آشنایی با کارایی و کاربرد حروف سازی در تابلو سازی

کاربرد حروف سازی در تابلو سازی بسیار زیاد است و ی یکی از فعالیت های مهم در این صنعت محسوب می شود. تابلو سازی به عنوان یک کسب و کار، خود در بر گیرنده مشاغل و زیر شاخه های مرتبط تبلیغاتی دیگر نیز می باشد که یکی از آنها حروف سازی است. در اصل حروف سازی در پی پیشرفت ابزار آلات و تجهیزات مختلف در تابلو سازی به وجود آمد.

این بخش دارای تنوع بسیاری است؛ به گونه ای می توان تنوع در تولید و ساخت حروف های برجسته را در صدها مدل اشاره کرد. کاربرد حروف سازی در تابلو سازی سبب ایجاد یک تحول عظیم در این حرفه شده است؛ و مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. در ادامه به معرفی چند نمونه از کاربرد حروف سازی در تابلو سازی می پردازیم.

آشنایی با کارایی و کاربرد حروف سازی در تابلو سازی

کاربرد حروف سازی در تابلو سازی به جنس و نوع خود به انواع مختلفی تقسیم می شود؛ از جمله: حروف برجسته چلنیوم، حروف برجسته استیل، حروف برجسته پلکسی گلاس، حروف برجسته فلزی، حروف برجسته لاسوگاسی، حروف برجسته وکیوم، حروف برجسته رینگی و حروف برجسته کریستالی. قیمت و “کاربرد حروف سازی در تابلو سازی” هر کدام از انواع این حروف با توجه به جنس و نوع، متفاوت است.

در ادامه در رابطه با هر کدام از این حروف صحبت می کنیم تا بهتر متوجه کاربرد حروف سازی در تابلو سازی شوید.

تابلو چلنیوم از انواع تابلوهای بسیار پر طرفدار در دنیای تابلو سازی است. این تابلو به دلیل زیبایی، دوام، طول عمر بالا و قیمت مناسبی که دارد همواره مورد توجه خریداران و صاحبان کسب و کار بوده است. در اصل می توان تابلو چلنیوم را شناسنامه حروف سازی در تابلو سازی مدرن عنوان کرد. این تابلو ها دارای انواع متفاوتی هستند که از جمله انواع آنها می توان به مدل الماسی و ستاره ای اشاره کرد.

کاربرد حروف سازی در تابلو سازی برجسته استیل از جمله قدیمی ترین تابلوهای حروف برجسته در دنیای تابلوسازی می باشد. این تابلو از همان ابتدا ورودش به دنیای حروف سازی، در تابلو سازی، از استقبال بالایی میان مشتریان قرار گرفت و این روند تا اکنون نیز ادامه دارد. هم اکنون می توان حروف برجسته استیل را در رنگ ها و طرح های متفاوت تولید کرد. از انواع حروف استیلی که تلفیقی با پلکسی گلاس است، حروف برجسته استیل پلکسی نام دارد.

تابلو حروف برجسته در رشت
تابلو حروف برجسته در رشت

کاربرد حروف سازی در تابلو سازی حروف برجسته پلاکسی گلاس از متریالی به همین نام ساخته شده که از جنس پلاستیک است. تابلو سازان از متریال پلاکسی گلاس برای ساخت و تولید برخی از تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کنند. از جمله تابلو هایی که به واسطه حروف سازی این متریال به وجود می آیند، شامل نئون ، چلنیوم و حروف های تلفیقی اشاره نمود و همچنین می توان با استفاده از پلکسی، تابلوهای دیگری مانند تابلو لایت باکس، تابلو راهنمای طبقات و غیره هستند.

در ادامه کاربرد حروف سازی در تابلو سازیباید گفت که همانطورکه می دانید آهن به صورت گسترده در صنایع مختلف استفاده می شود که از جمله آنها نیز تابلو سازی میباشد. به راحتی می توان گفت که آهن از جمله پرطرفدارترین متریال ها در تابلو سازی می باشد. از جمله کاربردهای آهن در تابلو سازی در حروف سازی و ساخت و تولید حروف برجسته می باشد. نوع آهن مصرفی به شکل ورق کاری فلزی در ابعاد مشخصی می باشد. حروف فلزی را بعد از تولید می توان در رنگ های متفاوت رنگ آمیزی کرد و به شکل با نور و یا بدون نور در اماکن مربوطه نصب کرد.

تابلو حروف برجسته لاس وگاسی به صورت قابل توجهی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. شکل ظاهری این حروف به این صورت است که پس از حروف سازی، داخل حروف با استفاده از لامپ های فلامنتی و رنگی نورپردازی می کنند. متریال به کار رفته در ساخت تابلو حروف برجسته لاسوگاسی عموما از جنس پلکسی گلاس، آهن، استیل و چلنیوم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *