پنل LED برای سقف‌ها و دیوارها چه کمکی می‌تواند انجام دهد؟

اصولا پنل LED در حال گسترش محدوده خانه هوشمند خود با یک پنل ikea ارائه می‌شود. اما ما در ادامه به این مسئله می‌پردازیم که این پنل‌های نوری چیست و چگونه کار می‌کند؟

پنل‌های نور از دیرباز در مطب، کلینیک‌های پزشکی و همچنین مغازه‌ها به کار می‌رفته است. به عنوان چراغ‌های سقفی مربع، پانل‌های نور مسطح عملکرد خود را انجام می‌دهند، اتاق‌ها را به بهترین شکل ممکن روشن می‌کنند. پس از مدتی تعدادی از تولید کنندگان نیز راه حل‌های روشنایی را برای خانه هوشمند ارائه می‌دهند. یک پنل سقف یا دیوار می‌تواند مطابق با سلیقه فردی تنظیم و کنترل شود.

پنل‌های نوری امروزی

اکنون افراد محدوده خانه‌های هوشمند خود را گسترش داده‌اند تا یک پنل نوری مخصوص حمام را در خود جای دهند. به عنوان مثال گونارپ، نام دیوار هوشمند یا لامپ سقفی، در یک نسخه مربع یا به صورت گرد موجود است.

دمای رنگ و درخشندگی را می‌تواند ارائه دهد. لامپ‌های LED می‌تواند با ریموت کنترل‌ها نیز کنترل یا ردیابی شود. وآلدی همچنین در حال حاضر یک چراغ سقف از طریق تلفن هوشمند با دستیار صوتی دیجیتال قابل کنترل است.
آن‌ها بسیار صاف هستند، بنابراین در سقف‌های پایین ینز جای می‌گیرند.پنل LED برای سقف‌ها و دیوارها چه کمکی می‌تواند انجام دهد؟

برای درخشان شدن دیوارها و تصاویر LED پنل‌ها

برای تنظیم حالت‌های روشنایی کوچک، یک صفحه روشنایی واحد می‌تواند مانند یک عکس درخشان روی میز یا یک دیوار قرار بگیرد. پنل‌های سبک هم می‌توانند به عنوان روشنایی کابینت یا قفسه کتاب استفاده کنند.

می‌توانید پنل LED را کم رنگ کنید؟

باید بگوییم که می‌توانید پنل LED را کم رنگ کنید و در خانه LED سفید که رنگی گرم است را برای یک محیط شام عاشقانه در نظر بگیرید و یا از سایه‌های سرد‌تر از سفید برای محل‌های کار می‌توانید استفاده کنید.

شما می‌توانید با استفاده از تلفن هوشمند با ریموت کنترل خود دمای رنگ را تنظیم کرده یا از دستیار صوتی خود بخواهید که این کار را انجام دهد. در این روش می‌توانید با توجه به وضعیت و روحیه مربوطه، هر اتاق را به صورت جداگانه روشن کنید.

رنگ‌ها را برای چه محیط‌هایی در پنل‌ها باید در نظر بگیریم؟

  • سفید گرم: برای یک فضای دنج، به عنوان مثال روی تخت خواب یا نیمکت
  • نور روز: تا حدودی خنگ و ظهر روشن است، این رنگ برای دفاتر و یا کارگاه‌ها ایده آل است
  • رنگ سفید خنثی: رنگ نورکاربردی، در حمام یا آشپزخانه به خوبی جا می‌گیرد.

آیا می‌توانم چراغ را در پنل‌ها تغییر دهم؟

باید درباره این سوال بگوییم که خیر! ال‌ ای دی به طور دائم در یک صفحه روشن نصب شده است، شما نمی‌توانید آن را تعویض کنید. اگر میزان نور به مرور زمان کاهش یابد، دیودهای جداگانه در پانل می‌شکنند، یک متخصص می‌تواند آن‌ها را تغییر دهد.

 

حال کمی با مفهوم پنل‌های LED آشنا می‌شویم

پنل LED پنل‌های مربعی یا مستطیلی هستند که می‌توانند به سقف وصل شوند. تابلو‌ها به روش‌های مختلف قابل LED در یک سقف معلق ساخته شوند یا رد یک قاب پنل می‌توانند با استفاده از کنترل از آن‌ها استفاده کنیم.

برای آنکه بتوانید LED را کم رنگ کنید، می‌توانید یک درایو کم نور را تهیه کنید. پنل‌های LED همچنین می‌توانند در اتاق‌های مرطوب مانند سونا نیز استفاده شوند. پنل LED در اندازه‌های مختلف و رنگ‌های روشن موجود است.

باید بگوییم که برای سقف‌های معلق LED می‌تواند یک گزینه ی ایده آل باشد. یان پنل‌ها با سایزهای مختلف می‌تواند متداول‌ترین پانل‌ها باشد. این تابلو‌ها قابل سفارش است و می‌توانید به راحتی شرکت مورد نظر خود را که در زمینه ی تابلو چلنیوم و تابلو LED فعالیت می‌کند، را پیدا کرده و از آن‌ها بخواهید تا طبق مصرفی که دارید برایتان تابلو LED بسازند.

پنل LED برای سقف‌ها و دیوارها چه کمکی می‌تواند انجام دهد؟

رنگ‌های روشن تابلو LED

  • تابلو LED 3000k
  • تابلو LED 4000K ( روشن‌ترین حالت)
  • تابلو LED6000K

می توانید تمام رنگ‌ها و تمام سایه‌های سفید را در LED مشاهده کنید. به طور مثال یک تابلو LED یک چراغ گرم و سفید ایجاد می‌کند. فضای دنجی را ارائه می‌دهد. پنل LED 3000K یک چراغ روشن بسیار سفید را فراهم می‌کند. این دمای رنگ نزدیک به نور طبیعی روز است. تابلو LED 6000K یک نور سفید و خنک را فراهم می‌کند. این درجه رنگ زمانی مناسب است که دید مناسبی فراهم باشد.

مزایای استفاده از تابلو LED

نسبت ره روشنایی معمولی دارای مزایای بسیاری هستند. به عنوان مثال، جایگزینی مناسب برای LED، لوله‌های فلورسنت در دفاتر است. اما تابلو LED همچنین می‌تواند پول زیادی را پس انداز کنید و از مصرف کمتر برخوردار شوید به همین دلیل هم می‌توانید آن‌ها را ساعات بیشتری روشن بگذارید بدون آنکه بخواهید نگران هزینه‌ی زیاد برق باشید.

تابلو LED را نصب کنید

شما می‌توانید تابلو ال ای دی رشت را به روش‌های مختلف نصب کنید. رایج‌ترین نصب تابلو LED یک پنل با یک مجموعه آویزان است که می‌توان با یک قاب نصب کرد. بهتر است در این زمینه با یک مشاور نیز صحبت کنید تا بتوانید درست‌ترین تصمیم را گرفته و دچار زیان نشوید.

شرکت‌های سازنده تابلو LED می‌توانند این امکان را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید از مشاوره‌ی درست آن‌ها نیز بهره مند شوید.

اندازه‌های تابلو LED

  • تابلو LED 60×60cm
  •  تابلو LED 62×62cm
  • تابلو LED 30×120cm
  • پنل LED 60×120cm

برای سقف‌های معلق ایده آل LED است. این پنل‌های 60×60 متداول‌ترین آن‌ها است که اصولا افراد آن‌ها را سفارش می‌دهند. تابلوها اصولا در تمامی شهرها وجود دارد اما شما می‌توانید شرکت معتبری را پیدا کرده و تابلو LED را برای خود ارسال نمایید.

امروزه شما می‌توانید با صرف هزینه‌ی کمتر، از تابلو LED استفاده نمایید. در واقع تابلو LED می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. امروزه در سراسر جهان از این تابلو LED استفاده می‌کنند به همین دلیل هم توانسته‌اند برق مصرفی خود را تا اندازه ی زیادی کاهش دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *