حروف برجسته

همه چیز در مورد تابلوهای حروف برجسته

اگر به تازگی کسب و کار جدیدی را آغاز کرده باشید قطعا سفارش تابلوهای تبلیغاتی یکی از بزرگترین مسائلی خواهد بود که با آن روبرو شده اید. سفارش تابلوهای تبلیغاتی برای بسیاری از صاحبان کسب و کار ها چندان ساده نخواهد بود چون متاسفانه درصد زیادی از افراد با تابلوهای مختلف آشنایی کافی ندارند و نمیدانند چه تابلویی را باید انتخاب کنند. در این زمینه تابلوسازی پارسه میتواند با ارائه بهترین خدمات راهگشای شما باشد.

تابلوهای حروف برجسته امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند تا جایی که بسیاری از تابلو سازی ها آن را به عنوان یکی از بهترین موارد برای کسب و کار های مختلف میدانند به همین دلیل در این موارد تصمیم گرفته ایم به انواع تابلوهای حروف برجسته مانند تابلوی چنلیوم ، کامپوزیت ، استیل و پلاستیک بپردازیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید.

تابلوی حروف برجسته چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است به معرفی تابلوهای حروف برجسته بپردازیم چون بسیاری از افراد با این تابلوها آشنایی ندارند. بهتر است بدانید تابلوهای حروف برجسته انواع مختلفی دارند اما به طور کلی به تمامی تابلوهایی که در آن حروف مختلف به صورت سه بعدی کار شده اند تابلوی حروف برجسته گفته میشود و در این رابطه نوع تابلو اهمیت زیادی نخواهد داشت.

تابلوهای حروف برجسته از سبکی مدرن برخوردارند به همین دلیل میتوان از آن ها برای کسب و کار های مختلف استفاده نمود. در حال حاضر اکثر تابلوسازی های معتبر به ساخت این نوع تابلو ها می پردازند تا بتوانند به نیاز گسترده ی کسب و کار های مختلف پاسخ دهند. این تابلوها را میتوان در اندازه های مختلف ساخت و در مکان های گوناگون نصب نمود.

در تابلوهای حروف برجسته معمولا نور پردازی های حرفه ای را اجرا میکنند تا زیبایی تابلوها افزایش پیدا کند. لامپ های اس ام دی یکی از رایج ترین لامپ هایی هستند که برای نورپردازی تابلوهای حروف برجسته مانند چنلیوم و کامپوزیت مورد استفاده قرار میگیرند. البته در تابلوسازی ها ممکن است از سبک های دیگر نورپردازی هم استفاده شود.

حروف برجسته
حروف برجسته

مزایای تابلوهای حروف برجسته

در گذشته بسیاری از صنایع و کسب و کار ها برای تبلیغات به سفارش تابلوهای تخت می پرداختند چون کمتر کسی وجود داشت که با تابلوهای حروف برجسته آشنایی داشته باشد و به طور کلی استفاده از این تابلوها چندان متداول نبود اما در حال حاضر تابلوهای سه بعدی و حروف برجسته ی چنلیوم، کامپوزیت و … به صورت گسترده مورد استفاده قرار میگیرند و باعث انتقال حس نوآوری به کسب و کار ها میشوند که همین یکی از بزرگترین مزیت این تابلوها می باشد.

از دیگر مزایای تابلوهای حروف برجسته میتوان به زیبایی آن ها اشاره نمود. این تابلوها در مقایسه با تابلوهای قدیمی و مسطح به مراتب زیبا ترند به همین دلیل کارگاه های تابلوسازی ها در حال حاضر بیشتر به ساخت این تابلوها میپردازند.

علاوه بر تمام این موارد تابلوهای حروف برجسته تنوع بسیار بالایی دارند به همین دلیل میتوان با توجه به نوع کسب و کار ها به انتخاب بهترین نوع آن پرداخت. چنلیوم جزء‌ پرطرفدارترین نوع تابلوهای حروف برجسته به شمار میرود اما علاوه بر آن تابلوهای کامپوزیت، ترموود، استیل و وکیوم نیز مشتریان زیادی دارند و در بهترین تابلوسازی ها ساخته میشوند.

با توجه به این که تابلوهای حروف برجسته را میتوان با استفاده از متریال های مختلف ساخت این امکان وجود دارد که در شهر های مختلف و آب و هواهای متفاوت به نصب این تابلوها پرداخت. تابلوهای چنلیوم، استیل و کامپوزیت جزء‌ مقاوم ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی به شمار میروند که در تابلو سازی ها ساخته میشوند.

مراحل ساخت تابلوهای حروف برجسته

روش و مراحل ساخت تابلوهای حروف برجسته به نوع تابلو بستگی خواهد داشت اما به طور کلی در مرحله ی اول طراحان با استفاده از نرم افزار های مختلف مانند کورل و ایلستریتر به طراحی تابلوها خواهند پرداخت و نمونه ی اولیه را به مشتری ارائه میدهند در صورتی که طرح مورد تایید مشتری قرار گرفت مراحل ساخت آن انجام میشود.

ساخت اکثر تابلوهای تبلیغاتی مانند چنلیوم و کامپوزیت در بسیاری از مراحل دستی میباشد و فقط برای برش ورقه های فلزی از دستگاه های اتوماتیک استفاده میشود. البته با پیشرفت هایی که امروزه صورت گرفته است برخی از مراحل ساخت نیز توسط دستگاه های پیشرفته انجام میشوند تا دقت ساخت تابلوها افزایش پیدا کند.

پرطرفدارترین تابلوهای حروف برجسته

تابلوی استیل

تابلوی استیل جزء‌ یکی از پرطرفدارترین تابلوهای حروف برجسته به شمار میرود. این تابلو از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است تا جایی که بسیاری از تابلوسازی ها آن را به عنوان مقاوم ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی میدانند. تابلوی استیل زیبایی فوق العاده ای دارد و بعد از گذشت سالها زیبایی آن هم چنان حفظ میشود.

بهتر است بدانید با متد هایی که وجود دارد میتوان در تابلوهای استیل نیز مانند تابلوهای چنلیوم و کامپوزیت از نورپردازی حرفه ای استفاده نمود و بدین طریق نظر رهگذران را به تابلوها جلب نمود. طراحان برای افزایش زیبایی تابلوهای استیل از رنگ های متناسب با برند ها استفاده میکنند تا به نتیجه ی دلخواه دست یابند.

حروف برجسته
حروف برجسته

تابلوی چنلیوم

تابلوهای چنلیوم هم تقریبا از تمامی مزایای تابلوهای استیل برخوردار هستند و میتوان برای طراحی تابلویی زیبا آن ها را انتخاب نمود. این تابلوها خود به انواع مختلفی تقسیم میشوند که میتوان از میان آن ها به تابلوی چنلیوم الماسی، چنلیوم ستاره ای، چنلیوم دوبل و کریستالی اشاره کرد.

تابلوهای چنلیوم خوشبختانه از دوام بسیار بالایی برخوردارند و در تمامی تابلوسازی ها ساخته میشوند. این تابلوها سبک بوده و ساخت آن ها نیز بسیار سریع میباشد تا جایی که میتوان در عرض چند روز به تحویل آن ها پرداخت. برای سفارش تابلوهای چنلیوم حتما به تابلوسازی های معتبر مراجعه کنید چون ساخت آن ها به مهارت بالایی نیاز خواهد داشت.

حروف برجسته
حروف برجسته

تابلوی کامپوزیت

تابلوهای کامپوزیت مانند تابلوی چنلیوم برای بسیاری از کسب و کار ها مورد استفاده قرار میگیرند. این تابلوها گزینه ای مناسب برای رستوران ها، کافه ها، بانک ها، صرافی ها، فروشگاه و دیگر کسب و کار ها میباشند.
تابلوسازی ها میتوانند با توجه به نوع کسب و کار و محل قرار گرفتن تابلو بهترین نوع نورپردازی را در این تابلوها به کار گیرند. برای ساخت تابلوهای کامپوزیت از نوعی ورقه ی مقاوم که به نام کامپوزیت شناخته میشود استفاده میشود. استفاده از این ورقه ها باعث میشود تا تابلوهای کامپوزیت از طول عمر بالایی برخوردار باشند.

تابلوی حروف برجسته پلاستیک

که در گذشته به آن حروف نئون پلاستیک گفته می­شد، یکی از انواع حروف برجسته است و در رنگ­های مختلف، با ظاهری زیبا و شفاف ساخته می­شود. جنس این نوع حروف برجسته از پلکسی گلس می­باشد.

استفاده از پلاستیک در ساخت این حروف برجسته باعث نوردهی بیشتر شده اما هنگامی که از زاویه کنار به آن نگاه می­کنیم، به نظر ناخوانا می­رسد. در تابلوهای حروف برجسته پلاستیکی، به دلیل پراکندگی نور و نحوه تابش علاوه بر رویه کار، به قسمت لبه یا کناره ­های حروف، جلوه ­ای زیبا و خاص می­دهد.

حروف برجسته
حروف برجسته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *