لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟

امروزه صاحبان کسب و کار ها به دنبال روش هایی موثر و مدرن برای جلب توجه مشتریان هستند. شاید بپرسید لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟ این محصول نیز یکی از تجهیزات تبلیغاتی است که برای افزایش تعداد مشتریان و معرفی کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یکی از مدرن ترین تابلو های تبلیغاتی است که توسط یک سیستم نورپردازی روشن شده و قابلیت حرکت کردن دارد.

لایت باکس چیست؟

برای این که بدانید لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟ باید بگوییم این محصولات در واقع یکی از پیشرفته ترین تجهیزات تبلیغاتی هستند. این محصولات جعبه هایی هستند که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده و برای کار تبلیغات به کار گرفته می شود. برای ساخت این جعبه از پلاستیک، ام دی اف و آلومینیوم استفاده می کنند و برای نورپردازی آن از لامپ های LED کمک می گیرند. امروزه اکثر نمونه های این تابلو ها به لامپ های اس ام دی مجهز بوده و نورپردازی مناسبی در روز و شب دارند.

سطح بیرونی و رویه این جعبه ها را نیز با پلکسی گلس و یا فلکسی پوشش داده و برای تبلیغ کسب و کار های مختلف مورد استفاده قرار می دهند. امروزه نمونه های گردان این نوع لایت باکس ها وارد بازار شده اند که نسبت به نمونه های ثابت جذاب تر بوده و در جلب نظر مشتریان موثر تر هستند.

انواع لوگو، نام و یا متن های مختلف را می توان بر روی صفحات خاصی طراحی کرده و در این تابلو ها استفاده کرد. امروزه طراحان با طراحی نقوش زیبا و مدرن در این تابلو ها به جلب نظر مشتریان کمک کرده و کسب و کار ها را راحت تر به افراد نشان می دهند.

لایت باکس گردان

حال که با لایت باکس ها آشنا شدید، شاید این سوال ذهن شما را درگیر کند که لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟ این نوع تابلو ها در حقیقت نمونه های متحرک لایت باکس می باشند. حرکت این تابلو ها به صورت چرخشی بوده و در حقیقت با سرعت مشخصی به دور خود می چرخند. نیروی لازم برای چرخش این تابلو ها توسط موتور مخصوصی تامین می شود، این موتور ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

  • موتور معمولی: این نوع موتور ها تابلو را با سرعت کمی به حرکت در می آورند و از این طریق به جلب نظر مشتری کمک می کنند.
  • موتور هوشمند: در این نوع موتور ها عملیات چرخشی خاصی صورت گرفته و تابلو ها با برنامه های ویژه ای می چرخند.

این نوع تابلو ها با برق شهری کار می کنند و برای کنترل فشار موتور به گیربکس احتیاج دارند. اکثر این تابلو ها به گونه ای تولید می شوند که بتوان سرعت چرخش را در آن ها تنظیم کرد. برخی از این تابلو ها فریم دار بوده و بعضی دیگر از نمونه ها فریم لس هستند. نمونه های فریم دار این محصولات با استفاده از آلومینیوم تولید شده و وزن بسیار کمی دارند، در مقابل نمونه های بدون فریم بیش تر مورد توجه قرار گرفته و پر طرفدار تر هستند.

لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟

لایت باکس گردان

انواع لایت باکس

اگر بخواهید بدانید لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟ باید بگوییم که این محصولات را در انواع و مدل های مختلفی تولید می کنند. در حالت کلی این تابلو ها را در دو نوع ثابت و گردان تولید می کنند. این دو نوع تابلو ساختار مشابهی داشته و تفاوت آن ها در متحرک و یا ثابت بودن آن هاست. در حالت کلی این نوع تابلو ها در انواع مختلفی تولید می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • لایت باکس کریستالی
    این نمونه از تابلو ها در شکل های مربع و یا مستطیلی تولید شده و از دو لایه پلکسی با ضخامت های مختلف ساخته می شوند. لامپ های مورد استفاده در این تابلو ها ال ای دی و اس ام دی هستند که برای نورپردازی در روز و شب مناسب می باشند.
  • لایت باکس آلومینیومی
    این نوع تابلو ها با رویه پلکسی، ظاهر بسیار زیبایی داشته و مصرف برق آن ها بسیار کم است. در این نوع تابلو ها از لامپ های ال ای دی و یا اس ام دی استفاده شده و در نتیجه این نوع تابلو ها جذابیت بسیار بالایی دارند.
  • لایت باکس Out Door
    این نمونه از تابلو ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده. و بیش تر برای فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات که با متریال هایی مانند آلومینیوم، کامپوزیت و فلز تولید می شوند، در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم هستند.

مزایای لایت باکس

حال که متوجه شدید، لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟ خوب است بدانید که استفاده از این محصولات با مزیت های زیادی همراه است. این نوع تابلو ها مقاومت و طول عمر بالایی داشته و نصب آن ها بسیار راحت است. این محصولات انواع تصاویر و یا نوشته ها را با کیفیت بالایی به نمایش گذاشته و نظر مشتریان را به خوبی جلب می کنند. مهم ترین مزایای استفاده از این نوع لایت باکس ها عبارتند از:

  • امکان سفارش در ابعاد و اندازه های مختلف
  • امکان ساخت انواع این تابلو ها در اشکال مختلف مربع، دایره، لوزی، چند ضلعی و …
  • افزایش جلب توجه عمومی
  • امکان استفاده در فضا های داخلی و خارجی مختلف
  • افزایش قابلیت دید تابلو تبلیغاتی
  • جلب نظر مخاطبین
لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟

مزایا لایت باکس

کاربرد لایت باکس چرخشی

شاید بخواهید بدانید کاربرد لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که این تابلو ها در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در اکثر موارد این تابلو ها حالت تبلیغاتی دارند. و برای گسترش کسب و کار ها به کار گرفته می شوند. البته برخی مواقع نیز به عنوان تابلو راهنما عمل کرده و در برخی از مکان های عمومی قابل استفاده است. مهم ترین نمونه از کاربرد های این نوع تابلو ها عبارتند از:

  • استفاده به عنوان تابلو برای مغازه و فروشگاه ها
  • معرفی کالا های مختلف در بازارچه و پاساژ ها
  • راهنمای افراد در اماکن عمومی مانند مترو، فرودگاه و بیمارستان ها
  • معرفی واحد های مختلف سازمان ها
  • استفاده در نمایشگاه ها برای جلب توجه مراجعه کنندگان
  • ارائه اطلاعات در سینما و سمینار ها
  • معرفی برند های خاص در داروخانه و یا نمایندگی های فروش

نکات خرید لایت باکس گردان

پس از آن که به سوال لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟ پاسخ دادیم، بهتر است این را بگوییم که در هنگام خرید این محصولات باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. خرید این نوع تابلو های تبلیغاتی باید بر اساس اصول خاصی انجام گیرد. تا محصولی مناسب و با کیفیت داشته باشید.

در هنگام خرید به شرایط آب و هوایی منطقه خود دقت کنید. و بر اساس آن یکی از انواع مناسب از این تابلو ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید. همچنین ابعاد فضای تبلیغاتی مورد نظر خود را مشخص کنید. و بر اساس آن سایز مناسبی از این تابلو ها را انتخاب کنید.

علاوه بر همه این ها باید یک لوگو و اسم مناسب برای کسب و کار خود تعیین کنید. تا در زمان سفارش تابلو بتوانید از آن ها استفاده کنید. تابلو مورد نظر شما باید تا حد امکان روشن بوده و نورپردازی مناسبی داشته باشد.

از دیگر فاکتور های مهمی که در هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه داشته باشید، نوع موتور به کار رفته در تابلو است. با توجه به نوع کاربری که برای این محصول در نظر گرفته اید و بودجه ای که به این کار اختصاص داده اید، یک نمونه مناسب از این تابلو ها را انتخاب کرده و خریداری کنید.

لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟

نکات خرید لایت باکس

کلام آخر

می خواستید بدانید لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟ این نوع تابلو ها یکی از مدرن ترین نمونه از تابلو های تبلیغاتی موجود در بازار هستند. این نوع تابلو ها با کمک یک موتور الکتریکی به چرخش در آمده و با سرعت ثابتی می چرخند. برخی از نمونه ها قابلیت تغییر سرعت چرخش دارند و بعضی دیگر از نمونه ها همواره با یک سرعت خاص می چرخند.

این محصولات بیش تر برای تبلیغات و گسترش کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرند. و برخی از آن ها نیز به عنوان راهنما در مراکز عمومی به کار برده می شوند. اگر قصد سفارش یک نمونه از این تابلو ها را دارید، به ابعاد و سایز آن ها دقت کنید. و با توجه به شرایط آب و هوایی و قیمت این محصولات، یک نمونه مناسب را انتخاب کرده و خریداری کنید. شما میتوانید با مراجعه به سایت تابلو سازی پارسه و مشاوره جهت سفارش انواع تابلو تبلیغاتی اقدام کنید.

سوالات متداول لایت باکس گردان یا چرخشی چیست

  1. قیمت لایت باکس گردان چگونه تعیین می شود؟
    این نوع تابلو ها با توجه به متریال به کار رفته، نوع لامپ های مورد استفاده و همچنین بر اساس ابعاد و نوع موتور استفاده شده در آن ها قیمت گذاری می شوند.
  2. اکثر لایت باکس های دورانی به چه شکلی تولید می شوند؟
    نمونه های گردان این تابلو ها در اکثر موارد به شکل گرد و دایره ای تولید می شوند. اما بنا به سلیقه مشتری می توان نمونه های مربعی، چند ضلعی و … این محصولات را نیز تولید کرد.
  3. نحوه چرخش لایت باکس گردان به چه صورت می باشد؟
    چرخش این تابلو ها به صورت ۳۶۰ درجه بوده و اکثر آن ها حول محور عمودی می چرخند. البته سرعت چرخش آن ها توسط موتور های خاصی تعیین می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *