تابلو مغازه

دلیل اهمیت تابلو مغازه در برندسازی و افزایش فروش

یکی از بهترین تبلیغاتی که هر کسب و کاری در راستای افزایش درآمد خود می‌تواند انجام دهد، طراحی و نصب یک تابلو مغازه مناسب است.

تابلو مغازه، برند و کسب و کار شما را به صدها رهگذر در طول روز معرفی می‌کند.

همچنین این تابلو نشانه مغازه شما برای مشتری‌های دائمی است؛ پس باید به‌گونه‌ای باشد که در ذهن آن‌ها به خوبی باقی بماند.

1- جذب مشتریان از نظر روانی

امروزه صنعت تابلوسازی رونق بسیار زیادی پیدا کرده است

اغلب بازاریان و صاحبان کسب و کارهای مختلف، نسبت به اهمیت این موضوع اطلاع پیدا کرده‌اند. شما نیز به عنوان شخصی که قصد تهیه تابلو را دارد، باید بدانید که امروزه استفاده از لوازم تابلوسازی بیشتر جنبه روان‌ شناختی دارد.

نصب تابلوهای ساده قدیمی دیگر با استقبال مردم روبه‌رو نمی‌شود و اغلب به دنبال گزینه‌های خاص‌تر و چشمگیرتر هستند. تابلوسازی برای مغازه باید به‌گونه‌ای انجام شود که هم نمایانگر خدمات و حیطه کاری کسب و کار موردنظر باشد و هم اینکه بتواند توجه مخاطبان را تا حد زیادی به سمت خود جلب کند.

2- اهمیت تابلو مغازه در پیدا کردن آدرس

بدیهی است که اگر مشتریان نتوانند به راحتی مغازه شما را پیدا کنند، شما هم نمی‌توانید فروش و به دنبال آن درامد خیلی خوبی داشته باشید. همچنین مشتریان سابقی که به مغازه شما آمده‌اند، قطعا تمایل دارند که برای دفعات بعدی بتوانند به راحتی مغازه را پیدا کرده و سردرگم نشوند.

شما به یک تابلو جذاب برای نشان دادن آدرس به مشتریان نیاز دارید. بدون تابلوسازی برای مغازه، پیدا کردن مغازه‌های مختلف واقعا سخت و وقت‌گیر می‌شد.

3- تقویت برند و نام تجاری

اهمیت تابلو مغازه در برندسازی امروزه بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. تابلو مغازه می‌تواند به عنوان کارت ویزیت دوم شما شناخته شود. در صورتی که یک تابلوی خوب و متناسب انتخاب کنید، می‌توانید میزان کیفیت برند و خدمات خود را به خوبی نشان دهید.

همچنین این تابلو در صورتی که دارای شکوه و جلال کافی باشد، احتمال جلب اعتماد مشتریان را نیز تا حد زیادی بالاتر می‌برد.

4- اهمیت تابلو مغازه در رقابت با همکاران

اهمیت تابلو مغازه در برندسازی و افزایش فروش به هیچ عنوان نمی‌توان اهمیت تابلو مغازه برای جلب مشتری و جنبه رقابتی نصب تابلوی جذاب را نادیده گرفت.

در صورتی که شما از یک تابلوی برجسته با طراحی خاص و منحصر به فرد خودتان استفاده کنید، می‌توانید به صورت قابل ‌توجهی از هم‌رده‌ها و هم‌صنفان خود، پیشی بگیرید.

بدیهی است که اغلب مشتریان، خرید از یک مغازه شیک با یک تابلو جذاب را به خرید از مغازه‌ای که هیچ خلاقیتی در این زمینه به خرج نداده است، ترجیح می‌دهند.

5- تبلیغات دائمی با نصب یک تابلو جذاب

همان‌طور که اشاره کردیم، تبلیغات لازمه پیشرفت در تمام کسب و کارهاست. در صورتی که شما می‌خواهید کسب و کارتان ادامه دارد باشد، باید تبلیغات هدفمند و با برنامه‌ای را برای آن در نظر بگیرید. نصب یک تابلو که بتواند به خوبی کسب و کار شما را معرفی کند، می‌تواند مانند یک تبلیغات دائمی و بیست و چهار ساعته باشد.

سفارش و خرید چنین تابلویی به مراتب هزینه‌ای کمتر از تبلیغات آن‌چنانی بر روی بیلبوردها دارد؛ اما می‌تواند در زمینه جذب مشتری و همچنین جلب اعتماد آن‌ها مؤثرتر باشد.

6- اهمیت تابلو مغازه در افزایش فروش و سودآوری

از دیگر دلایل اهمیت تابلو مغازه می‌توان به افزایش فروش و سودآوری اشاره کرد. همان‌طور که گفتیم، نصب یک تابلوی منحصر به فرد بر روی سردر مغازه، باعث جلب اعتماد بیشتر مشتری شده و می‌تواند تعداد خریداران بیشتری را به سمت مغازه شما بکشاند.

همین امر به صورت کاملا مستقیم بر روی میزان فروش مغازه شما تأثیر گذاشته و باعث افزایش سودآوری می‌شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *