در تابلوهای تبلیغاتی جاده ای چه نکته ای را باید رعایت کرد؟

این روزها از روش های مختلفی برای بازاریابی استفاده می شود که تابلوهای تبلیغاتی یکی از آن ها به شمار می روند. اگر این تابلوها به شکلی اصولی و جذاب طراحی شوند به بهترین شکل و در کمترین زمان می توانند پیام تبلیغاتی را به مخاطبان انتقال دهند.

که البته تابلو های تبلیغاتی انواع مختلفی از جمله تابلو کامپوزیت و تابلو چلنیوم میباشد. برای اینکه بهترین نتیجه را از این روش بازاریابی بگیرید لازم است بدانید که در تابلوهای تبلیغاتی جاده ای چه نکته ای را باید رعایت کرد؟ در ادامه اطلاعات جامعی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه می دهیم.

مهم ترین نکات تابلوهای جاده ای

در طراحی تابلوهای تبلیغاتی جاده ای با در نظر گرفتن برخی نکات می توانید بهترین بازدهی را داشته باشید. در این بخش به شرح این نکات می پردازیم.

  • انتخاب مکان مناسب
    به جرات میتوان گفت یکی از مهم ترین نکات در مورد تابلوهای تبلیغاتی جاده ای انتخاب مکان مناسب برای آن ها است. بهترین کار این است که این تابلوها را در مسیرهای پر رفت و آمد نصب کنید تا افراد بیشتری بتوانند آن ها را ببینند. یکی از بهترین مکان ها برای نصب تابلوهای تبلیغاتی ورودی شهرها و خروجی ‌های اتوبان‌ها هستند. نکته حائز اهمیت این است که فاصله این تابلو با تابلوهای دیگر باید حفظ شود تا همه به سادگی بتوانند آن را مشاهده کنند.
  • استفاده از تصاویر و رنگ های جذاب
    یکی از نکاتی که باید در تابلوهای تبلیغاتی جاده ای رعایت کنیم استفاده از تصاویر و رنگ های جذاب است. به کارگیری رنگ‌های تند و تیره در کنار زمینه روشن می تواند تاثیر زیادی روی مخاطبان بگذارد. تصاویر باید زیبا و واضح باشند. دقت کنید که این تصاویر باید با موضوع تبلیغات شما همخوانی داشته باشند.
  • خلاقیت
    خلاقیت در زمینه بازاریابی می تواند در موفقیت شما تاثیر بسیاری داشته باشد. استفاده از ایده های جالب در این زمینه باعث می شود که توجه رانندگان به سمت تابلوی تبلیغاتی شما جلب شود و از تماشای آن لذت ببرند. یکی از بهترین ایده ها در این زمینه استفاده از تصاویر سه بعدی است.
  • استفاده از جملات کوتاه
    متون طولانی آنطور که باید مورد توجه افراد قرار نمی گیرند. تجربه نشان داده که تاثیر متون کوتاه خیلی بیشتر است. باید متون به صورتی باشند که بیننده در نگاه اول بتواند آن ها را درک کند. جملات کوتاه می توانند بسیار جذاب تر و تاثیر گذارتر از جملات بلند باشند.
  • تناسب با مخاطب
    در طراحی تابلوهای تبلیغاتی جاده ای حتما باید به تناسب آن با مخاطب توجه کنید. به عنوان مثال ممکن است مخاطبان شما کودکان باشند در این مواقع بهترین انتخاب استفاده از رنگ های شاد است. اگر مخاطبان شما جز قشر جوان جامعه بودند استفاده از طرح های مدرن گزینه مناسب تری است.
  • استفاده از نورپردازی مناسب
    قطعا تمایل دارید که تابلوی تبلیغاتی شما در شب نیز همانند روز زیبا به نظر برسد. در این شرایط بهترین ایده استفاده از نورپردازی است. نورپردازی موجب می شود که تابلو در شب نیز به بهترین شکل دیده شود و کاملا خوانا باشد.

در تابلوهای تبلیغاتی جاده ای چه نکته ای را باید رعایت کرد؟

نکات تابلوهای جاده ای

بهترین جنس برای تابلوهای تبلیغاتی جاده ای

در ساخت تابلوهای تبلیغاتی جاده ای از متریال مختلفی استفاده می شود که در ادامه بهترین نوع آن ها را معرفی می کنیم.

  • فلز
    برخی فلزات مثل فولاد گالوانیزه و آلومینیوم از مقاومت زیادی در مقابل عوامل آسیب زننده محیطی برخوردار هستند. این فلزات در دسته بهترین گزینه ها برای ساخت این تابلوها قرار می گیرند. در این میان آلومینیوم از محبوبیت بیشتری برخوردار است به دلیل اینکه وزن سبک و استحکام زیادی دارد.
  • پارچه یا وینیل
    بهترین انتخاب برای بنرها و تابلوهای تبلیغاتی قابل حمل پارچه یا وینیل است. این متریال در مقابل شرایط جوی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. از آن گذشته امکان چاپ با کیفیت بالا نیز روی آن ها وجود دارد.
  • پلاستیک یا پلی‌کربنات
    پلاستیک یا پلی‌کربنات علاوه بر وزن سبکی که دارد در برابر شکستگی نیز بسیار مقاوم است. این متریال ضد آب هستند و انتخاب مناسبی در این زمینه محسوب می شوند.
  • فایبرگلاس
    فایبرگلاس جزء متریالی است که در مقابل ضربات و شرایط جوی متفاوت مقاومت خوبی دارد. این موضوع باعث شده که در برخی مواقع از آن در جهت ساخت تابلوهای تبلیغاتی جاده ای استفاده کنند.
  • اکریلیک
    اکریلیک انتخاب مناسبی برای تابلوهایی است که نیازمند شفافیت و وضوح تصویر هستند. این متریال به بهترین نحو نور را منعکس کرده و باعث می شود که تصاویر درخشان تر به نظر برسند.

در تابلوهای تبلیغاتی جاده ای چه نکته ای را باید رعایت کرد؟

بهترین جنس تابلوهای تبلیغاتی جاده ای

سخن آخر

در این مطلب به بررسی اینکه در تابلوهای تبلیغاتی چه نکته ای را باید رعایت کرد پرداختیم. این تابلوها یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی به شمار می روند به شرط اینکه به شکلی اصولی طراحی شوند. برای حصول بهترین نتیجه به شما توصیه می کنیم که این کار را به دست افراد متخصص در این حوزه بسپارید. با کمک این افراد می توانید بهترین تابلوی تبلیغاتی جاده ای را طراحی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست همین حالا تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول نکات تابلوهای تبلیغاتی جاده ای

آیا باید در طراحی تابلوهای تبلیغاتی شرایط آب و هوایی را نیز در نظر بگیریم؟
بله، شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی در میزان ماندگاری یک تابلوی تبلیغاتی دارد. بهتر است در مناطق گرم و خشک از رنگ های روشن استفاده کنید. از آن گذشته باید آیتم هایی را به کار ببرید که در برابر تابش نور خورشید مقاوم باشند. در مناطقی که مرطوب هستند نیز باید به مقاومت تابلو در برابر رطوبت توجه لازم را داشته باشید.

آیا رعایت استانداردهای ایمنی و قانونی در تابلوهای تبلیغاتی جاده ای مهم است؟
بله، یکی از مهم ترین نکات در این زمینه رعایت استانداردهای ایمنی و قانونی است. باید اطمینان حاصل کنید که این تابلوها مطابق با قوانین و مقررات محلی در زمینه تبلیغات جاده‌ای و با ایمنی کامل نصب شده اند.

آیا در ساخت این تابلوها از چوب نیز استفاده می کنند؟
استفاده از چوب برای ساخت این تابلوها خیلی رایج نیست تنها در مواقعی که قصد دارند ظاهری سنتی و طبیعی تر به تابلو بدهند از این متریال استفاده می کنند. چوب در مقابل حشرات و رطوبت مقاومت زیادی ندارد و بسیار آسیب پذیر است. بهتر است پیش از نصب از مواد حفاظتی برای سطح آن استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *