شناخت بهترین برند و مارک اس ام دی بلوکی برای تابلو چلنیوم

در سال ۲۰۰۰ در اسپانیا تابلو چلنیوم به عنوان یکی از تابلوهای تبلیغاتی ابداع و به تولید انبوه رسید از همان سال های ابتدایی، این تابلو مورد استقبال مردم در سرتاسر دنیا قرار گرفت.

بعد از مدتی نیز در کشورهای تایوان و چین نیز تولید تابلو چلنیوم گسترده تر شد و حتی از دیگر کشورها نیز در ساخت و فروش پیشی گرفت. این تابلو به صورت یک حروف برجسته از تابلوهای تبلیغاتی به شمار می آید که در برندسازی و معرفی مشاغل نیز از بازخورد خوبی برخوردار است. در ادامه به بررسی و
شناخت بهترین برند و مارک اس ام دی بلوکی برای تابلو چلنیوم می پردازیم پس با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

اس ام دی بلوکی چیست؟

اس ام دی بلوکی چیست و بهترین برند اس ام دی بلوکی تابلو چلنیوم چه می باشد؟ در تعریف اس ام دی بلوکی می توان بیان کرد که این محصول یک منبع نوری است که در انواع مختلفی تولید می شود.

اس ام دی بلوکی شکلی از اس ام دی است که به شکل یک بلوک تولید می شود که البته روی هر بلوک تعدادی چیپ اس ام دی نیز قرار می گیرد. از این محصول در مشاغل مختلف به ویژه صنعت تابلو سازی استفاده می شود. از اس ام دی در ساخت تابلوهای استیل، باکس، نئون پلاستیک و سفارش تابلو چلنیوم به کار می رود.

شناخت بهترین برند و مارک اس ام دی بلوکی برای تابلو چلنیوم

اس ام دی بلوکی

انواع اس ام دی بلوکی و بهترین آن

در رابطه با بهترین برند و مارک اس ام دی بلوکی برای تابلو چلنیوم می توان بیان کرد که اس ام دی بلوکی به طور کلی به دو دسته کلی تقسیم می شود که هر کدام از این دسته ها دارای خصوصیات منحصر به فردی است که در ادامه هر کدام را به طور جداگانه شرح خواهیم داد.

  • اس ام دی بلوکی رزینی

اس ام دی بلوکی رزین یا اس ام دی بلوکی ساده یک نوع از اس ام دی گفته می شود که اغلب ۳ عدد چیپ بر روی آن قرار می گیرد. البته روی این نوع از اس ام دی به طور معمول ۱ الی ۴ مقاومت قرار داده می شود.

  • اس ام دی بلوکی اینجکشن

جالب است در رابطه با بهترین برند و مارک اس ام دی بلوکی برای تابلو چلنیوم بیان کرد که اس ام دی بلوکی اینجکشن به عنوان جدیدترین اس ام دی بلوکی شناخته می شود . در این نوع از اس ام دی ۳ عدد چیپ به شکل عدسی بر روی آن قرار می گیرد.

تولید این محصول بدین صورت است که بعد از قرار دادن چیپ اس ام دی روی بلوک ها، یک پلاستیک نیم دایره محدبی شکل نیز بر روی چیپ ها قرار داده می شود. این امر موجب می شود تا نور اس ام دی افزایش و محدوده بیشتری را به شکل عالی نورپردازی کند.

تشخیص نوع چیپ اس ام دی بلوکی

تشخیص نوع چیپ اس ام دی بلوکی به چه صورت است؟ همان طور که در متن بالا بیان کردیم اس ام دی های بلوکی دارای دو نوع چیپ هستندکه یکی از آن ها ساده و دیگری نیز به صورت اینجکشن است که البته به عنوان چیپ عدسی دار نیز معروف است. جالب است بدانید که تشخیص این نوع از چیپ اس ام دی بلوکی از نظر مشخصات ظاهری آن کاملا مشخص است.

شناخت بهترین برند و مارک اس ام دی بلوکی برای تابلو چلنیوم

تشخیص چیپ اس ام دی بلوکی

تشخیص مقاومت اس ام دی بلوکی

در رابطه با اس ام دی بلوکی بهتر است بدانید که روی هر کدام از آنها تعدادی از مقاومت وجود دارد که شمردن و تشخیص هر کدام از این مقاومت ها نیز بسیار ساده است که با شمارش تعداد مقاومت ها به راحتی تشخیص آن انجام می شود.

بهترین برند های اس ام دی بلوکی

برندهای موجود از اس ام دی بلوکی که در بازار وجود دارد هر کدام دارای مزیت های متفاوتی هستند که البته کیفیت آن ها از نظر ساخت و نصب یکسان است. در رابطه با شناخت بهترین برند و مارک اس ام دی بلوکی برای تابلو چلنیوم می توانید با کارشناسان مجموعه فروش در وب سایت در ارتباط باشید.

نکات مهم در رابطه با انتخاب صحیح تابلو چلنیوم

انواع مختلفی از تبلو چلنیوم طراحی و ساخته می شود که هر کدام از آن ها نیز ظاهر متفاوتی از یکدیگر دارند. بنابراین مشتریان با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارند هر کدام از این تابلو را سفارش می دهند. البته برای اینکه این تابلو بازدهی و جذب مشتری بالایی داشته باشد بهتر است مطابق با حوزه کاری آن را سفارش دهید.

به طور مثال اگر کسب و کار شما به صورت یک فست فود است بهتر است از رنگ بندی های متنوع این تابلو استفاده کنید و اگر هم که صاحب یک شرکت هستید؛ بهترین کار این است که با رنگ سازمانی شرکت تابلو را سفارش دهید. بنابراین بهتر است تابلو چلنیوم را از شرکتی سفارش دهید که تابلو را به صورت کلی تضمین کند.

شناخت بهترین برند و مارک اس ام دی بلوکی برای تابلو چلنیوم

نکات مهم انتخاب تابلو چلنیوم

جمع بندی

در ساخت تابلو چلنیوم از رول چلنیوم و همچنین ورق پلکسی گلاس در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده می شود که بیشترین کاربرد را در تولید تابلو مغازه ها دارد. مدل های متنوعی از تابلوچلنیوم در بازار موجود است که هر کدام دارای طرح ها و رنگ ای مختلفی است که الته رنگ طلایی آن بسیار پرفروش می باشد.

در رابطه با بهترین برند اس ام دی بلوکی تابلو چلنیوم می توان بیان کرد که این تابلو نورپردازی جذاب و فوق العاده ای دارد که نور را به شکل ستاره ای، کریستالی، ساده و الماسی به نمایش می گذارد.

سوالات متداول بهترین برند اس ام دی بلوکی تابلو چلنیوم

عوامل موثر بر قیمت و هزینه تابلو چلنیوم چیست؟
از عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم می توان متراژ، قطر و اندازه قلم و نوع طرح تابلو را معرفی کرد.
زمان تولید و اجرا تابلو چلنیوم چقدر طول می کشد؟
طراحی، ساخت و همچنین اجرای تابلو چلنیوم بستگی به حجم کاری آن حدود ۴ الی ۷ روز کاری انجام می شود.
نحوه قرارداد تابلو چلنیوم به چه صورت است؟
پس از طراحی و تایید این تابلو، پیش فاکتور صادر و حدود ۳۰ درصد از مبلغ آن به عنوان پیش پرداخت و مابقی نیز پس از نصب تابلو تسویه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *