تابلو ال ای دی ثابت در رشت

معرفی تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ها از جمله ابزارهای تبلیغاتی بسیار مناسب و ارزان قیمت هستند که امروزه نه تنها مغازه ها بلکه شرکت ها و دفاتر نیز از آنها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای معرفی برند خود بهره میبرند. انواع تابلو ها تاکنون معرفی و تولید شده اند که در این بین باید به تابلو ال ای دی ثابت اشاره نمود.

تابلو ال ای دی ثابت همانطور که از نامش نیز پیداست از جمله تابلوهای تولید شده با لامپ های ال دی میباشد که این لامپ ها از اصلی ترین تفاوت های این تابلو با دیگر تابلوها محسوب میشوند. تابلو ال ای دی ثابت بر خلاف تابلو های روان تصاویر را به صورت ثابت به نمایش در می آورند و دیگر خبری از به حرکت در آمدن تصاویر نیست.

تابلو ال ای دی ثابت میتواند یک کلمه و یا یک جمله را به تصویر بکشد و از آن برای تابلوی سردرب مغازه و فروشگاه و یا دفتر کاری استفاده می شود.

مجموعه تابلو سازی پارسه در رشت از مراکز معتبر طراحی و تولید تابلو در کشور میباشد که تجربه و تخصص بالای این مجموعه و بکارگیری از متریال های با کیفیت باعث شده تا کلیه مشتریان رضایت کاملی از خرید تابلو داشته باشند.

استحکام تابلو ال ای دی ثابت

یکی از ویژگی هایی که یک تابلو  باید از آن برخوردار باشد استحکام آن است و باید بتواند در برابر عواملی که ممکن است به تابلو آسیب وارد آورد به خوبی مقاومت کند. تابلو ال ای دی ثابت با توجه به اینکه از متریال های با کیفیتی در ساخت خود بهره میبرد به یکی از محکم ترین تابلو ها تبدیل شده است.

تابلو ال ای دی ثابت شاید در ظاهر چندان مقاوتی نداشته باشد اما اینگونه نیست و نباید از روی ظاهر آنرا قضاوت نمود. این تابلو ها میتوانند مقاومت خوبی را در برابر عوامل گوناگون از خود نشان دهند.

تابلو ال ای دی ثابت در رشت
تابلو ال ای دی ثابت در رشت

تعمیرات کم هزینه تابلو ال ای دی ثابت

یکی از مشکلاتی که تابلو ها با آن مواجه هستند و باعث میشود تا هزینه های نگهداری از آنها افزایش یابد هزینه تعمیرات و سرویس تابلو ها میباشد. تابلو ها به هر دلیلی ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و نیاز به تعمیر و سرویس داشتته باشند که از این رو تابلو ال ای دی ثابت به دلیل اینکه از مقاومت بالایی برخوردار است و همچنین از اجزای کمتری به نسبت دیگر تابلو ها برخوردار است هزینه های نگهداری را تا حد زیادی کاهش میدهد.

تابلو ال ای دی ثابت در مقایسه با دیگر تابلو هایی که از لامپ های ال ای دی بر روی خود بهره میبرند از هزینه تعمیرات کمتری برخوردار میباشد.

ساخت و تولید تابلو ال ای دی ثابت در کمترین زمان

بسیار مهم است که یک تابلو در مدت زمانی کوتاه تولید شود. بسیاری از مشتریان تابلو ها به زمان ساخت تابلو اهمیت زیادی میدهند و تمایل دارند تا تابلو های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند که از این رو تابلو ال ای دی ثابت مدت زمان کمی را برای ساخت و اجرا نیاز دارد. البته نه تنها ساخت تابلو بلکه اجرای آن نیز به زمان کمی نیاز خواهد داشت. اجرای این تابلو ها بسیار زمان کمتری نسبت به دیگر تابلو ها نیاز خواهد داشت.

مصرف بهینه تابلو ال ای دی ثابت

در تابلو هایی که از لامپ و لامپ های ال ای دی بر روی آنها استفاده میشود بسیار مهم است که مصرف بهینه ای داشته باشند. هر چه مصرف برق این تابلو ها بهینه تر باشد در نتیجه هزینه برق مصرفی نیز تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. تابلو ال ای دی ثابت در این بین از مصرف برق بسیار کمتری برخوردار میباشد و میتواند هزینه برق مصرفی را تا حد زیادی بکاهد که از مزیت های بزرگ آن نیز محسوب میگردد.

تابلو ال ای دی ثابت در رشت
تابلو ال ای دی ثابت در رشت

انواع تابلو ال ای دی ثابت

انواع تابلو ال ای دی ثابت را می توان در کسب و کارهای مختلف مشاهده نمود. انتخاب نوع تابلو در جذب مشتری و بهتر دیده شدن بسیار تأثیرگذار می باشد. البته نوع مشاغل، به نوبۀ خود، در انتخاب سبک تابلوسازی تبلیغاتی تأثیرگذار می باشد.

قیمت تابلو ال ای دی ثابت

نمونه تابلو ال ای دی ثابت، به افراد کمک می کند که بهتر بتوانند انتخاب تابلوی مورد نظر خود را داشته باشند. در واقع با رویت انواع تابلوسازی ال ای دی ثابت، مشاغل مختلف، که نیاز به تابلوی تبلیغاتی دارند، راحت تر طرح مورد نیاز خود را انتخاب می کنند. بدین وسیله متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اند، سفارش انواع تابلو ال ای دی ثابت مجموعۀ خود را خواهند داشت.

اجزای اصلی تشکیل دهندۀ تابلوهای ال ای دی ثابت را دیود با رنگبندی های مختلف تشکیل می دهد و قابلیت برنامه پذیری دارد. متناسب با درخواست مشتریان، در ابعاد مختلف و تراکم اندک و زیاد با کیفیت عالی قابل پیاده سازی می باشد. بنابراین با مشاهده نمونه انواع تابلو ال ای دی ثابت، به راحتی می توانید بهترین سبک طراحی تابلوهای ال ای دی را انتخاب نموده و سفارش دهید.

به طور کلی رنگبندی و میزان تراکم دیودهای نورانی، تأثیر مستقیم بر قیمت انواع  تابلو ال ای دی ثابت خواهد داشت.

مدل اجرای کار ال ای دی های ثابت

1-باکس ال ای دی

در این مدل اجرای زیرسازی ال ای دی یک باکس مربعی یا مستطیل یا بیضی شکل زمینه کار را میسازد و روی آن را به شکل حروف مد نظر یا نوشته یا شکل های مورد نظر برای پایه های ال دی های ثابت در می آورند سپس ال ای دی ها روی آن کار می شوند

این مدل تابلوها را می توان در قاب فلزی قرار داد و در فضای باز ازآن استفاده نمود.برای آب بند نمودن این قاب ها حتما از چسب آکواریوم استفاده میکنند و در صورت امکان قاب را در جایی قرار میدهند که کمتر در معرض باران و یا نور شدید آفتاب قرار گیرد.

 

برای زیبا تر شدن کار مخصوصا در ال ای دی های ثابتی که در داخل اجرا می گردد می توان از لبه چنلیوم استفاده نمود تا یک باکس بسیار شیک را ساخته شود ولی عموما باید از لبه های ساده استفاده نمود.

2-ال ای دی های ثابت دورگیری شده

در این مدل زیر سازی به شکل خود حروف بریده می شود و حاشیه ی نوشته ال ای دی کار می شود برای اجرای سیم کشی بهتر است که ال ای دی ثابت 2سانت داخل تر باشند.مزیت این مدل کار برای ویترین ها است که داخل ویترین دید خود را از دست ندهد.این مدل کار بیشتر پشت شیشه های ویترین نصب می گردند.

تابلو  ال ای دی های ثابت با برق 12 ولت روشن می شوند و معمولا به یک فلاشر متصل می باشند که این فلاشر برای کنترل نور و مدل های خاموش روشن شدن تابلو موثر است و حتی یک آیتم برای کنترل سرعت بازی ها روی آن تعبیه شده است.

تابلو ال ای دی های ثابت از نور دهی بالایی برخوردار اند لذا توصیه ما به شما این است که سعی کنید نور این ال ای دی ها را در حد نرمال قرار دهید و از فلاشر برای ال ای دی های ثابت استفاده نمایید این دو عمل باعث افزایش عمر ال ای دی های ثابت می گردد.

تابلو های ال ای دی ثابت جایگزین فراگیری برای تابلوهای نئون قدیمی شدند و این مدل تابلو ها را به صورت کامل از دور رقابت حذف نمودند. شدت نور بالا مصرف بسیار پایین برق در تابلو ال ای دی های ثابت باعث میل بیشتر مشتریان برای استفاده از این تابلو ها شده است.بخصوص اینکه تنوع رنگ های زیبا و مدل های اجرایی این ال ای دی ها که در تابلو های نئون امکان پذیر نبود.

مصرف بسیار پایین ال ای دی های ثابت بسیار موثر است در جبران هزینه های آن به عبارتی با در نظر گرفتن مزیت های این تابلو و مقایسه آن با نئون های قدیمی این تابلو در عرض چند ماه پول خود را به شما بازمی گرداند.

اجرای ال ای دی توسط دست و به صورت دانه به دانه انجام می گیرد . انجام عملیات بر روی تک تک آن ها و با دست باعث زمان بر شدن اجرای این نمونه تابلو در تابلو سازی می گردد.زیر سازی این تابلو ها معمولا از چوب یا ام دی اف 3 میل می باشد که با روکش کاغذی سطح این چوب پوشانده شده است.

شکل کار و جای پایه توسط دستگاه لیزر ایجاد می گردد. دقت کنید تا سوراخ ها منظم و قطر آن ها به اندازه باشد.در صورت گشاد بودن آن ها پایه ها درست در جای خود قرار نمی گیرند و در صورت تنگ بودن هم پایه ها در ست جا نمی خورند.

ابتدا باید ال ای ذی های ثابت را بر روی کار سوار کرد به گونه ای که پایه مثبت اولی کنار پایه منفی دومی قرار گیرد و به همین ترتیب تا پایان کار ادامه دهید.بعد از جاگذاری تمام لامپ ها با چسب نواری پهن آن ها را در جای خود ثابت نمایید و کار را برگردانید.

بنا به جریان و ولتاژ باید آن ها را به دسته های 4تایی یا 6 تایی تقسیم کرد و پایه های منفی و مثبتی که کنار هم قرار گرفتن را به هم متصل میکنند و لحیم کاری میکنند ابتدا و انتهای هر دسته یک پایه مثبت و یک پایه منفی باقی می ماند که باید که پایه های مثبت را به بیرون دسته خم میشود و پایه های منفی  به داخل دسته خم می شوند.

در مرحله آخر با سیم بدون لاک پایه های مثبت را به هم و منفی ها  به یکدیگر متصل می شوند و در نهایت به منبع تغذیه متصل می شوند تا تابلو ال ای دی  روشن گردد .

برای بازی کردن و خاموش روشن شدن تابلو ال ای دی های ثابت می توان بین تابلو و منبع تغذیه از یک فلاشر استفاده نمود. معمولا فلاشر ها وظیفه قطع و وصل کردن منفی مدار را به عهده دارند . این مزیت می تواند به ما کمک کند تا تابلو را به چند دسته تقسیم کنیم و هر دسته را جدا خاموش و روشن کرد و افکت ها و بازی های بیشتر را بتوان روی کار اجرا نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *