ساخت و نصب تابلو در رشت

امروزه بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها برای تبلیغ کالاهایی که می فروشند و یا برای تبلیغات خود از تابلو تبلیغاتی مغازه استفاده می کنند. ساخت تابلو تبلیغاتی یا تابلو مغازه دارای تنوع بسیار بالایی است که هرکسی با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارد از آن استفاده می کند.

تابلوهای تبلیغاتی امروزه نقش مهمی را در رونق بخشیدن به کسب و کار مغازه داران ایفا می کند. اگر از تابلو مغازه یا تابلو تبلیغاتی مناسب استفاده کنید می تواند تا حد زیادی نظر عابرین را به خود جلب کنید.

امروزه ساخت تابلو تبلیغاتی نقش مهمی را در بازاریابی ایفا می کنند که این امر خود تبلیغات خوبی برای شما محسوب می شود. تابلو مغازه در عین سادگی می بایست درون مغازه را برای عابرین توصیف کند یعنی هنگامی که نوشته ی روی تابلو را می خوانند یا تصویری را می بینند در نگاه اول باید متوجه شوند در این مغازه چه کالاهایی به فروش می رسد. پس برای انتخاب جمله، کلمه، متن متحرک، تصویر، انیمیشن و … بر روی تابلو تبلیغاتی بهتر است با طراحان این تابلوهای تبلیغاتی مشورت کنید.

هر چقدر تابلو تبلیغاتی که مورد استفاده قرار می‌گیرد جدیدتر و زیباتر باشد برای مخاطبان تازگی خواهد شد و همین مورد باعث می‌شود مخاطبان بیشتری را جذب خود کرد و در ذهن مخاطبان ماندگاری بیشتری داشت.

در ادامه اطلاعاتی در خصوص انواع تابلو تبلیغاتی ، تابلو مغازه ، نصب تابلو مغازه و قیمت تابلو مغازه گرد آوری شده است.

ساخت تابلو تبلیغاتی

با پیشرفت تکنولوژی ساخت تابلو تبلیغاتی مرسوم شده است و در ساخت آن ها روش های مختلفی به کار گرفته می شود:

تابلو  تبلیغاتی با حروف برجسته فلزی

حروف برجسته فلزی حروفی از جنس ورق استیل، آهن، تیتانیوم و … است که در رنگهای نقره ای براق، نقره ای خش دار و طلایی و خام بی رنگ موجود است و تا ضخامت لبه 6 سانتیمتر ​ساخته می شود و در تابلو مغازه استفاده می شود.

​حروف استیل و فلزی محصولی مناسب برای نمایش جلوه سنتی و آنتیک هستند. همچنین این حروف برجسته می توانند با لامپ های ال ای دی یا اس ام دی نورپردازی شوند. ​حروف استیل و فلز مقاوم در برابر نور خورشید، برف و باران است بهترین ورق مورد استفاده در این حروف 304 نگیر است که براقیت عالی دارد نوراندریک کردن این نوع حروف سبب زیبایی بالا در تابلو مغازه می گردد. هم اکنون مدل های مختلفی از این نوع حروف به مشتریان عرضه می گردد که می توان به استیل رینگی، پانچ، لاسوگاسی و… اشاره کرد.

ساخت و نصب تابلو در رشت
ساخت و نصب تابلو در رشت

تابلو تبلیغاتی نئون پلاستیک – تابلو پلکسی

تابلو نئون پلاستیک تابلو تبلیغاتی حروف برجسته ای است که جنس ​رویه حروف از پلکسی گلاس یا اکرلیک به رنگ دلخواه و لبه آن دور تا دور حروف از پلکسی به رنگ دلخواه است و با ال ای دی یا اس ام دی نورپردازی می شود. حروف نئون پلاستیک یا پلکسی قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت، سنگ و چوب است.

تابلو کامپوزیت

ساخت تابلو تبلیغاتی کامپوزیت امروزه به خاطر تنوع رنگ، سبک بودن، مقاوم در برابر شرایط جوی و شکل پذیری خوب باعث شده که بسیاری از تابلوسازان از این نوع متریال برای پیکره اصلی تابلو استفاده کنند و همچنین مورد توجه بسیاری از مشتریان نیز است. در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکا و سایر کشورهای مدرن کامپوزیت به عنوان متریالی برتر در صنعت تابلوسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای تابلو کامپوزیت

پس از ارائه طرح های سه بعدی و فضا سازی مناسب و رنگ بندی های مختلف و تکمیل سفارش، تابلوی کامپوزیت در محل مورد نظر نصب می شود. تابلوهای کامپوزیت اساسا شامل اجزای زیر می باشند: مصالح زیر سازی آهن آلات و اتصالات، ورق کامپوزیت، مصالح آب بندی و لایه محافظ

تابلو ال ای دی

لامپ های کوچکی که به آنها ال ای دی کلاهی گفته می شود و این روزها جای نئون را گرفته است و به دو دسته ثابت و روان تقسیم می شود در ساخت تابلو ال ای دی به کار می روند. از ویژگی های تابلو ال ای دی می توان به کم مصرف بودن و نوردهی بالای آن اشاره کرد. همچنین این لامپ ها شکنندگی نئون را ندارند، نصب آن آسان می باشد، شوک برق بر اثر برخورد با آن مانند الکترود نئون وجود ندارد که این موضوعات باعث استفاده به جای نئون می شود.

LED ثابت

در ساخت تابلو ال ای دی ثابت ال ای دی های کوچک را بر تابلویی از جنس چوب یا طلق که قبلا بر روی آن شکل یا حرف مورد نظر مشتری بوسیله لیزر علامت گذاری می شود، نصب کرده و فقط قسمت هایی که ال ای دی ها بر آن سوار شده روشن می شود.

ساخت و نصب تابلو در رشت
ساخت و نصب تابلو در رشت

ال ای دی روان

این نوع تابلو ابعاد مشخصی دارد که نسبت به سفارش مشتری برنامه ریزی می شود که به صورت تک رنگ، دو رنگ تا تمام رنگ می باشد و به 2 صورت نوشتاری و تصویری قابل اجراست. از فواید این نوع تابلوها می شود به تعویض سریع نوشته ها و افکت های دلخواه مشتری در هر زمان اشاره کرد.

انواع تابلوهای تبلیغاتی 

ساخت تابلو تبلیغاتی پشت بامی

این نوع تابلوها برای نصب در نقاط مرتفع و پشت بام ها مناسب می باشند. برای زیرسازی این نوع تابلو از پروفیل آهن استفاده می شود، حروف برجسته ای که در تابلوهای پشت بامی استفاده می شوند از جنس چنلیوم، حروف پلکسی و یا استیل می باشد.

تابلوهای فلکسی

در ساخت تابلو تبلیغاتی فلکسی، رویه فلکس به راحتی تعویض شده و در صورتی که پس از یک مدت نیاز به تغییر طرح این تابلو داشته باشید به راحتی می توانید طرح آن را تغییر داده و به روز کنید. معمولا به صورت سالیانه مهتابی های استفاده شده در این نوع تابلو را تعویض می کنند، از تابلو تبلیغاتی فلکسی برای سر درب مغازه و شرکت ها، بیلبوردها و فروشگاه ها استفاده می شود.

حروف برجسته پانچی

در این نوع حروف لبه ها با چنلیوم به صورت پانچی کار می شود.

تابلو حروف برجسته چنلیوم

در ساخت تابلو تبلیغاتی چنلیوم از رویه پلکسی گلاس و لبه های چنلیوم استفاده می شود، لبه های چنلیوم از جنس آلومینیوم بوده و زیبایی فوق العاده ای دارند، این نوع تابلوها را با دستگاه های تمام اتوماتیک و توسط دستگاه های سازنده حروف چنلیوم و دستگاه لیزر و سی ان سی می سازند.

جنس آلومینیومی این نوع حروف باعث شده به راحتی بتوان هر نوع طرحی را بر روی آن پیاده سازی نمود.

ساخت و نصب تابلو در رشت
ساخت و نصب تابلو در رشت

تابلوهای حروف برجسته چنلیوم ستاره ای

تابلوهای حروف برجسته استیل ستاره ای یا استیل لبه پانچ یکی از مدل های حروف برجسته استیل می باشند. این نوع حروف با پلاستیک یا لبه چنلیوم ساخته شده و در ساخت آن ها از لامپ smd داخل حروف برجسته به کار گرفته شده و نور ملایمی که از آن ساطع می شود توجه مردم را بخود جلب می کند.

حروف استیل

انواع مختلفی از حروف استیل همانند: حروف استیل طلایی براق، طلایی خش دار، نقره ای براق، نقره ای خش دار، دودی و مسی موجود است.

حروف برجسته استیل

در گذشته از آلیاژی از جنس برنز یا برنج برای ساخت آن استفاده می شد، برنز و برنج به مرور سیاه شده و نیاز به پرداخت دارند، اما در حال حاضر از استیل برای حروف برجسته این نوع تابلو استفاده می شود.

حروف پلاستیک یا پلکسی

در ساخت این نوع تابلو از طلق های پلکسی گلاس در رنگ های متفاوت استفاده می شود.

تابلوهای فلزی

حروف برجسته ای که در ساخت تابلو تبلیغاتی از نوع فلزی به کار می رود از جنس فلز یوده و از این رو نور را از خود عبود نمی دهد، برای نورپردازی در این نوع تابلوها در نصب این نوع تابلو از سطح پایه ای استفاده می کنند، این پایه باعث ایجاد فاصله ای از سطح شده و در این فضا لامپ های smd را قرار می دهند.

ساخت و نصب تابلو در رشت
ساخت و نصب تابلو در رشت

تابلوهای رینگی

در این نوع ساخت تابلو تبلیغاتی حروف برجسته ترکیبی از پلاستیک و فلز است، وجود پلاستیک در حروف باعث ایجاد فضایی برای عبور نور می شود.

تابلو حروف برجسته سه بعدی

در ساخت تابلو تبلیغاتی از این نوع می توان انواع افکت های زیبا که در سایر تابلوها امکانپذیر نمی باشد، به راحتی ایجاد کرد.

مقررات نصب تابلو مغازه

نصب تابلو های تبلیغاتی از جمله نصب تابلو مغازه نیازمند رعایت قوانین و مقررات خاصی می باشد که جهت اطلاع از این قوانین می بایست به ارگان های مربوطه در رابطه با اخذ هر گونه مجوز مراجعه نمود. به عنوان مثال قبل از نصب تابلو چنلیوم یا دیگر تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته، فلکسی فیس، ال ای دی های ثابت و روان، لایت باکس و… می بایست مدارک لازم جهت دریافت مجوز نصب تابلو را تکمیل و بعد از آن اقدام به نصب تابلو نمود.

نکته مهم و حائز اهمیت دیگر در رابطه با نصب تابلو مغازه، الزامی بودن مجوز نصب است که متقاضیان و سفارش دهندگان تابلو مغازه می بایست قبل از نصب، مجوز تابلو را دریافت نمایند تا به هنگام نصب دچار مشکلاتی مانند جلوگیری از نصب تابلو توسط ارگان های مربوطه نباشند.

قیمت تابلو مغازه

تابلو مغازه یکی از انواع تابلو تبلیغاتی است که خود به شکل های مختلفی قابل ساخت و نصب می باشد و به روش های متفاوتی همراه با متریال های به کار رفته در آن قیمت گذاری می شود. قیمت تابلو مغازه به صورت کاملا مشخصی با فروش و بازاریابی مغازه ارتباط دارد.

به عنوان مثال قیمت تابلو چنلیوم به شکل معمولی به مراتب پایین تر از قیمت تابلو چنلیوم الماسی یا همان کریستال می باشد که مسلما هزینه بالا در چنلیوم الماسی با توجه به مدرن بودن و به کار گیری متریال کریستال روی آن است که این مورد باعث زیبایی و جذب مخاطب بعد از نصب تابلو مغازه و در نتیجه فروش بالاتر خواهد بود.

ساخت و نصب تابلو در رشت
ساخت و نصب تابلو در رشت

تابلو سازی پارسه خدمات تولید انواع تابلو تبلیغاتی و تابلو مغازه و نصب تابلو مغازه را انجام می دهد. در همین راستا با تشکیل چندین اکیپ ماهر و مجهز، آماده ساخت و نصب تابلو مغازه در صورت تمایل و درخواست شما عزیزان می باشیم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *