انواع تابلو تبلیغاتی مغازه را شما می توانید با جنس و طراحی متفاوت مورد کاربرد قرار دهید؛ چرا که مدل های گوناگونی برای تابلوی تبلیغاتی وجود دارد که می تواند در حوزه کسب و کار شما تغییرات پربازدهی را به وجود آورد. اهمیت و موضوع مهم در انتخاب تابلو مورد استفاده شما این است که امروزه تابلوهای مغازه را شما در انواع سردر مغازه در بسیاری از خیابان ها و فروشگاه ها به راحتی مشاهده می‌کنید هرکدام طرح و رنگ خاصی دارد و در جنس های خاص تولید شده اند.

این تابلوها می‌توانند به نوع حرفه و شغل و خدمات مغازه اشاره واضحی داشته باشد و چنانچه افراد و یا فردی که برای ساخت تابلو تبلیغاتی مغازه دست به کار می شوند تبحر،  تجربه و تخصص بالایی داشته باشند، به راحتی می توانند با استفاده از تجهیزات کاربردی به بهترین شکل ممکن تابلوی نتیجه بخش، زیبا و خوش قیمتی را در اختیار مشتری قرار دهند.

دلیل استفاده از انواع تابلو تبلیغاتی مغازه

انواع تابلو تبلیغاتی مغازه را می توان یکی از پر استفاده ترین تابلو ها در حوزه تبلیغات برای جذب هرچه آسانتر مشتری در نظر گرفت. شما اگر به دنبال قیمت ارزان هستید می توانید از طراحی ها و سبک های متفاوت به راحتی استفاده کنید. چنانچه شما از افراد با سابقه و منصف برای ساخت تابلو تبلیغاتی خود استفاده کنید، میتوانید به بهترین شکل ممکن برای زیبایی و طراحی محیط خود از این تابلو ها استفاده کنید. تا حدودی برای هویت سازی و جذب مشتری تابلو تبلیغات کاربرد ویژه ای دارد.

انواع تابلو چلنیوم:

چنانچه قصد داشته باشید از انواع تابلوی مغازه برای تبلیغات استفاده کنید، تابلو چلنیوم منحصر به فرد ترین انتخاب محسوب می شوند؛ چراکه شما می توانید انواع مختلف این نوع تابلو را مورد استفاده قرار دهید. تابلوهای چلنیوم ستاره ای که شما می‌توانید از این تابلوها به واسطه دو ورق پلکسی گلس، ورق پی وی سی و لامپهای اس ام دی استفاده کنید، جذابیت و زیبایی فوق‌العاده ای برای تابلو چلنیوم به وجود می آورد.

تابلو چلنیوم الماسی که با نوع ستاره‌ای یکی است می تواند نورپردازی منحصر به فردی را برای سردر مغازه شما به نمایش بگذارد. اما تابلو های چلنیوم کریستالی نیز همانند الماسی و ستاره‌ای برای جذابیت‌های نورپردازی بسیار مقرون به صرفه و مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مورد تابلو چلنیوم طلایی شما میتوانید یک نوع نورپردازی طلایی رنگ ویژه و خاص را برای جذابیت هر چه بیشتر تابلو سردر مغازه در نظر بگیرید.

اهمیت کاربرد تابلو ‌چلنیوم

یکی از جذابیت های اصلی تابلو‌ چلنیوم برای استفاده در انواع تابلوی تبلیغاتی مغازه صددرصد حروف برجسته ای است که بر روی این تابلو مشاهده می‌شود و همانگونه که احتمالا شما بدانید نوع لبه آن را از جنس آلومینیوم می سازند که به واسطه جنس آلومینیوم شما می توانید طراحی و زیبایی حیرت انگیز و خارق العاده را به راحتی بر روی ساختار اصلی تابلو به راحتی مشاهده کنید، که البته تابلوهای چلنیوم را به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه های اتوماتیک تولید می کنند. به واسطه جنس آلومینیوم شما می‌توانید حروف را به بهترین شکل ممکن بر روی تابلو مورد استفاده قرار دهید.

تابلوی استیل را شما می‌توانید یک تابلو تبلیغاتی درخشان در نظر داشته باشید که برای تابلو تبلیغاتی سردر مغازه گزینه مناسبی است و البته شما باید با یک نور پردازی اصولی از این تابلو استفاده کنید. البته این تابلو مانند تابلو چلنیوم، کیفیت و درخشندگی خاصی ندارد و در مورد استفاده از تابلو استیل و یا فلزی بهتر است بدانید که در مورد زمان ممکن است به واسطه شرایط جوی دچار تغییرات خاصی شود که باز هم چلنیوم مقرون به صرفه ترین تابلویی است که شما می توانید برای سردر مغازه خود از آن استفاده کنید.

انواع تابلو تبلیغاتی مغازه 
انواع تابلو تبلیغاتی مغازه

انواع مختلف و کاربردی تابلوی تبلیغاتی مغازه

تابلوهای نئون پلاستیک نیز می‌تواند برای کاربرد انواع تابلوی تبلیغاتی مغازه گزینه مناسبی به حساب آید. شما با استفاده از ورقه های پلکسی گلاس میتوانید نورپردازی یکدست و یکنواختی را برای تابلو نئون پلاستیک مشاهده کنید.

تابلوی نئون شیشه ای نیست جزء پرطرفدارترین تابلوها محسوب می‌شود که با پر کردن گاز ها شما می‌توانید نورپردازی خاصی را مشاهده کنید. در مورد تابلوی پیکسلی شمار این اختیار را دارید که از افکت‌های نوری در این تابلو استفاده کنید و برای فضاهای تجاری و سردر مغازه هایی که تقریبا به دنبال یک تابلو لاکچری هستند می توان از تابلوی ترموود استفاده کرد که یک تابلو تبلیغاتی کلاسیک محسوب می‌شود.

تابلوهای کامپوزیت نیز با با استفاده از ورق های کامپوزیت می‌تواند در کنار حروف برجسته زیبایی خاصی را برای سردر مغازه به نمایش بگذارد، که تابلوهای یونولیتی  جزوه تابلوهای تبلیغاتی بسیار ارزان محسوب می‌شوند که به واسطه یونولیت ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

اما تابلوهای لاسوگاسی  از حروف برجسته با چیدمان لامپ های اس ام دی استفاده میکند که می‌تواند نورپردازی خاصی را برای فضای تبلیغاتی تابلو به نمایش بگذارد و در مورد تابلو پانچی از فرایند پانچ برای زیبایی هر چه بیشتر این تابلو استفاده میشود و دقت  داشته باشید چنانچه  از انعکاس نور استفاده میکنید می توانید از تابلو های رینگی غافل نشوید.

انواع تابلو تبلیغاتی مغازه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *