نصب تابلو چقدر زمان می‌برد؟

شاید بخواهید بدانید نصب تابلو چقدر زمان می برد؟ یا این که تمایل داشته باشید با ابعاد و انواع مختلف این تابلو ها بیش تر آشنا شوید. امروزه برای رونق کسب و کار ها و به دست آوردن درآمد بیش تر، از روش های مختلفی استفاده می کنند.

یکی از برترین و موثرترین روش ها برای رسیدن به این هدف، استفاده از تابلو های تبلیغاتی می باشد. این تابلو ها را در سایز ها و نمونه های مختلفی تولید می کنند تا همه افراد بتوانند با توجه به نوع نیاز خود یک نمونه مناسب از آن ها را سفارش داده و خریداری کنند.

سفارش تا نصب تابلو چقدر زمان می برد؟

احتمالا می خواهید بدانید نصب تابلو چقدر زمان می برد؟ یا ایکه می پرسید از زمان سفارش ت تحویل این محصولات چقدر زمان نیاز است؟ این نوع تابلوها به صورت سفارشی ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

از این رو زمان لازم برای نصب آن ها تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود و نمی توان ساعت مشخصی را برای انجام این کار معرفی کرد. مهم ترین فاکتور هایی که می توانند در تعیین زمان نصب این محصولات موثر باشند، عبارتند از:

ابعاد تابلو تبلیغاتی

برای آن که بدانید نصب تابلو چقدر زمان می برد؟ خوب است که ابتدا با ابعاد مختلف این محصولات آشنا شویم. این نوع تابلو ها را در سایز های مختلفی تولید می کنند و افراد با توجه به نوع نیاز خود از آن ها استفاده می کند. گاهی اوقات افراد برای برای سر در مغازه خود از این تابلو ها استفاده می کنند. در این شرایط باید ابتدا سر در مغازه را متر کنیم و متناسب با آن باید ابعاد مناسبی از این محصولات را سفارش دهیم.

حال هر چه قدر اندازه این تابلو ها بزرگ تر باشد، برای ساخت و نصب آن ها نیز به زمان بیش تری نیاز است. نمونه های بزرگ تر این تابلو ها سایز و وزن بیش تری داشته و در نتیجه زمان لازم برای ساخت آن ها بیش تر بوده و حمل، جا به جایی و فرآيند نصب سخت تر و طولانی تری دارند. از این رو می توان این فاکتور را به عنوان یکی از عوامل مهم در تعیین زمان لازم برای نصب این محصولات معرفی کرد.

نوع تابلو تبلیغاتی

نصب تابلو چقدر زمان می‌برد؟

نوع تابلو تبلیغاتی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از این رو می توان آن را به عنوان یک پاسخ برای سوال نصب تابلو چقدر زمان می برد؟ در نظر گرفت.

این محصولات را در انواع مختلف تابلو لایت باکس، تابلو روان، تابلو کامپوزیت، تابلو چلنیوم، تابلو وکیوم، تابلو فلکسی فیس، تابلو ال ای دی ثابت و … تولید می کنند. همین تفاوت در مدل های این تابلو ها سبب می شود تا فرآیند نصب هر یک از آن ها با دیگری متفاوت باشد. در ساخت هر یک از این محصولات از متریال های مختلفی استفاده می شود و همین امر سبب تفاوت در زمان لازم برای نصب آن ها می شود.

برخی از آن ها قبل از نصب به یکسری اقدامات نیاز دارند که در فرآیند نصب بعضی دیگر از آن ها چنین چیزی مشاهده نمی شود. در نتیجه این عامل نیز می تواند در تعیین زمان لازم برای ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی بسیار موثر باشد.

برندها و متریال های تابلو تبلیغاتی

شرکت های زیادی در زمینه ساخت این محصولات فعالیت دارند. از این رو برند های مختلفی از این نوع تابلو ها در بازار وجود دارند. در پاسخ به سوال از زمان سفارش تا نصب تابلو چقدر زمان می برد؟ می توان این فاکتور را به عنوان یک عامل مهم و موثر در تعیین زمان لازم برای سفارش تا نصب معرفی کرد. اگر برند و یا شرکت مورد نظر شما در ساخت این محصولات با محدودیت بیش تری مواجه باشد، زمان بیش تری نیز برای ساخت این تابلو ها نیاز دارد.

گاهی اوقات افراد مشتری، تمایل دارند که از متریال های خاصی برای ساخت این محصولات استفاده کنند. در صورت کمیاب بودن این مواد اولیه شرکت سفارش گیرنده به زمان بیش تری برای تهیه و ساخت این محصولات نیاز دارد. در نتیجه بازه زمانی بین سفارش و نصب این نوع تابلو ها نیز بیش تر می شود.

طراحی تابلو تبلیغاتی

نصب تابلو چقدر زمان می‌برد؟

عامل مهم دیگری که در پاسخ به سوال سفارش تا نصب تابلو چقدر زمان می برد؟ می توان به آن اشاره کرد، همین موضوع است. طراحی این نوع تابلو ها با استفاده از نرم افزار های کامپیوتری مختلفی انجام می گیرد. طراحی انواع مختلف این تابلو ها با هم متفاوت می شود. معمولا برنامه هایی که برای طراحی نمونه های گرافیکی این محصولات استفاده می شوند، با برنامه های مورد نیاز برای ساخت تابلو های خطی متفاوت است.

همچنین در طراحی نمونه های تخصصی این تابلو ها نیز از نمونه دیگری از این برنامه ها استفاده می کنند. در نتیجه زمان لازم برای طراحی این محصولات نیز با هم متفاوت می باشد، برخی از آن ها به زمان کم تری برای طراحی نیاز دارند و بعضی دیگر از نمونه ها باید در مدت زمان بسیار طولانی تری طراحی شوند.

محل نصب تابلو تبلیغاتی

محل نصب نیز فاکتور بسیار مهمی در فرآیند نصب این تابلو ها می باشد. از این رو می تواند پاسخ مناسبی برای سوال نصب تابلو چقدر زمان می برد؟ باشد. زمانی که یک نوع از این تابلو ها سفارش داده شده و ساخته می شود، زمان نصب آن تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود. برخی از این محصولات قرار است در سر در مغازه هایی با ارتفاع کم نصب شده و بعضی دیگر از آن ها در ارتفاع بالا نصب خواهند شد.

بنابراین فرآیند نصب این محصولات در ارتفاعات بالا تر قطعا سخت تر بوده و به زمان بیش تری نیاز دارد. معمولا برای نصب این محصولات در ارتفاعات کم به تجهیزات ساده و کمی نیاز دارید که فراهم کردن آن ها بسیار ساده بوده و زمان کمی را به خود اختصاص می دهد. در مقابل فرآیند نصب در ارتفاعات زیاد این تابلو ها، گاهی به تجهیزات خاص و یا حتی ماشین آلاتی مانند جرثقیل نیاز دارد.

میزان مهارت نیروهای سازنده تابلو تبلیغاتی

برای پاسخگویی به سوال سفارش تا نصب تابلو چقدر زمان می برد؟ می توان به این فاکتور مهم نیز اشاره کرد. نیرو های طراح و سازنده زیادی در سراسر دنیا در این زمینه فعالیت دارند اما متاسفانه همه آن ها موفق نبوده و نمونه های مرغوب و با کیفیتی از این تابلو ها را تولید نمی کنند. از این رو میزان مهارت این نیرو ها نیز می تواند عامل مهمی در تعیین زمان لازم برای ساخت تابلو های تبلیغاتی باشد.

هر چه این افراد مهارت و تجربه بیش تری در این زمینه داشته باشند، فرآيند کار کوتاه تر شده و در نهایت نیز نمونه های با کیفیت تری از این محصولات تولید می شوند. از طرفی این افراد راحت تر می توانند طرح مورد نظر مشتری را پیاده کرده و بسازند و در نهایت کار اجرا شده به اصلاح کم تری نیاز دارد.

همه این عوامل سبب می شود تا ساخت تابلو هایی که توسط این افراد انجام می گیرد، در مدت زمان بسیار کوتاه تری انجام گرفته و پروسه سفارش تا نصب آن ها نیز کم تر می شود.

سولات متدوال

۱٫ فرآیند سفارش تا نصب تابلو شامل چه مراحلی است؟
برای انجام این کار ابتدا مشتری سفارشات خود را ثبت می کند و سپس توافقات مالی بین آن ها انجام می شود. در نهایت نیز فرآیند طراحی انجام شده و پس از تایید مشتری، تابلو مورد نظر ساخته می شود.

۲٫ چه مدت زمانی برای انتخاب و تأیید طرح تابلو نیاز است؟
زمان لازم برای انتخاب و تایید طرح این تابلو به مشتری بستگی دارد. هر چه مشتری حساسیت بیش تری به خرج داده و به دنبال یک چیز منحصر بفرد و خاص باشد، زمان بیش تری برای تایید این طراحی نیاز است.

۳٫ ساخت تابلو چقدر طول می‌کشد؟
ساخت این محصولات با توجه به نوع تابلو، نوع متریال های به کار رفته، ابعاد تابلو، میزان پیچیدگی طرح مورد نظر مشتری، برنامه مورد نیاز برای طراحی آن و … تعیین می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *