کیفیت تابلو ال ای دی برد مسی در چیست؟

کسب و کار‌هایی که از تابلو‌های تبلیغاتی بهره‌مند می‌شوند باید بتوانند به شکل قابل توجهی جذاب باشند با توجه به این نکته به کار بردن هر تابلو تبلیغاتی نمی‌توانند دارای این فاکتور باشد. در هر صورت در تابلو‌های تبلیغاتی اجزا و ابزار‌های زیادی وجود دارد که باعث می‌شود تابلو تبلیغاتی دارای جذابیت فوق العاده‌ای باشد و به شکل زیادی نیز به کار برده می‌شود.

فواید تابلو تبلیغاتی بسیار زیاد است، در بیشتر موارد افرادی که از تابلو‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند به دنبال انتظاراتی نیز از آن می‌باشند و در برخی از موارد بدون این که اطلاعاتی در رابطه با تابلو‌های تبلیغاتی به دست آورند از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند و در نتیجه امکان بروز مشکل برای آن‌ها بیشتر می‌شود و موجبات نگرانی و نارضایتی از تابلو‌های تبلیغاتی را به وجود می‌آورد.

برای این که بتوان به این نکته دسترسی داشت ابتدا باید قسمت‌هایی را که برای تابلو تبلیغاتی به دست می‌آید را در نظر داشت و از آن بهره‌مند شد.

کیفیت تابلو ال ای دی برد مسی در چیست؟

برد مسی چیست؟

یکی از قسمت‌هایی که در تابلو‌های تبلیغاتی ال ای دی وجود دارد برد می‌باشد. یکی از مناسب‌ترین و بهترین برد‌هایی که در تابلو‌های تبلیغاتی به کار برده می‌شود برد مسی می‌باشد که جنس آن از مس است. برد مسی برای تابلو‌های تبلیغاتی ال ای دی ثابت به کار برده می‌شود و با توجه به این نکته تمامی اتصالاتی که بر روی این برد ایجاد شده است به صورت بسیار مستحکم و ثابت است.

ثابت و مستحکم بودن تابلو‌های تبلیغاتی باعث می‌شود که طول عمر بسیار زیادی را برای آن‌ها ایجاد کرد این طول عمر بالا به سودمند بودن تابلو‌های تبلیغاتی نیز کمک بسیار زیادی می‌کند و این نکته خود منجر به این می‌شود که بتوان از آن در فواصل زمانی طولانی بهره‌مند شد و به شکل گسترده ای از آن استفاده کرد.

بیشتر افراد هنگامی که قطعه یا وسیله‌ای را خریداری می‌کنند انتظاراتی را نسبت به خرید خود دارند که یکی از آن‌ها به کار بردن وسیله و ابزار در طولانی مدت است و خرابی‌های کمی که برای آن‌ها وجود دارد. برد‌های مسی نیز دارای خاصیت استحکام بالا و همین طور طول عمر بسیار زیادی هستند که این فاکتور خود به عنوان یکی از مزیت‌های مهم و اصلی تابلو‌های تبلیغاتی می‌باشد.

کیفیت تابلو ال ای دی

برد مسی می‌تواند بر روی کیفیتی که در تابلو ال ای دی وجود دارد نیز تاثیر بگذارد به این شکل که حتی در زمان خاموش بودن لامپ ال ای دی نمای جذابی برای تابلو‌های ال ای دی ثابت وجود دارد و تنها به روشن بودن لامپ‌های ال ای دی نمی‌باشد.

جذابیتی که برای تابلو ال ای دی در رشت وجود دارد باعث شده است که در طول روز نیز زیبایی خود را داشته باشند. بنابراین برد‌های مسی با توجه به تمامی ویژگی‌هایی که برای آن بیان شد نسبت به سایر برده‌ها دارای وجه تمایز بسیار بالایی است.

کیفیت تابلو ال ای دی برد مسی در چیست؟

برد‌های دیگری که در تابلو‌های تبلیغاتی ال ای دی به کار برده می‌شوند شامل:

  • پلاکسی
  • فیبر

نکته ای که در رابطه با برد‌هایی که در تابلو تبلیغاتی وجود دارد باید در نظر داشت میزان هزینه‌هایی است که برای آن‌ها وجود دارد بنابراین به کار بردن این نوع از برد باعث ایجاد هزینه‌های زیادی می‌شود که این خود نکته بسیار مهمی می‌باشد.

با این حال برخی از هزینه‌ها می‌توانند ارزش این که بتوان از آن‌ها بهره‌مند شد را دارند و کیفیت و کارایی که در آن‌ها وجود دارد میزان هزینه‌ها را کم رنگ می‌کند البته برای برخی از افراد نیز هزینه خود فاکتور بسیار مهمی است که منجر به این می‌شود که از تابلو‌های تبلیغاتی با این نوع از برد پرهزینه اما با کیفیت بهره‌مند نشوند.

مزیت پلاکسی گلاس

یکی از نکاتی که در رابطه با برد باید در نظر داشت نوع‌های آن است یکی از برد‌های دیگری که برای تابلو‌های تبلیغاتی به کار برده می‌شود پلاکسی گلاس است که از جنس پلاستیک می‌باشد.

نکته‌ای که در رابطه با تابلو‌های تبلیغاتی پلاکسی گلاس باید در نظر داشت میزان مقاوم بودن آن است و همین طور این که به شدت ضد آب می‌باشد. ضد آب بودن و همین طور مقاوم بودن در برابر گرما دو فاکتور ارزشمندی است که برای تابلو‌های تبلیغاتی با این نوع از برد وجود دارد.

دسته بندی که برای پلاکسی و نوع آن وجود دارد به چند شکل می‌باشد که شامل:

  • یک میلی متری
  • دو میلی متری
  • سه میلی متری

کیفیت تابلو ال ای دی برد مسی در چیست؟

با این حال رنگ‌های متنوعی نیز برای آن‌ها وجود دارد که شامل:

  • سبز
  • زرد
  • آبی
  • قرمز
  • سفید
  • مشکی

البته نکته‌ای که در رابطه با برد پلاستیکی باید در نظر داشت به این شکل است که نسبت به برد مسی کیفیت و استحکام بالایی نخواهد داشت و نمی‌توان به شکل مرغوبی از آن بهره‌مند شد با توجه به این موضوع باید این مطلب را در نظر داشت که برد مسی بالا‌ترین میزان کیفیت را به خود اختصاص داده است.

لامپ‌های ال ای دی نیز دارای اندازه‌های متفاوتی نسبت به سایر لامپ‌های ال ای دی می‌باشند با توجه به این نکته باید گفت که هر کدام از آن‌ها نیز دارای ویژگی‌ها و خاصیت‌های بیشماری برای خود می‌باشند.

انواع لامپ‌های ال ای دی

  • ال ای دی بیضی
  • ال ای دی کلاهی
  • ال ای دی فریم

ال ای دی بیضی دارای میزان نور بسیار زیادی هستند که به شدت می‌توانند در فضا‌هایی که تاریک هستند و شدت نور در آن‌ها کم است به کار برده شوند. ساختار آن نیز با توجه به اسمی که برای آن انتخاب شده است می‌باشد و به صورت بیضی است.

ال ای دی کلاهی یکی دیگر از لامپ‌های کم مصرفی است که می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد با توجه به این نکته باید گفت که لامپ‌های ال ای دی کلاهی ساختاری شبیه به کلاه دارند و شبیه به شیشه می‌باشند.

میزان نوری که از آن‌ها به دست می‌آید نسبت به نور ال ای دی اوال بسیار کم است و مارک‌های زیادی از این نوع از لامپ ال ای دی در بازار وجود دارد که مورد استفاده بسیاری از افراد قرار داده می‌شود و می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *