بهترین نوع طراحی برای تابلو هتل

انتخاب بهترین نوع طراحی برای تابلو هتل عوامل موثر در جذابیت و جلب مسافران می‌باشد که امروزه شما این طراحی را در لوگوها و سبک‌های مختلفی مشاهده می‌کنید.

شما باید در انتخاب طراحی برای تابلو هتل موارد زیادی را رعایت کنید که این موارد از رنگ‌ها و مواد استفاده شده تا طراحی و نوع خط گرفته شده است. در ادامه ما به صورت اختصاصی به تابلو هتل و هدف اصلی از ساخت و انواع مختلف آن اشاره می‌کنیم پس بهتر است در این مطالب با ما همراه باشید.

تابلو هتل چیست؟

بسیاری از افراد با کلمه تابلو هتل آشنا نیستند و باید بگوییم که تابلو هتل یکی از عناصر ارتباطی و هویتی هتل‌ها است که نه تنها نام و برند هتل را نشان می‌دهد بلکه شما می‌توانید اطلاعات این هتل از جمله دسته‌بندی ستاره هتل و آدرس و حتی تلفن‌ها را مشاهده کنید.

این هتل نقش بسیار زیادی در جلب توجه مشتریان دارد چون به کمک این هتل مشتریان می‌توانند تمام ویژگی‌ها و امتیازات خاصی که این هتل به آنها ارائه می‌دهد را مشاهده کنند در واقع یکی از عوامل مهم تبلیغاتی و هویتی است که بیشتر هتل‌های معروف و سرشناس از این تابلو استفاده می کنند.

بهترین نوع طراحی برای تابلو هتل

تابلو هتل

هدف طراحی و ساخت تابلو های هتل چیست؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که بگویید هدف اصلی از طراحی و ساخت تابلوهای هتل چیست که ما در اینجا به صورت کلی به اهداف این تابلو می‌پردازیم.

در واقع باید بگوییم که هدف کلی از طراحی و ساخت این محصول این است که یک تصور مثبت برای مشتریان ایجاد کند و افرادی که به عنوان یک گردشگر خارجی وارد آن کشور می‌شوند به راحتی بتوانند از خدمات هتل آشنا شوند در واقع معرفی هتل به صورت اختصاصی برای مشتری و گردشگران امکان‌پذیر است.

از طرفی دیگر تابلوی هتل می‌تواند به عنوان علامت تجاری برای هتل باشد و می‌تواند در میان رقبا در بازار شناخته شده شود. هتل‌های مختلفی در سطح شهر وجود دارند که افراد با این طراحی و ساخت تابلوها می‌توانند هر کدام از آنها را بشناسند در واقع این تابلو رزومه منحصر به فردی برای هتل‌ها به حساب می‌آید.

با انواع مختلفی از تابلوهای هتل آشنا شوید!

تابلوهای هتل که یکی از عوامل مهم در برابر ارتباط با مشتریان هستند در طرح‌ها و انواع مختلفی وارد بازار شده‌اند که تنوع بسیار زیادی دارند و ما در زیر به ۱۰ مورد از آنها می‌پردازیم.

  • تابلوهای نئون، یکی از شناخت شده‌ترین تابلوهای هتل هستند که شما با استفاده از این تابلوها می‌توانید در شب مشتریان زیادی را جلب کنید چون در درون تابلو نئون نورهایی وجود دارد.
  • بیشتر هتل‌هایی که به صورت سنتی و کلاسی طراحی شده‌اند از تابلوهای چوبی استفاده می‌کنند.
  • تابلوهای فلزی، بسیار مقاوم هستند و در برابر عوامل‌های مختلف از جمله شرایط مختلف آب و هوای مقاومت زیادی نشان می‌دهند و میزان مصرف این تابلوها بسیار کم است.
  •  تابلو های دیجیتال،نمایشگرهای الکترونیکی هستند که می‌توانند اطلاعات روزانه و حتی نرخ‌ها یا هر نوع پیام دیگری را نشان دهند.
  • تابلوهای گرافیکی یکی دیگر از تابلوهای طراحی شده در هتل‌ها هستند که یک طراحی هنری و گرافیکی خاصی را به خود اختصاص داده‌اند.
  • نوع دیگری از انواع تابلوهای هتل به نام تابلوهای با حکاکی هستند که روی سطوحی مثل چوب یا فلز حکاکی شده است.
  • تابلوها با ترکیب چندین ماده مانند فلز و شیشه‌ای یا چوب و فلز باعث ساخت مدل دیگری از تابلوهای هتلی شده‌اند.
  • تابلوهای دیگری که امروزه مورد استفاده بیشتر هتل داران قرار گرفته تابلوها با استفاده از نور پس زمینه هستند.
  • تابلوهای ساده با متن فقط به نام و سایر اطلاعات پایه اشاره می‌کنند و به دلیل ساده بودن طرفداران زیادی دارند.
  • تابلوهای سه بعدی با استفاده از حجم و ابعاد سه بعدی یک تابلوی بی‌نظیری را برای هتل داران ارائه می‌دهد.
    شما می‌توانید هر نوع از این هتل‌ها را بر اساس نیاز و حتی بودجه و سبک هتل خود انتخاب کنید و دقت داشته باشید که انتخاب درست می‌تواند شما را در جذب مشتری کمک کند.
بهترین نوع طراحی برای تابلو هتل

انواع مختلف تابلو هتل

مناسب ترین تابلو هتل چه شرایطی دارد؟

مناسب‌ترین تابلوهای هتل باید شرایطی را به خود اختصاص دهند تا هتل داران بتوانند از تمام امتیازات این تابلوها برخوردار باشند که در زیر ما به چند مورد از شرایط و ویژگی‌های مهم می‌پردازیم.

  • مهمترین ویژگی که تابلوی هتل دارد این است که از نظر طراحی و رنگ‌ها و حتی فونت‌ها و عناصر گرافیکی با برند هتل سازگار باشند در واقع برند باید با استایل هتل تطابق داشته باشد.
  • خوانا بودن یکی دیگر از شرایط اساسی و مهم می‌باشد چون متن تابلوها باید به راحتی قابل خواندن باشد از این رو شما باید از فونت‌های خوانا با اندازه‌های مناسب استفاده کنید.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های تابلوی هتل این است که در هر شرایطی قابل دیدن باشد تا مسافران بتوانند از امتیازات هتل مورد نظر برخوردار شوند.
  • تابلوهای هتل باید در مکان‌های مناسبی قرار بگیرند که مهمان‌ها به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند که این تابلوها بهتر است در ورودی هتل و یا راهروها و حتی ایستگاه‌های آسانسور و دیگر مکان‌های مهم باید قرار بگیرد.
  • این امر را فراموش نکنید که تابلوهای هتل باید اطلاعات مفیدی را در اختیار دیگران بگذارد به عنوان مثال باید نام هتل و آدرس و حتی شماره تماس به صورت کامل روی این تابلوها درج شود.
  • تابلوی هتل در طراحی و تصاویر و حتی لوگوهایی قرار می‌گیرند و شما باید این امر را در نظر داشته باشید که به گونه‌ای باشد که توانایی جلب مهمانان را داشته باشد.
  • تابلوهای هتل باید در شرایطی باشد که بتواند در برابر عوامل‌های مختلف از جمله باران و باد و حتی گرما و سرما از خود مقاومت نشان دهد تا به مدت طولانی قابل استفاده باشد.
  • این امر را فراموش نکنید که این تابلوها به طور کامل باید با محیط زیست سازگاری نشان دهند و همچنین در هر زمانی به صورت پایدار عملکرد خود را ایفا کند.
  • در هنگام نصب این تابلوها مطمئن شوید که تابلو با کیفیت بالا و به شکل صحیح ساخته شده تا از نظر ظاهری تمیز و حرفه‌ای باشد.
بهترین نوع طراحی برای تابلو هتل

مناسب ترین تابلو هتل

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم درباره تابلوی هتل و بهترین نوع طراحی برای تابلو هتل و حتی انواع آن بپردازیم و اگر شما قصد نصب این نوع تابلوها را دارید می‌توانید از مطالب ما استفاده کنید و به کمک مراکز‌ها و فروشگاه‌ها از این خدمات بهره ببرید.

سوالات متداول بهترین نوع طراحی برای تابلو هتل

چگونه یک تابلو هتل مناسب انتخاب کنیم؟ می‌توانید از خدمات مراکزهای مختلف بهره ببرید یا بر اساس سبک هتل آن را تهیه کنید.
تابلوی هتل چه نقشی در امور مالی دارد؟ شما با استفاده از تابلوی هتل مناسب می‌توانید مشتریان زیادی را جلب کنید و به یک درآمد مالی مناسبی برسید.

یکی از اصلی‌ترین نکات در انتخاب تابلوی هتل چیست؟ شما باید به موقعیت جغرافیایی و نورپردازی توجه داشته باشید.
قیمت ثابتی برای این محصول وجود دارد؟ خیر به دلیل وجود عوامل‌های تاثیرگذار متعدد.
پر طرفدارترین تابلو هتل کدام است؟ تابلوهای نئون و یا سه بعدی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *