جایگاه تابلوسازی در جهان

در واقع جایگاه تابلوسازی در جهان نیز مانند کشور ما بسیار خوب است. این صنعت یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین صنایع به شمار میرود. با پیشرفت تکنولوژی این صنعت دستخوش تغییرات بسیاری شده است و انواع مختلفی از تابلوها روی کار آمده اند. همانطور که میدانید تابلو یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغاتی است که قدمتی طولانی دارد.

با رشد جمعیت و توسعه کسب و کارها استفاده از تابلو روز به روز بیشتر شد. این روزها اکثر کسب و کارها از تابلوها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می کنند و با این کار در معرض دید مشتریان قرار می گیرند. مزایای تابلوسازی باعث شد که هر روز در سطح جهان به طور گسترده تری مورد استفاده قرار بگیرد.

تابلوسازی چیست؟

تابلوسازی هنری است که در آن به ساخت تابلوهای مختلف می پردازند. این هنر از قدیمی ترین هنرها به شمار میرود و با گذشت زمان دچار تحولات چشمگیری شده است. از تابلوها برای تبلیغات در فضاهای عمومی استفاده می شود. ساخت تابلو یک فرایند خلاقانه است که در آن از ایده ها و طرح های متفاوتی بهره می برند.
برای ساخت تابلو از متریال مختلفی استفاده می شود که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. تابلوسازی یکی از صنایعی است که نقش بسیار مهمی را در تبلیغات ایفا میکند.

جایگاه تابلوسازی در جهان

تابلوسازی

تابلوسازی چلنیوم

تابلوسازی چلنیوم همانطور که از نامش میتوان متوجه شد فرایندی است که در آن ساخت تابلو با استفاده از مواد چلنیوم انجام می شود. در این روش هنر و تکنولوژی با یکدیگر ترکیب می شوند و باعث خلق تابلوهای بینظیری می گردند.

اگر بخواهیم در مورد جایگاه تابلوسازی در جهان صحبت کنیم نمی توانیم از تابلو چلنیوم غافل شویم. استفاده از مواد چلنیوم در تابلوها جلوه های فوق العاده ای را در آن ها ایجاد کرده است. تابلوهای چلنیوم در دسته تابلوهای حرفه ای قرار می گیرند و طرفداران بسیاری دارند.

استفاده از متریال و تکنیک های مدرن در این روش تابلوسازی توانسته اثرهای بسیار زیبایی را خلق کرده و پیام ها و اطلاعات مربوط به کسب و کار را به بهترین شکل منتقل کند.

جایگاه تابلوسازی در جهان

تابلوسازی چلنیوم

مهم ترین دلایل برای استفاده از تابلو در کسب و کار

جایگاه تابلوسازی در جهان بر هیچکس پوشیده نیست. این موضوع به دلیل مزایای بسیار استفاده از تابلو در کسب و کار است. در ادامه به بررسی مهم ترین این مزایا می پردازیم.

  • جذب مشتریان
    استفاده از تابلو در کسب و کار بیشتر جنبه روان‌ شناختی دارد و می تواند در مشتریان تاثیر بگذارد. شما می توانید با استفاده از تابلوهای زیبا مشتریان بسیاری را جذب کنید. تابلوها به بهترین شکل می توانند کسب و کار شما را به دیگران معرفی کنند.
  • سهولت در پیدا کردن آدرس
    واضح است که برای نخستین بار پیدا کردن فروشگاه شما برای مشتریان ممکن است سخت باشد. این موضوع می تواند روی درآمد شما تاثیر بگذارد. از آن گذشته مشتریانی که قبلا به مغازه شما مراجعه کرده اند ترجیح می دهند در دفعات بعدی نیز به راحتی بتوانند آن را پیدا کنند. برای اینکه مشتریان بتوانند به سادگی فروشگاه شما را پیدا کنند وجود یک تابلو بسیار کمک کننده خواهد بود.
  • تقویت برند و نام تجاری
    یکی از دلایلی که تابلوسازی در جهان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است تاثیر آن در تقویت برند و نام تجاری می باشد. تابلوی مغازه را میتوان همانند کارت ویزیت دانست که می تواند برند و نام تجاری شما را به دیگران معرفی کند.
  • رقابت با همکاران
    زمانی که صحبت از ساخت تابلو می شود نمیتوان جنبه رقابتی آن را در نظر نگرفت. اگر از یک تابلوی جذاب و منحصر به فرد برای فروشگاه خود استفاده کنید به سادگی در میان رقبایتان متمایز می شوید. مشتریان خرید از یک فروشگاه شیک با یک تابلوی جذاب را نسبت به فروشگاهی که هیچ خلاقیتی در این زمینه به خرج نداده ترجیح می دهند.
  • تبلیغات دائمی
    از تابلو می توانید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی همیشگی استفاده کنید. برای اینکه کسب و کارتان پیشرفت کند نیاز به تبلیغات هدفمند خواهید داشت. ساخت یک تابلوی مناسب می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

جایگاه تابلوسازی در جهان

جایگاه تابلوسازی در جهان به دلیل نقش موثری است که در تبلیغات محیطی دارد و می تواند در جذب مشتری و فروش محصولات تاثیر زیادی داشته باشد. در ابتدا تابلوها به شکل کاملا ساده بودند و پس از آن با ورود دستگاه های پیشرفته در ساختار آن ها تغییرات زیادی ایجاد شد.

با استفاده از نرم افزارهای مختلف امکان طراحی تابلوهای دو بعدی و سه بعدی نیز ایجاد شده است که این روزها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. صنعت تابلوسازی به سمتی کشیده شده است که امروزه تمام کسب و کارها تمایل به استفاده از تابلو در جهت تبلیغات خود را دارند. صنعت تابلوسازی در کشور ما نیز مانند سایر کشورهای جهان این روزها پیشرفت زیادی کرده است.

خرید تابلو از پارسه

تابلوسازی جزء صنایع پیشرفته و رو به رشد در ایران محسوب می شود. ما در مجموعه تابلو سازی پارسه در زمینه ارائه تابلوهای مختلف فعالیت میکنیم و شما عزیزان می توانید به سادگی تابلوی مورد علاقه و مناسب خود را از مجموعه ما تهیه نمایید.

تابلوهای ارائه شده توسط ما همگی از متریال درجه یک ساخته شده اند و از طرح های متنوعی برخوردار هستند. برای خرید تابلو با بهترین طراحی و مناسب ترین قیمت کافیست همین حالا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

جایگاه تابلوسازی در جهان

خرید تابلو

سخن آخر

در این مطلب به بررسی جایگاه تابلوسازی در جهان و مسائل پیرامون آن پرداختیم. تابلوسازی جایگاه ویژه ای در تبلیغات به ویژه تبلیغات محیطی دارد و می تواند نقش بسزایی در جذب مشتری داشته باشد. یک فروشگاه در هر زمینه ای که فعالیت کند نمی تواند بدون نصب تابلو خود را به مشتریان معرفی نماید. نصب یک تابلوی مناسب نه تنها شما را به بهترین شکل به مشتریان معرفی میکند بلکه تاثیر زیادی در افزایش فروشتان خواهد داشت.

سوالات متداول جایگاه تابلوسازی در جهان

اولین تابلوی تبلیغاتی در جهان کدام نوع بود؟
پس از تابلوهای چاپی و خطاطی شده برای نخستین بار در سال ۱۹۲۹ تابلویی از جنس نئون ساخته شد. برای ساخت این نوع تابلو از لوله های خام که توانایی انتشار نور را داشتند استفاده می کردند.

قیمت تابلوی تبلیغاتی چقدر است؟
برای قیمت تابلوی تبلیغاتی نمیتوان یک عدد ثابت را در نظر گرفت به دلیل اینکه این موضوع به عوامل مختلفی مانند نوع طراحی تابلو و متریال به کار رفته در آن بستگی دارد.

چرا باید پارسه را برای خرید تابلو انتخاب کنیم؟
مجموعه پارسه دارای سال ها تجربه و سابقه درخشان در این زمینه است و در طول سالیان فعالیت خود توانسته رضایت تمام مشتریانش را به دست آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *