امروزه کسب و کارهای مختلفی در مغازه ها مشغول به فعالیت هستند که تمامی آنها برای جذب مشتری و کسب درآمد خود از انواع روش های تبلیغاتی استفاده می کنند که یکی از کاربردی ترین آنها تابلو مغازه است؛ در حقیقت با سفارش تابلو مغازه می توان مشتریان بسیاری را به خرید و یا استفاده از خدمات یک مغازه سوق داد که در ادامه قصد داریم به انوع تابلو مغازه، نمونه های جدید، قیمت تابلو مغازه و نکات مهم در سفارش آن بپردازیم.
تابلو به معنی نشانه است و تابلو مغازه یعنی نشانه مغازه که یکی از مهمترین فاکتورها در رابطه با شناخته شدن نام و نوع فعالیت مغازه می باشد که با داشتن این شناسه مهم می توان درصد بالای موفقیت در کسب کار را رقم زد.

انواع تابلو مغازه

ساخت تابلو مغازه در انواع مختلفی توسط شرکت های تابلو سازی انجام می شود که برخی از آنها عبارتند از تابلو مغازه چوبی، تابلو مغازه چلنیوم، تابلو مغازه استیل، تابلو مغازه فلکسی، تابلو مغازه ال ای دی، تابلو کامپوزیت مغازه و… که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

تابلو مغازه چوبی

یکی از انواع تابلو مغازه که امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است تابلو چوبی مغازه می باشد که معمولا به عنوان زیر سازی حروف های برجسته مورد استفاده قرار می گیرد.

چوب هایی که می توان به عنوان تابلو چوبی سردر مغازه از آنها استفاده کرد انواع مختلفی دارند که یکی از مقاوم ترین آنها چوب ترمووود است و بهترین نوع آن نیز چوب ترموود فنلاند می باشد.

به طور کلی دلیل اینکه چوب های ترمووود از مقاومت بالایی برخوردار هستند روش ساخت و فرآیند تولید در آنها می باشد که یکی از مهمترین فرآیندها در تولید چوب ترموود، حرارت دیدن چندین مرحله ای چوب در دمای 100 تا 220 درجه سانتیگراد است که این عمل باعث می شود تا حشرات موذی داخل چوب کاملا از بین رفته و در نهایت چوب ترمووود مقاوم شود.

تابلو مغازه چلنیوم

تابلو چلنیوم نوعی حروف برجسته است که از پر کاربردترین و پر استفاده ترین تابلو برای سردر مغازه ها بشمار می رود؛ تابلو چلنیوم مغازه نقش بسیار پر رنگی در دیده شدن و شناخته شدن مغازه ها دارد که مسلما با سفارش و نصب آن برای سردر مغازه می توان فروش محصولات و درآمد مغازه را افزایش داد.

 

انواع تابلو مغازه چلنیوم

چلنیوم به عنوان یک تابلو برجسته مغازه به شکل های مختلفی تولید می شود که از انواع آن باید به تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم دوبل، تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم هفت رنگ و تابلو چلنیوم اشاره کرد.

استفاده و کاربرد هر کدام از تابلوهای چلنیوم متناسب با نوع کسب و کار مغازه از نکات مهمی است که باید به آن دقت شود تا در نهایت بتوان یک تابلو چلنیوم زیبا و مناسب برای مغازه سفارش داد.

تابلو مغازه کامپوزیت

کامپوزیت یک متریال از جنس آلومینیوم است که برای ساخت تابلو مغازه مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین کاربرد آن به این صورت است که بر روی سردر مغازه نصب می شود و بعد از آن، حروف های برجسته مانند حروف چلنیوم، حروف استیل و… روی کامپوزیت نصب می شود.

از مزیای تابلو کامپوزیت مغازه هم می توان به تنوع رنگ، دوام و ماندگاری آن در برابر شرایط مختلف جوی اشاره نمود که همین موارد از دلایل سفارش تابلو مغازه کامپوزیت توسط مشتریان بشمار می رود

تابلو مغازه استیل

یکی از مهمترین کاربردهای متریال استیل که امروزه در سطح شهر و سر در مغازه ها قابل رویت است ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که معمولا به شکل حروف برجسته استیل ساخته می شوند و به عنوان تابلو مغازه به کار می روند.

تابلو استیل در انواع متفاوتی قابل تولید است که تنوع رنگ در آنها از نظر روشنایی و متریال استیل یکی از مزیت های این نوع از حروف برجسته بشمار می رود و با توجه به اینکه بیش از پنجاه دهه از ورود استیل به حرفه تابلو سازی می گذرد کماکان یکی از تابلو های پر فروش در این حرفه بشمار می رود.

از انواع تابلوهای استیل در تابلو سازی می توان به مواردی مانند تابلو استیل نور اندریک، تابلو استیل رینگی، تابلو استیل و نئون پلاستیک و تابلو استیل پانچی اشاره نمود که هر کدام از آنها از مهمترین گذینه ها در ساخت تابلو مغازه بشمار می روند.

تابلو مغازه لاسوگاسی

تابلو لاسوگاسی یکی از تابلوهای تبلیغاتی است که با استفاده از لامپ های گرد فلامنتی یا ال ای دی ساخته می شود که معمولا لامپ ها، داخل حروف برجسته و یا دور تا دور زمینه تابلو نصب می شود.

علت نام گذاری تابلو لاسوگاسی هم برگرفته از شهر لاس وگاس آمریکاست که به شهری نورپردازی شده معروف است و می توان بسیاری از این مدل تابلوها را در این شهر مشاهده نمود؛ لازم به ذکر است که برخی از مشتریان تابلو لاسوگاسی را با عنوان تابلو تگزاسی هم نام می برند.

تمام مغازه ها می توانند از تابلو لاسوگاسی استفاده کنند اما بیشترین کاربرد آن مربوط می شود به فست فودها، رستوران ها، اسباب بازی فروشی ها، شهر بازی ها، بستنی فروشی ها و

تابلو مغازه لبه سوئدی

تابلو لبه سوئدی یکی دیگر از انواع تابلو برجسته مغازه است که ظاهری مشابه حروف چلنیوم دارد و قابل نورپردازی نیز می باشد

حروف برجسته لبه سوئدی یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی برای مغازه بشمار می رود که در جذب مشتری و فروش محصولات مغازه داران از ابزارهای مفید تبلیغاتی می باشد.

نکته فنی در رابطه با حروف لبه سوئدی هم این است که در ساخت حروف لبه سوئدی، پلکسی گلاس روی لبه قرار می گیرد و در ساخت حروف چنلیوم، پلکسی گلاس در حدود 5 میل داخل لبه قرار داده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *