برای ساخت و ارائه انواع تابلو ها از جمله فلکسی فیس، بیلبورد،حروف برجسته، تلویزیون شهری، لایت باکس، پلاکی و راهنمایی طبقات و… می باشد.

این مجموعه دارای دستگاه های چاپ عریض جهت چاپ انواع فلکس بنر، استیکر و مش است،

یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در این مجموعه کلیه امور قابل اجرا با دستگاه لیزر و CNC است که از این دسته می توان برش و حکاکی لیزری بر روی ورق های نئون پلاستیک، MP ، مقوا ماکت و چرم و ساخت اتواع تندیش و لوح تقدیر و یاد بود نامبرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *