تفاوت بنر چینی و بنر ایرانی
تفاوت بنر چینی و بنر ایرانی

تفاوت بنر چینی و بنر ایرانی

آشنایی با رول بنر چینی و مشخصات این بنر

بنرهای چینی یکی از بنرهای معروف در بازار ایران می باشد.

بنر نیز انواع محتلفنی دارد. که با توجه به سایز و انس بنر دسته بندی می شود. رول بنر خام چینی با كيفيتی مرغوب و سطحی صاف و براق، به شما یک چاپ شفاف و درخشان ارائه می دهد.

خوب است بدانید که سطح خاص این نوع بنر به دلیل داشتن روزنه های بسیار ریز، مصرف جوهر را کاهش می دهد. همچنین لازم به ذکر است که باعث افزایش بازده کار می شود.

شما می توانید با استفاده از این نوع بنر با صرف مقدار کمتری جوهر به کیفیت چاپ مورد نظر خود دست یابید.

این نوع بنر با عبور 5 تا 10 درصد نور از خود بیشترین درخشندگی و شفافیت چاپ را از خود نشان می دهد. رول بنر خام چینی توسط شركت مبین تک در وزن های متفاوتی عرضه می شود. از جمله 8 انس، 10 انس، 13 انس که متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده اند.

آشنایی با رول بنر ایرانی و مشخصات این بنر

بنر ایرانی که نام دیگرش بنر پلاس می باشد یکی از بهترین دست آوردهای بنر خام در صنعت چاپ محسوب می شود. قیمت یک رول بنر ایرانی بسیار مقرون به صرفه تر از بنر چینی می باشد.

که به همین دلیل است که قیمت چاپ با بنر ایرانی نیز ارزان تر از سایر بنر ها می باشد. فروش عمده رول بنر خام ایرانی در مبین تک انجام می پذیرد.

بنر ایرانی به بنر مات نیز معروف می باشد. بنر ایرانی خصوصیات زیادی دارد که توجه چاپخانه داران را به خود جلب کرده است.

از جمله خصوصیات بنر خام ایرانی می توان به حالت ارتجاعی این بنر اشاره کرد. همچنین بنر ایرانی مناسب برای پانچ شدن و دارای کیفیت چاپ عالی می باشد.

قیمت مناسب تر نسبت به بنرهای دیگر و دوام بسیار بالاتر نسبت به سایر بنرها باعث شده است که به یکی از پرطرفدار ترین مدل های بنر تبدیل شود.

این نوع بنر در برابر شرایط محیطی مقاومت بسیار خوبی از خو د نشان می دهد. تولید بنر ایرانی در داخل کشور است و نیازی به واردات ندارد.

تفاوت بنر چینی و بنر ایرانی

حال که با هر دو مدل بنر ایرانی و چینی آشنا شدید. نوبت آن است که شما را با تفاوت بنر چینی و بنر ایرانی آشنا کنیم.

تا بتوانید از میان این دو بهترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.

به دلیل اینکه بنر ایرانی بیشتر از الیاف نخ استفاده شده است علاوه بر مقاومت بسیار بالا نسبت به سایر بنرها دارای قمیت مناسب تری نیز می باشد. قیمت بنر ایرانی در حدود ۴۰ درصد کمتر از بنر چینی است. که این امر می تواند به موفقیت این بنر در بازار کمک کند. اما بنر های چینی نیز براق هستند و چاپ شما را براق تر و شفاف تر می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *