ساختار تابلو تبلیغاتی چگونه است؟

انواع تابلو تبلیغاتی مثل تابلو پولکی و یا تابلو چلنیوم توانسته‌ است که شکل‌های متفاوتی داشته باشد، با این حال این ساختار متفاوت در میزان کارایی آن‌ها تاثیرگذار است.

تابلو‌های گردان

یکی از تابلو‌هایی که برای تبلیغات از آن می‌توان استفاده کرد تابلو‌هایی هستند که به صورت گردان از آن‌ها می‌توان به راحتی بهره برد. بنابراین گردان بودن تابلو‌ها می‌تواند به شدت مناسب باشد و در هر صورت به راحتی می‌توان از این تابلو‌ها استفاده کرد.

بیشترین کاربردی که برای این نوع از تابلو‌ها می‌توان در نظر داشت به این صورت خواهد بود که به صورت گردان از آن استفاده می‌شود و در این زمان است که بیشترین نکته‌ای که در این رابطه می‌توان به دست آورد میزان به کارگیری آن در جاده‌ها خواهد بود.

بنابراین این نوع از تابلو‌ها با تابلو‌هایی که در سطح شهر از آن‌ها استفاده می‌شود بسیار متفاوت خواهد بود و از نظر اندازه‌ای نیز شکل و ساختار بسیار خاصی را می‌توان برای این نوع از تابلو‌ها در نظر داشت.

نامی که برای این مدل از تابلو در نظر گرفته شده است تابلو بنر گردان است که با اندازه‌های متفاوتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و در بیشتر موارد از اندازه‌های بزرگ‌تری برای این نوع از تابلو‌ها استفاده می‌شود، در هر صورت میزان بهره مندی از این تابلو‌ها بیشتر به اندازه آن‌ها بستگی خواهد داشت.

  • نکته

در جاده‌ها نمی‌توان از تابلو‌هایی استفاده کرد که اندازه بسیار کوچکی دارند بنابراین بهتر خواهد بود که برای دیده شدن بیشتر از تابلو‌هایی بهره برد که به میزان زیادی از اندازه بسیار بزرگی برخوردار باشند و این اندازه می‌تواند به میزان زیادی دیده شدن محصول را ایجاد کند.

با این حال میزان دیده شدن محصول نکته بسیار مهمی است که باید در رابطه با تابلو‌های تبلیغاتی در نظر داشت در این شرایط است که بهتر خواهد بود، تابلو‌های تبلیغاتی و مکانی که برای استفاده از آن‌ها در نظر گرفته می‌شود را مورد بررسی قرار داد.

ساختار تابلو تبلیغاتی چگونه است؟

پانل‌هایی که در مجموعه‌های تابلوسازی در رشت به صورت متحرک به کار برده می‌شوند دارای سه ضلع و زاویه است و از یک پیام اختصاصی در آن به کار برده می‌شود. بنابراین همه پیام‌هایی که برای تابلو‌ها در نظر گرفته می‌شود یکسان نخواهد بود.

در این رابطه بهتر است که این نکته را در نظر داشت که در بیشتر موارد پیام‌ها به شدت می‌توانند متفاوت باشند و تنوع پیام‌ها و همین طور تنوع محصولاتی که برای آن‌ها تبلیغات ایجاد می‌شود به شدت می‌تواند خاص باشد. چرخش در بنر‌های تبلیغاتی باعث می‌شود که پیام تبلیغاتی در هر چرخشی که اتفاق می‌افتد به راحتی در دید مخاطب قرار داده شود.

در این صورت است که میزان جلب توجه این نوع از پانل‌ها می‌تواند بیشتر باشد و میزان دیده شدن آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود. با این حال تفاوتی که بین تابلو‌های چلنیوم و همین طور پانل‌های تبلیغاتی وجود دارد در این خواهد بود که بیشتر تابلو‌های چلنیوم در داخل شهر‌ها استفاده می‌شود و کمتر از آن‌ها در جاده‌ها به کار برده می‌شود.

یکی از تفاوت‌های دیگری که در این رابطه می‌تواند وجود داشته باشد ساختاری است که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود این نوع از ساختار می‌تواند برای تابلو‌های تبلیغاتی به شدت متفاوت باشد. اندازه، یکی از نکاتی است که می‌توان در وجه تمایزی که برای تابلو‌های تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود در نظر داشت.

رنگ بندی و ترکیب خاص حروف تابلو تبلیغاتی

هنگامی که از تابلو‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود بهتر خواهد بود که میزان رنگ بندی که برای هر حرف در نظر گرفته می‌شود را مورد بررسی قرار داد.
نقش رنگ در تابلوسازی بسیار برجسته است، اصولا رنگ‌ها می‌توانند کاربرد بسیار زیادی را در جذب مخاطب داشته باشند در این زمینه بهتر خواهد بود، این نکته را در نظر داشت که رنگ با ترکیب حروف به صورت خاص میزان جذابیت بیشتری را برای تبلیغات و فروش ایجاد خواهد کرد.

اندازه‌های متفاوت برای هر حرف

در تابلو‌های تبلیغاتی برای هر حرف از اندازه‌های متفاوتی استفاده می‌شود در این زمان است که بهتر خواهد بود این نکته را در نظر داشت که شکل و ساختاری که برای هر حرفی در نظر گرفته می‌شود به شدت می‌تواند مهم باشد.

ساختار تابلو تبلیغاتی چگونه است؟

سلیقه افراد

یکی از نکاتی که در این رابطه می‌تواند بسیار تاثیر‌گذار باشد سلیقه افرادی است که قرار است از این تابلو برای کسب و کار خود استفاده کنند و همین طور افرادی که این تبلیغات را مشاهده می‌کنند تا بتوانند به صورت یک مشتری در بیاید. در این صورت است که این دو فاکتور یعنی کلمات و رنگ بندی به شدت می‌توانند حالت بسیار خاصی را برای تابلو ایجاد کنند مخصوصا این که شکل و حالت بسیار خاص و جدیدی را برای تابلو ایجاد خواهند کرد.

گاهی اوقات نیز از مارک‌های خاصی برای تابلو تبلیغاتی از آن‌ها استفاده می‌شود در این زمان است که باید این نکته را در نظر داشت که هر مارکی می‌تواند با یک ساختار بسیار متفاوتی بر روی تابلو قرار داده شود.

در این زمان است که بهتر خواهد بود که میزان جذابیت را در کلماتی که برای محصولاتی که مارک هستند مورد استفاده قرار داد تا میزان دیده شده آن‌ها بیشتر شود.
در هر صورت محصولات معرفی شده مانند محصولاتی که مارک هستند و مارک‌های شناخته شده‌ای دارند در استفاده از آن‌ها در تابلو تبلیغاتی حساس‌تر خواهند بود. زیرا میزان رنگ و حروفی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود باید به صورت بسیار خاصی ایجاد شود.

بنابراین خاص بودن آن‌ها می‌تواند باعث شود که میزان دیده شدن محصولات نیز بیشتر شود با این حال زمانی که محصول به صورت مارک وجود دارد و شناخته شده است اگر از تابلو تبلیغاتی به صورت درست استفاده نکند می‌تواند میزان فروش‌هایی را که داشته است از دست بدهد.

با این حال بیشتر محصولاتی که مارک هستند نیازی به تبلیغات گسترده نخواهند داشت زیرا شناخته شده‌اند و میزان فروش بیشتری را نیز توانسته‌اند به خود اختصاص دهند. در هر صورت بهتر است که از تابلو‌های تبلیغاتی به شکل درست و موثری استفاده کرد تا بتوان به راحتی به نتیجه مطلوبی در این زمینه دسترسی داشت.

با این حال گستره تبلیغات و روش‌هایی که برای این کار می‌توان انجام داد بسیار زیاد است و نوآوری‌های بیشتری را برای این روش می‌توان ایجاد کرد. در هر صورت بهتر خواهد بود که روش تبلیغاتی خاص و متفاوت را در شکل خاص ابتدا بررسی کرد و بعد از بررسی آن را به کار بست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *