انواع تابلو چنليوم :

تابلو چنليوم ساده :

اگر به دنبال تابلو چنليوم ارزان هستید می توان گفت این نوع از تابلو چنليوم ، بهترین نوع است و از زیبایی و سادگی خارق العاده ای نیز برخوردار است .

برای ساخت تابلو چنليوم ساده از ورق های پی وی سی ، ترموود و یا کامپوزیت به عنوان زیرساز ، ورق پلکسی گلاس جهت رویه حروف ، از رول چنليوم جهت ساخت لبه های حروف ، منبع تغذیه و لامپ های اس ام دی استفاده می شود.

تابلو چنليوم کریستالی :

در ساخت تابلو چنليوم کریستالی از پلکسی گلاس شیشه ای به علاوه دانه های کریستالی استفاده می شود و لبه های حروف با استفاده از رول چنليوم ساخته می شوند و لامپ های اس ام دی تامین کننده نور تابلوست .

تابلو چنليومتابلو چنليوم لبه پانچی :

تابلو چنليوم لبه پانچی تابلویی است که نور علاوه بر سطح حروف ، از لبه های حروف نیز چشم نوازی می کند .

لبه های حروف برجسته چنليوم به شکل های متفاوتی همچون چنليوم پانچ ، چنليوم ساید ، چنليوم سوپر ساید و دیگر موارد قابل اجراست و سبب زیبایی هر چه بیشتر تابلو می شود به شرط اینکه در هنگام پانچ لبه ها ، به قطر پانچ ، تراکم پانچ و قطر لبه پانچ توجه کافی به خرج داده شود تا سبب نمایان شدن لامپ های اس ام دی نشود .

عوامل برتری تابلو چنليوم :

تنوع در اجرا :

همان طور که در توضیحات بالا ، به انواع تابلو چنليوم اشاره شد ، ساخت تابلو چنليوم به شیوه های متفاوت قابل انجام است بنابراین نیاز هر شخص با هر سلیقه ای را پاسخگوست .

تنوع رنگ :

سه رنگ طلایی ، نقره ای و مشکی در ساخت تابلو چنليوم بسیار پرکاربرد هستند خصوصاً رنگ طلایی ، شما با کمی شناخت رنگ ها و با استفاده از تکنیک روانشناسی رنگ در تبلیغات می توانید برای داشتن تابلوی منحصر به فرد از چند رنگ به صورت ترکیبی بهره ببرید تا تابلویی زیباتر داشته باشید .

داشتن نوار اسفنجی محافظ :

بدلیل داشتن نوار گردگیر و روکش اسفنجی محافظ ، گرد و خاک به هیچ وجه به داخل حروف برجسته چنليوم نفوذ نمی کند و حروف همواره براق و درخشان باقی می مانند .

مقاوم در برابر شرایط جوی :

تابلو چنليوم قابلیت نصب در هر محیطی را دارد و در مقابل شرایط جوی ، محیطی ، باران های اسیدی و اشعه ماوراء البنفش مقاوم است بنابراین با سفارش تابلو چنليوم به یک تبلیغات بلند مدت و دائمی بیاندیشید .

استفاده از عرض مناسب :

عرض لبه های حروف برجسته چنليوم با استفاده از رول های 7 ، 9 و 11 سانتی متری ساخته می شود که برای ارتفاعات بالاتر از لبه 11 سانتی استفاده می کنند .

ضخامت چنليوم :

زمانی که تابلو چنليوم را سفارش می دهید ضخامت ورق ها بسیار حائز اهمیت است ورق هایی که دارای ضخامت کمتری هستند مقاومت کمتری از خود در برابر ضربه و سوراخ کاری های حین کار نشان می دهند .

عدم زنگ زدگی :

چنلیوم همانند حروف برجسته پلاستیکی گرد و خاک را به خود نگرفته، زنگ زدگی نداشته و طی گذشت زمان ماندگاری و ثبات رنگی دارد.

ماندگاری تابلو چنليوم :
اگر شما در حال حاضر تابلو چنليوم را سفارش دهید به راحتی می توانید برای چندین سال آینده از این تابلو استفاده کنید زیرا یک تابلو مدرن و درخشان است و به عنوان تابلو مغازه جدید توانسته عالی ترین رتبه را در صنعت تابلو سازی به خود اختصاص دهد .

از جمله قابلیت های بارز تابلو چنليوم که سبب ماندگاری و تمیزی دائمی تابلو می شود نوار اسفنجی گردگیر است که داخل حروف برجسته را از انواع آلایندگی های محیطی حفظ می کند .

حروف برجسته چنليوم از چنليوم که نوعی آلومینیوم سبک و با دوام است ساخته می شود که بسیار منعطف است و به راحتی می توان آن را در هر طرح و رنگی پیاده سازی نمود با سفارش تابلو چنليوم می توانید زیباترین و ماندگارترین روش تبلیغاتی را انتخاب کنید و با کمترین هزینه برترین روش تبلیغاتی را به نمایش بگذارید .

ضد آب بودن تابلو چنليوم نیز سبب طولانی شدن عمر این تابلوی تبلیغاتی می شود به همین دلیل هم است که تابلو چنليوم قابلیت شستشو دارد و با خوردن آب به آن کیفیت کار زیر سوال نمی رود .

 

اجزای تابلو چنليوم :

لبه چنليوم :

در تابلو چنليوم استاندارد ، عمق هر لبه معمولاً 7 ، 9 و 11 سانتیمتر می‌باشد .

یکی از مزایای لبه چنليوم نوار اسفنجی آن است که از ورود آب و گرد و غبار به داخل حروف برجسته جلوگیری کرده و مانع نفوذ آب به مدار تابلو چنليوم و سوختن آن می شود.

طلق پلکسی:

از طلق پلکسی برای پخش نور به صورت یکدست و شفاف استفاده می شود.

لامپ smd:

در قسمت داخل حروف برجسته از لامپ smd استفاده می شود . هر چقدر لامپ smd کیفیت بالاتری داشته باشد ، شدت نور و طول عمر بالاتری نسبت به لامپ های مشابه خواهد داشت .

ورق PVC:

این ورق زیرساخت تابلو چنليوم بوده و برای چسباندن smd ها به عنوان زمینه استفاده می شود .

ترانس یا منبع تغذیه :

وظیفه این منبع تبدیل برق شهری به 12 ولت می باشد .

نصب تابلو چنليوم :

برای نصب حروف چنليوم بر روی تابلو در ابتدا ورق PVC بر روی زمینه تابلو پیچ می شود سپس سیم های لامپ smd به پشت تابلو برده می شود ، حروف چنليوم بر روی ورق PVC نصب شده و منبع تغذیه در پشت تابلو قرار داده می شود سپس سیم هایی که از جلوی تابلو آورده شده باهم سری شده و به منبع تغذیه وصل می گردد .

مــزایــــای تابلو حروف برجسته چنلیوم (چنليوم ) :

1-  قـــابـلیت شستشـو
2- عـمـــر طـــولـانــی
3-  رنگبنــدی های بسیار متنوع
4- مقاوم در برابر سرمــا ، گرمــا و بارش های فراوان
5- نوردهی زیبا و جلب توجه کردن تابلو چنليوم
6- جنس مرغوب چنليوم که از زنگ زدگی تابلو جلوگیری می کند.
7- مصرف برق بسیار پایین

انواع مدل های تابلو چنليوم :

  • تابلو چنليوم تک رویه دو رویه
  • الماسی
  • میرور لبه استیل و طلایی

تابلو چنليوم جدید :

تابلو چنليوم طلایی ، الماسی ، کریستالی ، دوبل همه جزئی از انواع تابلو چنليوم جدید محسوب می شوند اما از جدیدترین آنها می توان به تابلو چنليوم لبه سوئدی اشاره نمود .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *