مراحل ساخت تابلو تبلیغاتی ال ای دی از صفر تا صد

برای این که بتوان از تابلو‌های تبلیغاتی بهره‌مند شد باید ابتدا نسبت به نیازی که برای استفاده از آن وجود دارد اطمینان حاصل کرد به همین خاطر فاکتور ارزشمندی که برای این کار وجود دارد میزان بهره وری از آن می‌باشد. با توجه به این که تابلو‌های تبلیغاتی امروزه برای هر کسب و کاری دارای اهمیت هستند و به کار بردن آن‌ها برای ایجاد تبلیغات به شکل مطلوب و به صرفه می‌باشد.

در هر حال نکته ارزشمندی که باید نسبت به آن دقت زیادی کرد کیفیت در ساخت تابلو تبلیغاتی ال ای دی و انواع تابلوهای تبلیغاتی است، کیفیت خود فاکتور بسیار مهمی است که باید نسبت به آن دقت کرد. تبلیغات گزینه‌ای است که از ایام گذشته تا به امروز توانسته است خود را به خوبی نشان دهد و میزان فروش را بیشتر کند.

با توجه به این که در شرایط امروزی به کار بردن محصولات به شدت بیشتر از قبل شده است و هم این که فزونی در محصولات نیز بالا گرفته است باید اقداماتی را برای معرفی کالا و یا خدمات انجام داد.

گستردگی که برای محصولات و همین طور محل‌های ارائه دادن آن‌ها وجود دارد خود به نوعی می‌تواند دارای ارزش بسیار زیادی باشد و باید نسبت به آن دقت کرد. با توجه به این نکته برخی از محصولات هستند که دارای ساخت‌های متفاوتی می‌باشند و هر ساختار نیز دارای کیفیت مخصوص به خود می‌باشد که مرغوب بودن و یا بی کیفیت بودن آن در هنگام استفاده از آن نشان داده می‌شود.

با توجه به نکاتی که در این رابطه بیان شد باید نسبت به تبلیغات دقت کرد هر تبلیغی نیز لزوما نمی‌تواند درست باشد با این حال تابلو‌های تبلیغاتی تنها به معرفی محصول و همین طور دیده شدن آن کمک می‌کنند و نمی‌توانند کیفیت و یا نامرغوب بودن محصول را نیز نشان دهند.

لوازم موردنیاز ساخت تابلو تبلیغاتی ال ای دی

برای این که مجموعه‌های تابلوسازی در رشت بتوانند تابلو تبلیغاتی را ایجاد کنند نیاز به ابزار و تجهیزاتی دارند که هر کدام از آن‌ها می‌تواند برای ساخت تابلو موثر باشد.

ابزار‌هایی که می‌توان برای ساخت تابلو تبلیغاتی از آن‌ها بهره‌مند شد شامل:

  • سیم لخت
  • دستگاه تهویه
  • روغن لحیم
  • لامپ ال ای دی
  • مقاومت
  • منبع تغذیه
  • سوئیچینگ
  • فلاشر
  • کف چین

یکی از نکاتی که در رابطه با ال ای دی‌های بزرگ باید بیان نمود به کار بردن ابزاری به نام سوئیچینگ است. این وسیله از جنس فلز ساخته شده است و می‌توان از آن در تابلو تبلیغاتی استفاده کرد.

مراحل ساخت تابلو تبلیغاتی ال ای دی از صفر تا صد

مراحل ساخت تابلو تبلیغاتی ال ای دی

مراحل ساخت تابلو ال ای دی رشت عبارت است از:

  1. کاربرد فلاشر
  2. مرحله برش و سوراخ کاری

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم داد.

1. کاربرد فلاشر

یکی از نکاتی که برای فلاشر وجود دارد و باید از آن استفاده کرد این است در تابلو‌های تبلیغاتی باعث ایجاد رقص نور می‌شود.

بنابراین میزان استفاده از فلاشر به تعداد ال ای دی‌هایی بستگی دارد که در تابلو تبلیغاتی به کار برده می‌شود به همین خاطر باید این مطلب را در نظر داشت که تابلو‌های تبلیغاتی با توجه به فلاشر‌هایی که در آن‌ها به کار برده می‌شود می‌توانند جذابیت بیشتری را ایجاد نمایند و این جذابیت در به دست آوردن مشتری می‌تواند به شدت کمک کننده باشد.

  • نکته

یکی از نکاتی که در رابطه با ساخت تابلو تبلیغاتی ال ای دی باید در نظر داشت میزان فرایند‌هایی است که بر روی آن به کار برده می‌شود. یکی از آن‌ها محل قرار دادن لامپ ال ای دی می‌باشد و این که طرح‌هایی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود نیز بستگی به سلیقه افرادی خواهد داشت که از تابلو تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

پایه و حاشیه‌ها نیز دو فاکتوری هستند که در ساخت تابلو‌های تبلیغاتی به کار برده می‌شود به همین خاطر باید حاشیه سازی و همین طور اندازه‌ای که برای حاشیه ایجاد می‌شود را نیز در نظر داشت تا بتوان به شکل قابل قبولی از آن بهره‌مند شد.

رنگ نیز فاکتور دیگری است که در تابلو‌های تبلیغاتی به کار برده می‌شود به همین خاطر برای به دست آوردن جلوه بیشتر باید بتوان از رنگ بهره‌مند شد و از آن به شکل قابل توجهی استفاده کرد. به کار بردن رنگ نیز باید از دقت زیادی برخوردار باشد زیرا هر رنگی نمی‌تواند جذاب باشد و هم این که مربوط بودن رنگ و همخوانی آن با تابلو تبلیغاتی خود نکته ارزشمندی است که باید در نظر گرفته شود و با توجه به آن نسبت به ساخت تابلو تبلیغاتی اقدام نمود.

گاهی اوقات امکان دارد خطا‌هایی در قرار دادن لامپ‌های ال ای دی وجود داشته باشد به همین خاطر نکته‌ای که باید به آن دقت زیادی داشت مرتب نمودن آن‌ها خواهد بود که این کار به راحتی امکان دارد و به روش دستی نیز می‌توان لامپ‌های ال ای دی که به صورت نامرتب قرار داده شده‌اند را به شکل مرتب و منظمی در آورد.

مراحل ساخت تابلو تبلیغاتی ال ای دی از صفر تا صد

2. مرحله برش و سوراخ کاری

یکی از مراحلی که برای ساخت تابلو تبلیغاتی به کار برده می‌شود به کار بردن مرحله برش و سوراخ کاری می‌باشد که در این مرحله باید این نکته را در نظر داشت که بعد از این که طرح مورد نظر ایجاد شد و حروف مورد نظر برای دستگاه برش به دست آمد و داخل دستگاه قرار داده شد و برش‌های لازم صورت گرفت و تمامی این برش‌ها بر روی ورق‌هایی که دارای جنس‌های متفاوتی هستند قرار داده می‌شود.

با این حال دستگاهی که کار برش را انجام می‌دهد به صورت لیزری می‌تواند کار خود را انجام دهد و با توجه به این نکته نیز باید گفت که ورق‌های به کار برده شده برای تابلو و همین طور کلمات نیز بستگی به سفارش مشتری خواهد داشت که از کدام یک از آن‌ها می‌تواند بهره‌مند شود.

جنس‌هایی که برای ورق به کار برده می‌شود شامل:

بنابراین شاخص‌های زیادی برای ورق‌های مورد نیاز تابلو‌های تبلیغاتی وجود دارد که با توجه به نیاز مشتری می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد. برقراری اتصالات در تابلو سازی فرایند دیگری است که از آن بهره برده می‌شود به همین خاطر باید این مطلب را در نظر داشت که قرار دادن درست کلمات در تابلو و همین طور اتصالاتی که برای آن به کار برده می‌شود دارای دقت بسیار زیادی می‌باشد که باید نسبت به آن توجه نمود.

بنابراین هماهنگ سازی بین اتصالات خود فاکتور دیگری است که برای تابلو‌های تبلیغاتی در پایان کار باید مورد استفاده قرار داده شود و بهره وری بیشتری را برای آن در نظر داشت با این حال ساخت تابلو تبلیغاتی با توجه به آسان و راحت است اما دقت نظر زیادی را نیز می‌طلبد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *