سفارش تابلوی لایت باکس در رشت

لایت باکس را میتوان یکی از انواع روش های تبلیغات در فضای باز و یا بسته دانست که همواره یکی از مؤثرترین و مرسوم‌ ترین ابزارهای تبلیغات تجاری بوده ‌است.

مهم نیست که چه تعداد منابع تبلیغاتی دیگری وجود دارد ممکن است تصور کنید با ظهور فناوری‌ و تکنولوژی تبلیغات آنلاین دیگر نیازی به این نوع از تبلیغات آفلاین نباشد، اما تبلیغات بصری همیشه و همچنان در حوزه بازاریابی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

یکی از مهم‌ترین متد ها و شیوه ‌های تبلیغاتی برای هر کسب‌ و کار و تجارتی تابلو های لایت باکس هستند. این تابلو های روشن به طور خاصی باعث جذب مشتری و افزایش قابل ‌توجهی در میزان فروش و همچنین دیده شدن هرچه بیشتر کسب‌ و کار شما می‌شوند.

این نوع از علائم تجاری که در مکان‌ های عمومی مانند فروشگاه، پارکینگ‌ ها، مغازه‌ ها، پاساژ ها، رستوران ها، فرودگاه ها خیابان ها و … قرار می‌گیرند، به شما این امکان را می‌دهند که تجارت خود را در معرض تعداد زیادی از افراد قرار دهید و از لحاظ بصری نام خود را در ذهن مخاطبین خود حک کنید. تمامی برند های معروف و شناخته شده نیز از این نوع تبلیغات استفاده می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که استفاده از انواع باکس ها تأثیر فوق ‌العاده‌ ای در دیده شدن شما و کسب و کار شما دارد.

سفارش تابلوی لایت باکس در رشت
سفارش تابلوی لایت باکس در رشت

لایت باکس چیست؟

لایت باکس یا همان باکس های روشن، تابلو هایی دارای قاب هستند که دارای ضخامت ‌های متفاوتی بنا بر نوع آن‌ها می باشند. این قاب ‌ها که با نام دیگر فریم لایت باکس نیز شناخته شده اند معمولاً از جنس آلومینیوم هستند، این تابلو های تبلیغاتی نورپردازی شده با چراغ‌های SMD یا همان لامپ‌های کم ‌مصرف LED ال‌ ای‌ دی راهی عالی برای تبلیغ نام و لوگوی برند شما بوده و در شب جذابیت بالایی به سبب درخشش خود دارند.

نورپردازی اس ام دی (SMD) در این باکس‌ ها به این ‌گونه است که نوار های کم ‌مصرف ال ‌ای‌ دی در پشت طرح چاپ ‌شده یا همان کاغذ بک لایت به‌صورت نواری یا بلوکی قرار می‌گیرند و از پشت به تصویر نور می‌دهند تا جلوه ی آن را دو چندان کنند. همچنین از یک لایه پی‌ وی سی (PVC)  در پشت کاغذ لایت باکس برای عبور نور یکدست چراغ‌ ها و یک لایه پلکسی  شفاف برای محافظت از تصویر استفاده می‌کنند تا از تصویر در برابر شرایط مختلف جوی و عوامل محیطی محافظت کند.

لایت باکس ‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام بنابر محل قرارگیری در داخل یک مجموعه و یا خارج از آن، ابعاد و متریال چاپ و همچنین جنس بدنه آن به‌صورت ایستاده با قلاب و زنجیر و یا دیواری به‌صورت یک‌ طرفه یا دو طرفه دسته‌ بندی می‌شوند.

انواع لایت باکس

لایت باکس‌ ها انواع و سبک‌ های متنوعی دارند، این نمایشگر های روشن به‌ طور کلی مزایای مشابهی را ارائه می‌دهند بسته به انتخاب شما و بنا بر فضای قرارگیری و زیبایی ‌شناسی، بودجه، نوع دکوراسیون و سلیقه شما و کاربرد آن می‌تواند متفاوت باشد. از جمله انواع لایت باکس میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس یکی از بروزترین و ظریف‌ ترین انواع باکس است، همانگونه که از نام آن برمی‌آید این نوع از لایت باکس ها بدون قاب بوده و و یا دارای قاب با ضخامت بسیار پایین هستند و تنها روی یک پروفیل آلومینیومی لامپ های LED و سپس  طرح و تصویر شما قرار می‌گیرد و روی آن  یک لایه پلکسی شفاف نازک به وسیله چند پین به صفحه آلومینیوم متصل می‌شود.

برای استحکام بیشتر پشت باکس توسط ورق ام دی اف و یا پی‌وی سی و یا کامپوزیت پوشانده می‌شود. ضخامت این نوع از لایت باکس‌ ها تنها 18 میلی‌متر است، استفاده از فریم لس ها به دلیل وزن بسیار پایین و ابعاد مختلف آن و همچنین تصویر با کیفیتی که توسط چاپ دیجیتال بر روی پارچه و یا نسل پیشرفته‌ آن یعنی یووی ها ایجاد می‌شوند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. همچنین استفاده از آن بسیار آسان بوده و تنها کافی‌ ست آداپتور آن را به پریز متصل کنید.

سفارش تابلوی لایت باکس در رشت
سفارش تابلوی لایت باکس در رشت
  • لایت باکس مگنتی

لایت باکس مگنتی از انواع لایت باکس فضای داخلی است که ساختاری دقیقاً مشابه فریم لس دارد. در ساخت این نوع از لایت باکس از یک قاب بسیار ظریف و آلومینیومی استفاده‌ شده که پشت آن توسط ورق ام دی اف پوشانده می‌شود. داخل آن لامپ‌های اس ام دی کم‌ مصرف و سپس چاپ بک لایت و یک ورقه پلکسی‌ گلاس شفاف روی طرح قرار می‌گیرد، تنها فرق آن با فریم لس آن است که به‌ جای پین یک نوار مگنتی باریک پلکسی را به قاب متصل می‌کند.

  • لوگو باکس

لایت باکس لوگو مختص به لوگو و معرفی برند شماست. با استفاده از آن می‌توانید ماهیت شرکت خود را به تصویر بکشید و هویت برند خود را تقویت کنید. داشتن یک لوگوی برجسته راهی ساده برای افزایش آگاهی مخاطبین شماست.

متریال مورد استفاده در این نوع، با استفاده از دستگاه ‌ها خم کننده و دستگاه لیزر برش و خمیده میشوند و به ‌صورت لوگوی برند شما طراحی می‌شود، طبق معمول از لامپ‌ های اس ام دی برای روشنایی و پلکسی برای محافظت آن بهره می‌برند.

  • لایت باکس کریستالی

لایت باکس کریستالی یا کریستال لایت باکس کمی نسبت ‌به انواع دیگر متفاوت است، ابن نوع از لایت باکس از دو لایه پلکسی ضخیم و شفاف ساخته ‌شده که چاپ و تصویر داخل و بین این دو لایه قرار می‌گیرد و در پشت آن لامپ‌های ال‌ ای‌ دی نصب می‌شود. برای قرارگیری صحیح از چهار گوشه توسط قطعات فلزی محکم می‌شود.

  • لایت باکس چرخشی

با لایت باکس چرخشی می‌توانید دید دو طرفه را فراهم کنید. این علامت دو طرفه می‌تواند دو برابر روشنایی داشته باشد که مساوی دید دوبرابر است.

از مزایای دیگر آن استفاده از دو طرح متفاوت و یا مشابه در هر دو سمت تابلو است. این باکس‌ ها توسط موتور به‌صورت دورانی گردش می‌کنند و برای معرفی بخش‌های مختلف یک کسب‌ و کار عالی هستند.

  • لایت باکس ام دی اف

لایت باکس ام دی اف ساختاری مانند سایر لایت باکس‌ ها دارد با این تفاوت که جنس فریم آن از ام دی اف و چوب و یا متریالی برگرفته از چوب است.

این نوع دارای ضخامت‌های متفاوتی است این نوع از لایت باکس‌ ها می‌تواند نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا کنند و برای فضا های مدرن و تلفیقی با چوب جنبه دکوراتیو نیز دارند.

  • لایت باکس آلومینیومی

استفاده از آلومینیوم به دلیل خواص خود در هر صنعتی جزو پرکاربردترین هاست. قاب‌ های آلومینیومی در لایت باکس ‌ها نیز ازین قاعده مستثنی نیستند.

آلومینیوم به دلیل استحکام بالا، خاصیت ضدزنگ، سبک و با قابلیت شکل‌ پذیری بالا یکی از بهترین گزینه‌ها جهت ساخت لایت باکس است. با انعطاف‌ پذیری بالا می‌توان هر شکلی را با آلومینیوم به دست آورد. لایت باکس آلومینیومی گزینه‌ ای عالی برای فضای خارجی است چرا که مقاومت، عمر و دوام بالایی در برابر شرایط جوی و محیطی مختلف دارد.

  • لایت باکس اسنپ فریم

لایت باکس اسنپ فریم در قسمت حاشیه دارای یک قاب آلومینیومی پولیش شده به ضخامت تقریبی کمتر از سه سانتی ‌متر است و طرح بک لایت از هر طرف باید حداقل 2.5 میلی‌متر کوچکتر باشد تا طرح در زیر فریم یا همان قاب آلومینیومی مخفی نشود، این قاب از هر چهار طرف با خاصیت فنری به یکدیگر متصل هستند بنابراین تعویض چاپ بک لایت را ساده می‌ کند.

ساخت تابلو لایت باکس در رشت
سفارش تابلوی لایت باکس در رشت

مزایا و ویژگی های لایت باکس

از جمله مزایای استفاده از انواع لایت باکس در صنعت تبلیغات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از LED های کم مصرف

لایت باکس ‌ها سرمایه‌ گذاری یک عمر هستند. استفاده از لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی به‌ جای لامپ‌ های فلورسنت یا نئون صنعت تابلو سازی را به‌ شدت دستخوش تغییر و تحول کرده است. استفاده از لامپ‌ های LED سبب دوام بالای این تابلو ها شده است.

مصرف برق بسیار پایین و امکان استفاده به ‌صورت شبانه ‌روزی از مزایای مهم این نوع تبلیغات است. نیاز به تعویض لامپ  به‌ شدت پائین است و هزینه نگهداری آن نزدیک به صفر است. بهره ‌وری انرژی در این لامپ‌ ها از مزیت‌های دیگر آن است و در مصرف انرژی در درازمدت تا بیش ‌از ۹۰٪ صرفه‌جویی می‌کند.

  • قابل سفارش در ابعاد سفارشی

برای منوی رستوران، تبلیغ یک محصول‌، معرفی کسب‌ و کار و یا برند خود همواره می‌توانید از لایت باکس استفاده کنید از مزیت‌های دیگر این تابلو آنست که می‌توانید به‌صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه خود و مناسب فضای مورد نظرتان آن را سفارش دهید.

  • چاپ باکیفیت

استفاده از چاپ بک لایت برروی متریال هایی مانند پارچه، پی‌ وی سی و یو وی با استفاده از دستگاه ‌های چاپ دیجیتال مدرن این امکان را می‌دهد که باکیفیت‌ ترین و با بهترین وضوح، تصویر مورد نظر خود را چاپ و به نمایش بگذارید.

  • تعویض چاپ بسیار راحت

قابلیت تعویض در اکثر آن‌ ها به‌صورت کاملاً ساده و آسان و بدون نیاز به تخصص و ابزار تخصصی است.

برای مجموعه‌ هایی که مرتب نیاز به تغییر و یا تعویض تصاویر تبلیغاتی خود دارند این نوع از تبلیغات بهترین و آسان‌ ترین گزینه است.

  • ضخامت و وزن پایین

در فضا های داخلی یکی از فاکتور های مهم وزن تابلو است. لایت باکس‌ ها اکثراً دارای وزن بسیار کم و با ضخامت حداقلی این امکان را می‌دهند که به‌صورت دیواری، آویز از سقف، و یا ایستاده قابل سفارش باشند.

  • نور یکنواخت

چاپ طرح بر روی بک لایت سبب پخش نور یکنواخت و انعکاس و بازتاب زیبا خواهد شد.

دوام و کیفیت بالا، نصب آسان، مقرون به‌صرفه بودن، تنوع در مدل از دیگر مزیت‌ ها و ویژگی‌ های این تابلو های نورانی هستند.

سفارش تابلوی لایت باکس در رشت
سفارش تابلوی لایت باکس در رشت

لایت باکس ابزار کاربردی بازاریابی

لایت باکس‌ ها به دلیل ویژگی ‌های قابل ‌تشخیص و همه‌ کاره خود سودمند هستند. این نمایشگر های نورانی بدون هیچ تلاشی برای جلب توجه و امکان دیده شدن گزینه‌ ای بسیار عالی و مقرون ‌به‌صرفه اند. آن‌ ها به‌ راحتی سبب می‌ شوند نظرات بسیاری درمورد تجارت شما جلب شود و کسب ‌و کار خود را می‌ توانید با استفاده از انواع آن‌ ها حرفه‌ ای‌ تر جلوه دهید.

این تابلو ها اولین منبع ارتباط شما با مشتریان شما هستند، بنابراین باید تصور شرکتی خوش ‌سلیقه را در ذهن مخاطبان بر جای بگذارید تا در میان دیگران شما را انتخاب کنند. انتخاب این شیوه از تبلیغات این فکر را در ذهن مخطبان بر جای می‌ گذارد که اگر یک شرکت به‌ ظاهر برند خود به‌ اندازه کافی اهمیت می‌ دهد برای کیفیت خدماتی که ارائه می‌ دهد نیز اهمیتی دوچندان قائل است.

همین امر سبب کسب اعتماد و اطمینان مشتریان شما به کسب و کار و برند شما خواهد شد. نشانه‌ های شما در شب نیز سبب جذب مشتری می شود و ایجاد تبلیغات بدون وقفه از مزایای مهم آن است. با کمک آن نیازی به اجاره و صرف هزینه گزاف بیلبوردهای تبلیغاتی را ندارید. بنابراین هنگام تصمیم ‌گیری به تمام مزایای تابلو های لایت باکس برای رونق تجارت و کسب‌ و کارتان فکر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *