تابلو لایت باکس در رشت

تابلو لایت باکس در رشت یک تابلو شگفت انگیز است. چند سالی است که از این تابلو بر سردر مغازه های شهر دیده می شود. ساخت لایت باکس در رشت نیازمند تخصص در این حوزه است، چرا که با توجه به بارندگی های شدید چاپ لایت باکس در رشت، باید به گونه ای انجام شود که تابلو در طول زمان آسیب نبیند.

از لایت باکس در رشت برای تابلو مغازه ها و فروشگاه ها استفاده زیادی می شود و این تابلو برای جذب مسافران و تشویق آنها به خرید از مغازه تأثیر خوبی دارد. لایت باکس در استان گیلان محبوبیت زیادی دارد و خیلی از مغازه دارن برای آنکه در شب هم تابلو آنها نما خوبی داشته باشد، از لایت باکس استفاده می کنند.

انواع مختلف لایت باکس در رشت مورد استفاده قرار می گیرد. در مغازه های مدرن تر معمولاً لایت باکس پرچمی نصب می شود و در فروشگاه ها و مغازه هایی همچون داروخانه ها و رستوران ها شاهد نصب لایت باکس فریم لس و لایت باکس ایستاده هستیم.

بررسی عملکرد تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته در استان گیلان کاربرد فراوانی دارد. از این تابلو هم برای مغازه ها و هم برای شرکت ها و اداره ها استفاده می شود. ساخت تابلو حروف برجسته در رشت باید با کیفیت بالایی انجام شود تا آسیب نبیند. در داخل پاساژها بیشتر از تابلو حروف برجسته برای تابلو مغازه استفاده شده است.

تابلو لایت باکس در رشت تلفن:

۰۱۳-۳۳۲۳۸۳۵۱

۰۱۳-۳۳۲۵۲۶۴۲

۰۱۳-۳۳۲۵۲۶۴۲

ایمیل:

info@parse-art.com

سایت:

www.tabloparseh.com

اینستاگرام:

tablo.parseh

آدرس:

گیلان , رشت , خیابان معلم، خیابان استاد سرا، بعد از آتش نشانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *