ساخت تابلو چلنیوم ستاره‌ ای چه مراحلی دارد؟

در حال حاضر برقرار ارتباط مهم‌ترین عامل در پیشرفت و توسعه هر نوع کسب و کار است برای جذب مشتری نیاز به خدمات و یا کالاهایی داریم. تبلیغات و بازاریابی یکی از کلیدی‌ترین نیازهای هر نوع کسب و کاری است که هسته مرکزی آن مخاطب است.

در واقع مشتری تا زمانی که مشتریان نسبت به نوع فعالیت شما آگاهی و شناختی نداشته باشند مسلماً به سراغ شما هم نمی‌آیند و هنگامی که شما تجارت و برند خود را تبلیغ نکنید دیده نخواهید شد و نمی‌توانید به حرفه‌ای خود رونق و اعتبار ببخشید.

روش‌های تبلیغات و بازاریابی در کشور ایران و سایر نقاط دنیا به عنوان یک پل ارتباطی بین شما و فروشنده همچنین افرادی که مصرف کننده یا خریدار هستند برقرار می‌کند. در حال حاضر ممکن است برخی از افراد این عقیده را داشته باشند که تبلیغات و بازاریابی هزینه‌ای اضافی است در حالی که این موضوع کاملا اشتباه است؛

زیرا شرکت‌های موفق در حوزه‌های مختلفی مانند خودرو، پوشاک، مواد غذایی، تلفن همراه و سایر وسایل دیگر تمامی موفقیت خود را ناشی از تبلیغات مداوم و مستمر می‌داند. در واقع تبلیغات نه تنها یک هزینه سرسام آور نیست بلکه به عنوان یک پس انداز برای آینده‌ی نزدیک است ولیکن به شرطی که این تبلیغات در راستای مناسب و صحیح استفاده شود.

ساخت تابلو چلنیوم ستاره‌ ای چه مراحلی دارد؟

انواع روش‌های مختلف تبلیغاتی در دنیای کسب و کار وجود دارد اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که شما کدام یک از روش‌ها را انتخاب کنید نیاز به تفکر و بررسی دقیق‌تر دارد. برای استفاده از روش‌های مناسب‌تر نیاز است که تا اندازه‌ای نسبت به پیرامون خود دقت و توجه بیشتری داشته باشید به این صورت که رفتار رقبای خود را زیر ذره‌بین قرار بدهید.

هنگامی که مشتریان برای خرید اجناس به مغازه یا فروشگاه شما مراجعه می‌کنند کار شما صرفاً نباید فروش یک محصول باشد بلکه می‌بایستی با مشتریان ارتباط موثرتری داشته باشید و با توجه به سلایق و علاقه‌مندی آن‌ها بسته به سن و جنسیتی که دارند بدانید که چه نوع کالاها یا خدماتی مناسب آن‌ها است سپس آن‌ها را مشتاق به خرید کنید.

یکی از روش‌های تبلیغاتی نصب تابلو چلنیوم در رشت و دیگر شهرها است که مدل‌های مختلفی اعم از کریستالی، الماسی، ستاره‌ای و غیره می‌باشد که در ادامه در مورد تابلوهای چلنیوم ستاره‌ای می‌پردازیم.

تابلو چلنیوم ستاره‌ ای چیست؟

یکی از انواع مدل‌های تابلو چلنیوم تابلو چلنیوم ستاره‌ ای یا تابلوهایی که پانچ بر روی سطوح روی حروف در سایزهای کوچک‌تر با تراکم بالا انجام می‌شود این مسئله موجب می‌شود هنگام نصب تابلو در محل لامپ‌های ال‌ ای دی روشن شوند. سپس باعث می‌شود که یک جلوه ستاره مانند براق مانند ستاره‌های شب چشم‌اندازی کند که جذابیت فوق‌العاده‌ای به نمای ظاهری فروشگاه شما می‌دهد.

تفاوت‌های تابلو چلنیوم ستاره‌ای با سایر تابلوهای دیگر

تفاوتی که بین تابلو چلنیوم ستاره‌ ای با سایر تابلوهای دیگر وجود دارد پانچ‌هایی است که بر روی سطح حروف توسط دستگاه برش انجام شده است این سوراخ‌ها باعث شکست نور می‌شود سپس اشکالی مشابه ستاره‌های آسمانی را به نمایش می‌گذارد.

ساخت تابلو چلنیوم ستاره‌ ای چه مراحلی دارد؟

تابلو چلنیوم پانچی

این تابلو به نام ستاره‌ای نیز شناخته شده است که علت آن‌ها وجود سوراخ‌هایی که بر روی ورق‌های پلکسی ایجاد می‌شود.

چلنیوم پانچ ستاره‌ای

برای ساخت تابلو چلنیوم ستاره‌ ای شما نیاز به استفاده از دستگاه برش لیزری با فاصله‌ها و ابعاد مشخصی که بر روی سطح حروف ایجاد می‌شود دارید که در اصطلاح به آن مشبک کاری گفته می‌شود در زیر این لایه از یک لایه پلکسی گلاس شفاف شیشه‌ای استفاده می‌شود تا از جذب گرد و غبار و آلاینده‌های محیطی به داخل حروف جلوگیری شود.

پانچ ستاره‌ای

دستگاه پانچ ستاره‌ای که یک دستگاه مخصوص سوراخ کاری است در زمینه تابلوسازی بکار می‌رود. این دستگاه می‌تواند هر نوع ورقی را با هر میزان ضخامت با دقت در اشکال هندسی مختلف به شکل منظم و غیر منظم به صورت ردیفی یا زیگزاکی برش دهد.

در واقع پانچ ستاره‌ای به صورتی انجام می‌شود که با عبور نور از روزنه‌های برش داده شده، نور به نحوی دچار شکست می‌شود که نمای ستاره‌ای در برابر چشم‌های انسان نقش می‌بندد به هر میزانی که تعداد پانچ‌ها و تراکم آن بیشتر شود تابلو جذابیت بیشتری خواهد داشت.

تابلو مغازه چلنیوم ستاره‌ای

یکی از متداول‌ترین نمونه‌های تابلوهای چلنیوم در فضای شهری تابلوهای مغازه هستند. فرقی نمی‌تواند برای چه نوع مغازه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل از تابلوها یکی از پرکاربردترین تابلوهای چلنیوم است که با ساختار ستاره‌ای که دارند فوق‌العاده زیبا چشم‌نوازی می‌کند.

ساخت تابلو چلنیوم ستاره‌ ای چه مراحلی دارد؟

تابلو فروشگاه چلنیوم ستاره‌ای

معمولا فروشگاه‌های بزرگ و شلوغ با یکدیگر رقابت نزدیکی دارند که با نصب تابلوهای چلنیوم ستاره‌ای می‌توانید زیبایی و جلوه‌ی جذاب‌‌تری به فروشگاه‌ها خود بدهید.

حروف برجسته چلنیوم ستاره‌ای

این حروف برجسته مانند ستاره‌های آسمان از نقاط ریزی بر روی سطح حروف چلنیوم است و باعث درخشندگی بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد که باعث شگفتی هر رهگذری می‌شود.

روش‌های ساخت تابلو چلنیوم ستاره‌ ای

برای ساخت این نوع تابلو نیاز به یک سری از وسایل و تجهیزاتی دارید؛ لذا توصیه‌ی که به شما در هنگام ساخت تابلو چلنیوم ستاره‌ای می‌کنیم این است که حتما برای این نوع تابلوها از افراد با تجربه و حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید. اندازه طول، عرض و ارتفاع تابلو مورد نظر همچنین محلی که می‌خواهید تابلو را در آنجا نصب کنید را بگیرید.

برای طراحی تابلو برجسته رشت به مواردی مانند سایز، فونت حروف برجسته و ضخامت آن توجه کنید. پس از عملیات طراحی، حروف برجسته بر روی پلکسی را از طریق دستگاه برش لیزری برش دهید سپس برای ساخت تابلو چلنیوم ستاره‌ای از پلکسی گلاس شیشه‌ای شفاف استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *