چرا تابلو چلنیوم انتخابی مناسب برای همه مشاغل است؟

کسب و کار ما در هر حوزه ای که باشد باید بتوانیم به نوعی توجه مشتریان را جلب کنیم. باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا نمایی مناسب از برندمان را به دیگران نشان دهیم. اگر به دنبال ایجاد تحولی عظیم در این زمینه هستید تابلو چلنیوم گزینه های ایده آلی به شمار می روند.

این تابلوها را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی می شناسند. ویژگی های منحصر به فرد آن ها باعث شده که برای تمام کسب و کارها قابل استفاده باشند. اینکه چرا تابلو چلنیوم انتخابی مناسب برای همه مشاغل است؟ را در ادامه مطلب مورد بررسی قرار می دهیم.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می رود. این تابلو با استفاده از ورق‌های پلکسی گلاس و لایه‌های فلزی تولید می شود. این محصول از کیفیت بینظیری برخوردار است و در برابر سرما و گرما مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

ورق‌ های پلکسی گلاس به کار رفته در این تابلو نقش بسیار مهمی را در نورپردازی داخلی آن دارند. نورپردازی باعث می شود که این نوع تابلوها زیبایی و جلوه فوق العاده ای داشته باشند.

چرا تابلو چلنیوم انتخاب اول است؟

به جرات میتوان گفت تابلو چلنیوم یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی است که از طرح های خلاقانه و رنگ های زیبایی در ساخت آن استفاده می شود. این طرح ها و رنگ های جذاب باعث می شوند که توجه مشتری به برند شما جلب شود. با کمک این تابلوها می توانید پیام کسب و کار خود را به بهترین شکل به مشتریان انتقال دهید.

به دلیل مقاومتی که این تابلوها در برابر شرایط جوی دارند تا سال ها سالم می مانند و شما می توانید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی همیشگی از آن ها استفاده کنید. شما این امکان را دارید از تصاویر و متن های خاص روی این تابلوها استفاده نمایید و به این شکل نظر رهگذران را بیشتر جلب کنید. این مزیت باعث می شود که فروش شما افزایش پیدا کند.

یکی از دلایلی که موجب شده تابلو چلنیوم انتخاب مناسبی برای همه مشاغل باشد این است که می تواند در کمترین زمان توجه مشتریان را جلب کند. به دلیل نورپردازی های مناسبی که این تابلوهای زیبا دارند در شب نیز می توانند جلوه بسیار خوبی داشته باشند.

چرا تابلو چلنیوم انتخابی مناسب برای همه مشاغل است؟

تابلو چلنیوم انتخاب اول تابلو تبلیغاتی

مزایای انتخاب تابلو چلنیوم

انتخاب تابلو چلنیوم دارای مزایای بسیاری است که در این بخش از مطلب قصد داریم آن ها را بررسی کنیم.

  • جلب توجه فوق العاده
    همانطور که در طول متن به این موضوع اشاره کردیم طراحی و رنگ های جذابی که در این تابلو به کار رفته اند در زمان کوتاهی نظر مشتریان را به خود جلب می کنند.
  • تبلیغ برند به شکل تاثیرگذار
    شما می توانید از تابلوهای چلنیوم به عنوان یک ابزار برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. با کمک این تابلوها قادر هستید هویت تجاری خود را به بهترین شکل به دیگران نشان دهید.
  • افزایش نرخ دیده شدن
    زمانی که این تابلوهای جذاب را در مکان های عمومی نصب می کنید در دیده شدن کسب و کار شما تاثیر بسزایی می گذارد.
  • ارتقاء هویت برند
    شما می توانید از طراحی های اختصاصی روی تابلوهای چلنیوم استفاده کنید. این موضوع باعث می شود که بتوانید هویت برند خود را به شکلی ماندگار و خاص نمایش دهید.
  • مقاومت زیاد در برابر تغییر فرم و رنگ
    یکی از مشکلاتی که در برخی تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد این است که بعد از مدتی فرم و رنگ خود را از دست می دهند. این موضوع باعث می شود که با گذشت زمان دیگر زیبایی سابق را نداشته باشند. یکی از مهم ترین مزیت های تابلوهای چلنیوم این است که در برابر تغییر فرم و رنگ مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند.

راهکارهای تشخیص تابلو چلنیوم اصل و تقلبی

در این بخش از مطلب قصد داریم شما عزیزان را با راهکارهای تشخیص نوع اصل و تقلبی تابلوهای چلنیوم آشنا کنیم. توجه به این نکات می تواند در داشتن انتخابی بهتر به شما کمک کند.

نوع اصلی این تابلوها در برابر بارش باران و نور آفتاب مقاومت زیادی دارد و رنگ و براقیت خود را حفظ می کند.

لبه های تابلو چلنیوم تقلبی بسیار نازک است. میزان این نازکی در بعضی از آن ها به اندازه ای است که با کمترین فشار دچار تغییر حالت می شوند.
تابلو چلنیوم اصل در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. این موضوع در مورد نمونه های تقلبی صدق نمیکند و ممکن است با هر ضربه و فشاری شکسته شوند.

جنس آلیاژهایی که در ساخت تابلوهای اصل به کار می رود بسیار مرغوب است و باعث می شود که از طول عمر زیادی برخوردار باشند.
نمونه های تقلبی این تابلوها ممکن است با قیمت های پایین تری به بازار عرضه شوند و این اختلاف قیمتی به دلیل استفاده از متریال بی کیفیت در ساخت آن ها است.

چرا تابلو چلنیوم انتخابی مناسب برای همه مشاغل است؟

تشخیص تابلو چلنیوم اصل و تقلبی

سخن آخر

با خواندن این مطلب دیگر ابهامی در زمینه اینکه چرا تابلو چلنیوم انتخابی مناسب برای همه مشاغل است باقی نمی ماند. مزایای استفاده از این تابلو برای کسب و کارها به اندازه ای است که پیشنهاد می کنیم حتما یکبار آن را امتحان کنید. استفاده از رنگ های جذاب و طرح های خلاقانه باعث می شود که این تابلوها تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند.

به این علت به شما توصیه می کنیم برای سفارش ساخت این تابلوها از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

سوالات متداول تابلو چلنیوم مناسب تمامی مشاغل

آیا تابلوهای چلنیوم مصرف انرژی بالایی دارند؟
این تابلوها با وجود نور و درخشندگی زیادی که در شب ایجاد می کنند نسبت به دیگر تابلوها مصرف انرژی کمتری دارند. از آن گذشته تولید گرمای این تابلوها نیز بسیار پایین است.

منظور از لایه های محافظتی در ساخت این تابلو ها چیست؟
در ساخت این تابلوها از نوارهای اسفنجی استفاده می کنند که مانع از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آن ها می شود. این موضوع موجب می شود که دوام این نوع تابلوها تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

قیمت تابلو چلنیوم چقدر است؟
برای قیمت این تابلو نمیتوان عدد ثابتی را تعیین کرد به دلیل اینکه فاکتورهای مختلفی روی آن تاثیر دارند. از میان آن ها می توان به مواردی مانند متراژ، قطر و اندازه قلم و نوع طرح تابلو اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *