چه تابلویی مناسب شغل شماست؟

چه تابلویی مناسب شغل شماست؟

توجه به برداشت اول درست مخاطب از تابلو مغازه

رونق گرفتن در دنیای تجارت وابسته به این موضوع است که بدانید چگونه می توانید قدمی جلوتر از رقبای خود بمانید. با توجه به تابلو های تبیلغاتی، شما باید همیشه از جدیدترین ایده ها استفاده کنید که نه تنها با مخاطب هدف طنین انداز می شود بلکه تجارت را به بهترین شکل ممکن منعکس می کند.

یک تم کلی داشته باشید

همه چیز از پیام گرفته تا فونت ها و انتخاب رنگ باید بر مبنای تم فکری و همچنین برندسازی هویت بصری شما باشد.

نه تنها باید تابلو تبلیغاتی شما دارای رنگ های جذابی باشد که آن را قابل توجه جلوه دهد ، بلکه فونت پیام ها نیز باید واجد شرایط باشند و طرح پیام به صورتی انجام شود که امکان خواندن و درک سریع را فراهم آورد.

همه این ها عواملی هستند که تضمین می کنند که تابلوهای تبلیغاتی و یا تابلو مغازه تأثیر قطعی بر روی تمام کسانی که به آن نگاه می کنند می گذارد.

اندازه و طراحی

انتخاب تابلو تبلیغاتی، همه چیز هایی است که در مورد مارک تجاری و بازاریابی می خواهید بگویید.

تابلو تبلیغاتی باید اطلاعات صحیحی را ارسال کرده و تصور درست را ایجاد کند.

چنین اهدافی ارتباطی با اندازه و طراحی کلی دارد. اگر تابلو مغازه خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد یا حتی به خوبی در دیدرس نباشد، یک سرمایه گذاری بی هدف خواهد بود.

اندازه تابلو مغازه باید بر اساس سر درب مغازه انتخاب شود اما انتخاب اندازه تابلو تبلیغاتی به مکانی که قصد نصب آن را دارید بستگی دارد. به عنوان مثال، تابلو تبلیغاتی که در یک خیابان که سرعت رانندگی در آن آهسته بالا می رود ، می تواند کوچک باشد ، اما همان اندازه برای چیزی که قرار است در ساختمان واقع در مجاورت بزرگراه شلوغ قرار گیرد ، کار نخواهد کرد، زیرا باید تابلویی بزرگ باشد و با رنگ ها و فونت های واضح انجام طراحی شود.

هنگام صحبت از متریال ، باید به مواد پایه ، حروف و پنل اصلی توجه کنید.

برای ساخت گرافیک تابلوها می توان از فوم ، فلز ، چوب ، یا پلاستیک، استفاده کرد. پنل های اصلی نیز از متریال مختلفی ساخته می شوند. این پنل ها همان چیزی خواهند بود که به عنوان بستر پایه برای تابلو تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند. در بیشتر موارد ، یک تابلوسازی حرفه ای می تواند به شما در شناخت مزایای هر ماده و تصمیم گیری نهایی کمک کند.

نوع تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی که می خواهید برای تجارت خود ایجاد کنید باید نشانگر فرهنگ شرکت و صنعت باشد. همچنین باید هدف اصلی خود یعنی حداکثر دید برای تبلیغات و بازاریابی مشاغل را ارائه دهد. به این ترتیب ، نوع تابلوهایی که برای حل آن استفاده می کنید ، بر میزان دید تابلو تبلیغاتی تأثیر می گذارد.

بودجه خود را تعیین کنید

سرمایه گذاری در تابلوهای تبلیغاتی با هزینه قابل توجهی انجام می شود که هر شرکتی مجبور است آن را بپذیرد. هزینه ها با توجه به نوع ، اندازه و طراحی ، متریال مورد استفاده و امکاناتی مانند نورپردازی و… بسیار متفاوت است. بنابراین ، تصمیم گیری در مورد انتخاب اینکه چه تابلویی نیاز دارید غالباً منوط به میزان موجودی برای سرمایه گذاری مذکور است. به خاطر داشته باشید که این یک سرمایه گذاری بلند مدت خواهد بود که در صورت انجام صحیح سود قابل توجهی خواهد داشت.

مجوزها و محدودیت ها

بیشتر شهرها مقرراتی در نظر گرفته اند که بر نوع و اندازه تابلویی که می توانید استفاده کنید تاثیر می گذارد. بنابراین، انتخاب تابلو تبلیغاتی تجاری فرایندی خواهد بود که شما را مجبور به گرفتن مجوز و دانستن نحوه هدایت دستورالعمل ها و محدودیت  های استفاده از تابلو می کند که توسط شهرداری ها یا مقامات محلی تعیین شده است.

مکان نصب تابلو

آیا تابلو تبلیغاتی در منطقه ای با ترافیک سنگین یا کند قرار می گیرد؟ آیا ترافیک توسط وسایل نقلیه سنگین ، اتومبیل های استاندارد یا ترافیک عابر پیاده است؟ آیا قصد دارید تابلو تبلیغاتی را بر روی یک ساختمان قرار دهید یا آن را کنار جاده نصب کنید، یا بر سر درب مغازه قرار دهید؟ مکانی که تابلو را نصب می کنید روی انتخاب شما تأثیر می گذارد.

دوام را در نظر بگیرید

از آنجا که تابلو مغازه و یا تابلو تبلیغاتی یک سرمایه گذاری بزرگ است که با هزینه قابل توجهی همراه است ، بنابراین تلاش شما برای اطمینان از دستیابی به چیزی که قابل مشاهده است نیز باید در مدت زمان به نسبت طولانی دوام داشته باشد.

خلاصه اینکه ، باید به دنبال تابلو تبلیغاتی بروید که سال ها  فرم و زیبایی شناسی  خود را حفظ کند. ماندگاری به این معنی است که تابلو مغازه شما باید از مواد محکم و باکیفیت ساخته شده باشند و به صورت تخصصی نصب و یا آماده برای حمل و نقل طولانی باشند. چنین مواردی منوط به استفاده از تابلوسازی های حرفه ای است.

گروه تابلو سازی تابلو پارسه

مشاورین ما با در نظر گرفتن نیاز های و بودجه ای که در نظر گرفته اید شما را برای انتخاب بهترین نوع تابلو تبلیغاتی راهنمایی خواهند کرد تا با خیالی آسوده یکی از زیباترین تابلو تبلیغاتی های ممکن را تهیه فرمایید. مجموعه تابلو پارسه برای تولید تابلوهای تبلیغاتی خود از جدیدترین فناوری ها ، مواد باکیفیت و اقتصادی استفاده می کند. ما برای تمامی تابلو های تبلیغاتی خود تعمیر و نگهداری ارائه داده و از بهترین مواد استفاده می کنیم تا بنر شما به یاد ماندنی و قابل استفاده برای سال های بعد باشد.

تابلو سازی نامور، با استفاده از پیشرفته ترین و به روزترین متد های روز و بهرمندی از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود و همچنین همکاری با طراحان و گرافیست‌های حرفه ای این افتخار را دارد که با کسب سال ها تجربه در زمینه تابلو سازی به یکی از شناخته شده ترین و زبده ترین تابلوسازی‌های موجود در تهران تبدیل شود.

ساخت حروف استیل در رشت

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *