تابلو مغازه چیست و چه تاثیری در موفقیت کسب و کار دارد؟

تابلوسازی از جمله روش های مرسوم تبلیغاتی است، که از زمان های خیلی دور تا هم اکنون برای معرفی کسب و کار ساخته می شود. البته برای تبلیغات روش های زیادی وجود دارد که می توان در محل کسب و کار خود از آنها استفاده کرد تا بتوان مشتریان بیشتری داشته و در نتیجه مقدار فروش بیشتری را نیز تجربه کنید.

در رابطه با سوال تابلو مغازه چیست ، باید گفت که یکی از دیگر راه های تبلیغاتی، استفاده از کاتالوگ محصولات و بروشور یا قرار دادن استندهای تبلیغاتی در جلوی درب فروشگاه ها و مغازه ها، پخش تراکت و دیگر راه ها می باشد، که برای معرفی کسب و کار و جذب مخاطب بسیار مفید است . پس با تابلوساز تهران در این مقاله با موضوع تابلو مغازه چیست همراه باشید.

اما برای نصب تابلو برای مغازه، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تابلو مغازه چیست و چه نوع تابلویی مناسب مغازه است؟ و کدام تابلو از لحاظ هزینه ها مقرون به صرفه تر است؟ باید گفت که مقرون به صرفه بودن قیمت تابلو به میزان بودجه صاحبان مشاغل بستگی دارد، هر چیزی که قیمت بالاتری داشته باشد شیک تر، زیبا تر و جذاب تر است.

برای ساخت تابلو تبلیغاتی برای مغازه می توان از انواع متعدد تابلوهایی مانند تابلو چلنیوم ، تابلو کامپوزیت، تابلو استیل، تابلو ترموود، تابلو فلکسی، تابلو نئون پلاستیک، تابلو برجسته، تابلو ال ای دی و تابلو روان و دیگر انواع تابلوهای تبلیغاتی استفاده کرد. اما اینکه بدانیم “تابلو مغازه چیست” و کدام تابلو مناسب است بستگی به بودجه و قیمت تابلو مغازه دارد.

تابلو مغازه چیست و چه تاثیری در موفقیت کسب و کار دارد؟
   

بهتر است که برای انتخاب تابلو از جدیدترین متد روز استفاده شود تا بتوان چند سال از آن استفاده کرد و نیازی به تعویض نداشته باشد. تا به اینجا با پاسخ تابلو مغازه چیست، آشنا شدید، اما اینکه کیفیت تابلو چگونه است در ادامه در این باره صحبت می کنیم.

در جواب تابلو مغازه چیست باید گفت که کیفیت تابلو مغازه به کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن و همچنین نحوه ساخت، نصب و اجرا بستگی دارد. در یک تابلو نوع ورقه های کامپوزیت، پی وی سی، پلکسی یا چوب که به عنوان زیر ساز مورد استفاده قرار می گیرد، و همچنین اندازه ضخامت این ورق ها، شرکت تولید کننده آنها و بسیاری موارد دیگر در کیفیت تابلو تاثیر می گذارد.

چلنیوم ها به صورت رول های ۷- ۹- ۱۱ سانتی متری به دو صورت ساده و طرح دار در رنگ های متنوع موجود هستند که رنگ های نقره ای و طلایی آن بیشترین کاربرد را دارند. قیمت رول چلنیوم بر اساس متراژ آن نیز متغیر است. لبه های چلنیوم نیز دارای کیفیت های متفاوتی هستند که بزرگترین و برجسته ترین برند آن شرکت اسپانیایی آلوراپید است که نام این برند بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است؛ این محصول دارای ماندگاری و کیفیت بالایی است.

sتمامی این ترفندها بستگی به تابلو ساز دارد، در نتیجه در هنگام سفارش تابلو به تابلو سازی، که کارتان را به او سفارش می دهید دقت نمایید و حتما بدانید که تابلوی مغازه چیست و سعی کنید یک تابلو ساز حرفه ای و متخصص را برای کار خود انتخاب نمایید.

برخی تابلو سازها ممکن است هنگام مراجعه قیمت کمتری را ارائه دهند اما در زمان تحویل کار، تابلو کیفیت مناسبی نداشته باشد. بهتر است که با کمی هزینه بالاتر یک تابلو تبلیغاتی با کیفیت را تحویل بگیرید.

روشنایی انواع تابلو های مغازه از طریق لامپ های ال ای دی و یا اس ام دی تامین می شود که اگر قصد تهیه این لامپ ها را دارید، پیشنهاد می شود که جنس کره ای آن را خریداری نمایید که بسیار مقاوم هستند و شدت نور زیادی را از خود متصاعد می کند. تا به اینجا با اینکه تابلو مغازه چیست و کیفیت و روشنایی آن نیز آشنا شدید، در ادامه به شما در انتخاب نوع تابلو کمک می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *