ساخت تابلو ال ای دی در رشت

تابلو LED

تابلو LED منعطف‌ترین راه‌حل موجود برای تبلیغات پویا با امکان نمایش حجم گسترده‌ای از اطلاعات است. تابلو ال ای دی (LED) قابل برنامه‌ریزی است و برای مقاومت در برابر عناصر جوی مانند باران، برف و حتی نور شدید خورشید طراحی شده‌ است.

ساخت تابلو ال ای دی در رشت
ساخت تابلو ال ای دی در رشت

مزایای تابلو ال ای دی LED

تا‌بلو‌ LED تصاویر و پیام‌های متنی را برای مدت زمان طولانی نمایش می‌دهند و به شما این امکان را می دهد که پیام خود را اغلب تغییر دهید. دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای تعویض قطعات تابلو، تعویض حروف و هزینه نصب نخواهید داشت. به لطف تا‌بلو‌ LED به راحتی می توانید در فضای باز یک ترافیک برانگیزاننده ایجاد و مردم را به سمت کسب و کار خود را بکشید. همچنین استفاده از یک تابلو ال ای دی در فضای بسته این فرصت را به شما می دهد که تجربه بهتری را برای مشتریان فراهم کنید.

گنجاندن نمایشگرهای پر جنب و جوش LED و فناوری که روز به روز پیشرفت می کند بسیار اثرگذار است. تا‌بلو LED یک رسانه بسیار موثر بازاریابی برای مشاغل یا سازمان‌هایی مانند مراکز مذهبی و بانک ها هستند. ارزش افزوده LED های فوق العاده روشن باعث می شود که تابلوهای شما حتی در زیر نور شدید خورشید قابل مشاهده باشد. در نتیجه پیام شما را از روز به شب ببرد و دوباره برگرداند.

آیا به دنبال قیمت تابلو ال ای دی یا سفارش تابلو LED هستید؟ آیا اطلاعات کمی دارید و نیاز به دریافت مشاوره برای داشتن بهترین انتخاب هنگام سفارش تابلو ال ای دی مورد نظرتان دارید؟

تابلوسازی پارسه ارائه دهنده بهترین خدمات در این زمینه است. ساخت تابلو خود را به ما بسپارید.

نکاتی پیش از سفارش تابلو ال ای دی

علائم تجاری چیز جدیدی نیستند. قرن هاست که از آنها استفاده می شود. با این حال ، فناوری تابلوهای تجاری سفارشی ارتقا یافته و طی چند دهه گذشته محبوبیت تا‌بلو‌ LED بسیار رشد داشته و همین باعث شده تا سفارش تابلو ال ای دی روز به روز افزایش یابد. در نتیجه برای داشتن بهترین انتخاب لازم است تا به خوبی با تا‌بلو‌ ال‌ای‌دی آشنا شویم.

طرز کار تا‌بلو‌ LED

تا‌بلو‌ ال‌ای‌دی از نرم افزاری با کاربرد آسان استفاده می‌کنند که به شما امکان می‌دهد پیامی سفارشی به منظور نمایش برای مشتریان یا مخاطبان خود ایجاد کنید.

مزایای استفاده از نمایشگر LED چیست؟

  • طول عمر بالا اولین مزیت استفاده از تا‌بلو‌ LED است. تا‌بلو‌ ال‌ای‌دی اگر با متریال باکیفیت ساخته شوند، از پایداری و ایستادگی بالایی برخوردار شده و ضمن مقاومت در برابر عوامل صدمه زننده، از استقامت بالا در برابر شکنندگی نیز برخوردار می شوند. (فراموش نکنیم که این تابلوها ضد آب نیز می باشند.)
  • نگهداری آسان دومین مزیت استفاده از تا‌بلو‌ ال‌ای‌دی است. چرا که هزینه تعمیرات و سرویس این تابلو بسیار پایین بوده و برای انتقال آن به مکان دیگری نیز دچار چالش های فراوان نخواهید شد.
  • صرفه جویی در زمان و مصرف برق سومین مزیت استفاده از تا‌بلو‌ LED است. این تابلو ها نسبت به دیگر تابلوها مدت زمان کمتری برای ساخت نیاز دارند و به دلیل استفاده از لامپ های LED بهینه سازی شده،‌ مصرف برق کمتری نیز دارند. لازم به ذکر است که میزان روشنایی این لامپ ها قابل تنظیم است.

پیش از سفارش تابلو ال ای دی LED باید به نکات زیر توجه کنیم.

  • شرکت گارانتی کننده + طول مدت گارانتی + مواردی که شامل گارانتی نمیشود.
  • مدت زمان ساخت و نصب تا‌بلو‌ ال‌ای‌دی.
  • قیمت تا‌بلو‌ LED.
  • کیفیت نمونه کارهای قبلی شرکت فروشنده.
  • سطح نوردهی تابلو و متریال استفاده شده در ساخت.
  • همچنین میزان تراکم تعداد ال ای دی ها نیاز بسیار مهم است و هر چه بیشتر باشد، ارزش خرید بالاتری دارد.

ترکیب تابلو ال ای دی با تابلوی ثابت

تابلوهای ال ای دی به خودی خود فوق العاده و اثرگذار هستند. اما تأثیر بصری ترکیب آنها با یک تابلوی ثابت سفارشی، بدون توجه به اینکه در کدام صنعت فعالیت می‌کنید، بهترین نتیجه را به شما می دهد.

به این فکر کنید: تابلوی روشن شما نام برند و کسب وکار یا فروشگاه شما را نشان می دهد ، در حالی که مرکز تابلوهای ال ای دی شما فروش محصولات ویژه یا تبلیغات شما را به نمایش می‌گذارد.

چرا این دو را برای یک سرمایه‌گذاری فوق‌العاده موثر و ارزشمند ترکیب نکرده‌اید؟ شما از مزایای شناخته شده برند همراه با پیام های چشم نواز و خرید راحت مشتریان برخوردار می‌شوید.

ساخت تابلو ال ای دی در رشت
ساخت تابلو ال ای دی در رشت

موارد مصرف تابلو LED

بانکداری، رستوران، خرده فروشی، ترمینال اتوبوس، ایستگاه قطار و فرودگاه، پمپ بنزین، مراکز درمانی، استادیوم و سالن ورزشی، فروشگاه ها، مراکز تجاری و پاساژ ها، نمایشگاه ها و … کسب و کارهایی هستند که میتوانند با سفارش تا‌بلو تبلیغاتی ال ای دی رشد زیادی داشته باشند.

سفارش تابلو ال ای دی (LED)

تابلوسازی پارسه با سال ها تخصص در زمینه ساخت تا‌بلو‌ LED آماده پذیرش سفارش تابلو ال ای دی LED بوده و به شما کمک میکند تا اهداف خود را،‌ هر چه بهتر برآورده کنید. سفارش تابلو LED امکانپذیر است و با مواد بادوام برای استفاده در محیط داخلی یا خارجی ساخته می شود.

چراغ های پر جنب و جوش و با دوام LED نه تنها در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی می‌کنند، بلکه در گزینه‌های سه رنگ یا تمام رنگ نیز وجود دارند و به شما امکان ایجاد پیام‌های سفارشی با متن‌، گرافیک و انیمیشن را می‌دهد.

ساخت تابلو ال ای دی در رشت
ساخت تابلو ال ای دی در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *