لایت باکس چیست و چه کاربردهایی در تبلیغات دارد؟

در جواب این سوال که لایت باکس چیست، می توان گفت که جعبه ای می باشد که برای تبلیغات استفاده می شود. این قاب و جعبه از جنس پلاستیک، آلومینیوم و ام دی اف ساخته و روی آن از جنس فلکسی یا پلکسی گلس است. حال کمی با مفهوم لایت باکس چیست آشنا شدید .نوری که در این تابلو استفاده میشود روشنایی LED هایی اس ام دی می باشد.

بسیاری از صنایع و مشاغل مختلف به دلیل جذابیتی که این تابلو در نگاه مخاطب دارد، از آن برای فروش بیشتر استفاده می کنند و به این صورت که محصول، نام برند و لوگو تجاری نیز به روشی خلاقانه و حرفه ای طراحی شده و در قالب لایت باکس به اماکن و فروشگاه های مورد نظر ارائه می شود تا آن را به صورت امانی در جایگاه مخصوص قرار دهند. این پاسخی کلی برای سوال لایت باکس چیست، می باشد.

اما در ادامه بیشتر در رابطه با آن صحبت می کنیم.

لایت باکس های اولیه از لامپ های فلئورسنت استفاده می کردند، که دارای ضعف های بسیاری نیز داشت. از جمله سوختن لامپ، مصرف برق بالا و عدم شفافیت و جذابیت نور در پشت تصویر. اما اکنون بر خلاف آنچه تصور می شود مصرف انرژی و برق در محصولات تازه بسیار کم شده و همچنین نور که دیده می شود، کاملا شفاف و یک دست می باشد و تبلیغات به گونه ای دلچسب تر در چشم ظاهر می شود.
لایت باکس ها در تابلوسازی از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردارند و چاپ آن بسیار با کیفیت صورت می گیرد که می توان از هر جهت اطمینان داشت.
لایت باکس چیست و چه کاربردهایی در تبلیغات دارد؟
لایت باکس چیست و چه کاربردهایی در تبلیغات دارد؟

 

در پاسخ به سوال “لایت باکس چیست” و چرا محبوب است می توان گفت که یکی از مواردی که فروش لایت باکس ها را زیاد کرده است، قابلیت استفاده آنها برای دفعات مختلف است. تصاویر این تابلوها قابل تعویض بوده تا هر وقت می توان برای تبلیغات تازه از آن استفاده کرد. همچنین می توان آن را به صورت آویز، ایستاده و ثابت در مکان های مختلف نصب کرد.
به طور مثال برای تبلیغات در فروشگاه ها، اماکن و مجتمع های تجاری، ترمینال، فرودگاه و غیره برای اطلاع رسانی و دید بیشتر در بیمارستان ها، مراکز آموزشی، درمانی، خدماتی و غیره از تابلو چلنیوم استفاده می شود.
همچنین برای معرفی و تبلیغات برندی خاص در داروخانه، نمایندگی های فروش و فروشگاه های مرکزی و غیره و جهت ارائه اطلاعات در سینما، کارگاه ها و سمینارها و همچنین ابزار دکوراتیو در سقف و ساخت سقف های مجازی
زمانی که می خواهید برای ساخت این تابلو اقدام نمایید لازم است که اطلاعاتی را درباره این که این تابلو چیست در اختیار تیم اطلاعاتی قرار دهید تا با توجه به آن موارد بتوانند، بهترین را برای شما تحویل دهند؛ به طور مثال اینکه این تابلو چیست و در چه مکانی قرار است نصب شود، تبلیغات چه نوع محصول و خدماتی است، شرایط آب و هوای محیط چگونه است، فاصله دید لایت باکس با مخاطب چقدر است؟
از جمله اطلاعاتی است که باید در زمان سفارش ساخت لایت باکس با تابلو سازی در میان بگذارید.
 لایت باکس ها انواع مختلفی دارند: لایت باکس کریستالی، لایت باکس OUT DOOR و لایت باکس آلومینیومی.
یکی از پر طرفدار ترین انواع این تابلوها نوع کریستالی آن است که با کاهش مصرف برق و ضخامت و افزایش جذابیت و نور، موفق به کسب جایگاه ویژه ای در منو رستوران ها، نگارخانه ها، نمایشگاه های عکاسی، داروخانه، فرودگاه و غیره شده است.
نور لایت این باکس ها از ال ای دی، اس ام دی می باشد که نور آن در روز و شب به گونه ای خاص و زیبا است.
این تابلوها از دو لایه پلکسی گلس با ضخامت های ۲ و ۸ میلی متر ساخته می شوند که بین آن دو، از چاپ بک لایت استفاده می شود. میتوان آن را روی دیوار گچی، سنگی، ام دی اف و حتی سقف نصب کرد که اکثرا در ابعاد مربع و مستطیل طراحی می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *